Spil Guider > videospil > alle video game > 'Frk. 'Splosion Man' Review

'Frk. 'Splosion Man' Review

Spil Rant s Riley Små anmeldelser 'Ms 'Splosion Man'

Opfølgningen til den populære Xbox Live Arcade titel " Splosion Man
blev endelig gjort tilgængelig denne uge, og det er så meget mere end blot et cash-in på fan-favorit franchise. Twisted Pixel let kunne har netop oprettet et par nye niveauer, tilføjet en 'Ms' i titlen, og så indtægterne roll i, men i stedet de hældte deres hjerter og sjæle i Ms. 'Splosion Man
- og det er åbenlyst indlysende efter at spille spillet for mere end 15 minutter

Ms.. Splosion Man
tager alt, der gjorde det originale spil stor, og tilføjer nye måder at løse gåder -. Omring titlen langt over det forgænger (som var en stor spil samt)

Ms. 'Splosion Man
starter med det oprindelige spil hovedperson' Splosion Man få fanget. Da forskerne fejrer, de ved et uheld banke en flaske vin over, som forårsager en masse maskiner til at gå skuddermudder - og Ms. Splosion Mennesket er født som et resultat. Tegnet er lige så skøre (hvis ikke mere) end hendes mandlige modstykke - og hun vil forsøge at splode alt og alle, der forsøger at stoppe hende i at forlade videnskabsmand fyldt facilitet. Ms. Splosion Man
nyder refererer pop kultur, når får chancen, og hendes vittigheder spænder fra en Borte med blæsten
henvisning til en linje fra Beyonce "Alle Single Ladies".

Historien isn ' t revolutionerende, men spillets hovedperson er sjovt at lytte til -. og endnu sjovere at kontrollere

gameplayet er stort set forblevet intakt for efterfølgeren. Spillere stadig manøvrere rundt niveauer med den analoge pind, mens 'A', 'B', 'X', og 'Y' alle gør Ms 'Splosion Man hoppe i luften via en eksplosion. Spillere er begrænset til tre 'splosions før MSM løber tør for energi - så timing knaptryk bliver helt afgørende for fuldfører niveauer. Døden er sådan en fælles begivenhed i Ms. Splosion Man
, og selv om det kan være en smerte i butt er det meget ligesom en videnskab eksperiment -. Svigt af en bestemt segment vil ofte afsløre, hvordan man griber puslespillet i næste kørsel

Mens basen gameplay har været næsten nøjagtig det samme, det er de nye forhindringer og level design, der er et frisk pust. Et meget cool nye tilføjelse er zip-line, som hovedpersonen kan bruge til at ride over, under, og lige ind forskellige forhindringer, såsom lasere. Der er også Splosion paneler, som giver spillerne til løbende at eksplodere uden frygt for at løbe tør for energi. Nogle uberørte færdigheder er nødvendige for at splode rundt om forhindringer og fjender, der hindrer din vej, men bare gør udfylde dem så meget mere tilfredsstillende.

Collectible kager er også blevet erstattet af sko, som Ms Splosion Man vil bære gennem hele niveau efter at de har opnået. Er dette noget for spillets samlede appel? Heck nej, men det var en flot finish.

Hvis der var et problem, der virkelig plaget den oprindelige det var den alvorlige mangel på ændring i natur, men Twisted Pixel har behandlet dette problem i Ms. 'Splosion Man
. Ja, spillet starter i et laboratorium, men Ms 'Splosion Man vil ofte springe uden for laboratorie vinduer og hoppe på intetanende køretøjer. Nogle af spillets senere niveauer finder sted i lokaliteter såsom en strand, så spillet ikke bliver ensformigt.

Multiplayer i Ms. Splosion Man
har et helt andet sæt af niveauer end single-player kampagne, og slutningen er endda forskellig fra single-player side af tingene. Tilføj i det faktum, at det har et par ugudelige udfordringer med rigelige mængder af sjov, og du har masser af grunde til at give co-op mode en prøve. Spillere kan alliere sig med venner online eller plug-in en anden controller lokalt, for at tackle de forræderiske co-op-niveauer. Hvis du er en enspænder, der foragter social gaming, så er du også heldig - fordi der er en tilstand, der kaldes "2 piger, 1 Controller", som gør det muligt for spillere at spille som to 'Splosion Kvinder (Ms' Splosion mænd?) .

Ms. Splosion Man
har meget går for det, men efter de single-player og multiplayer-kampagner er afsluttet er der ikke meget grund til at revidere titlen. Indrømmet der er leaderboards, spøgelse gange, og sko til at indsamle for completionists derude. For ikke at nævne, at spillet er også kun $ 10, så det er svært at selv klager over manglen på replayability - når der er masser af bang (eller 'Splosions) for din sorteper

Samlet set Ms.. Splosion Man
er et fantastisk spil, som fans af den originale og nybegyndere vil virkelig nyde. De nye figurer, niveauer, enorme mængde af indhold at låse op, og over-the-top munterhed gør dette spil nok den bedste titel, Twisted Pixel har udgivet hidtil

Følg mig på Twitter @GnarleySquid

Ms. Splosion Man
er tilgængelig nu, udelukkende på Xbox 360