Spil Guider > videospil > alle video game > DiRT 3 Review

DiRT 3 Review

Game Rant William Case anmeldelser DiRT 3

I stedet for at holde sig til asfalten eller over-drevne asfalt, Codemasters har altid forblev tro mod off-road sport i deres serie.

Hvorfor nøjes med bank sving eller en straks, når du har naturen gør kursus for dig? Holde tro mod deres oprindelse, DiRT 3
er den bedste i franchisen historie:. Men ikke uden nogle tragisk irriterende omkostninger, der forårsager nok bump under kampagnen play at gøre for en lang tur

I DiRT 3
spillere sat ud for at opnå tre grundlæggende mål: race, win, og gentag. Gør nogen af ​​disse har aldrig været mere udfordrende eller som glædeligt - at flyve ned tilbage vejene i Monaco, regn på dit ansigt, mens glide på mudder (og Gud ved hvad ellers). Præcision og koncentration er navnet på spillet som de drivende mekanik er nær perfektion.
Med tuning muligheder igen vender tilbage, du har brug for hver en bid af tilpasning til at pløje gennem regn, sne, slud eller tør og sprukken terræn.

Det niveau af præcision, DiRT 3
shows off kun fordoblet ved kvaliteten af ​​grafikken. Køre rundt i Kenya, Finland, Monaco, Norge, Los Angles, eller Michigan - hvert spor er blevet omhyggeligt nedlod og skulpturelle, hvilket giver dig det indtryk, at du er virkelig bag rattet i en Suzuki SX4. Hvad mere er, husker alle disse tilfælde af dårligt vejr? Det er ikke kun til pynt: spille uden dit lys eller vinduesviskere kunne stave øjeblikkelig katastrofe og tvinge dig til at genstarte et løb. Codemasters gjorde et fantastisk stykke arbejde med at udnytte vejrforhold som en integrerende faktor i et løb -. Og ikke kun for kosmetik

Selvom taler til både svigtende og dine hjul, DiRT 3
huser et imponerende udvalg 50 køretøj , herunder rallybiler fra 60'erne, 70'erne, 80'erne, og selv et par semi-trucks til disciplin udfordringer (mere om det senere). Spillere optjener nye køretøjer ved at afslutte løb og nivellering op - i stedet for at købe dem, vil spillerne få mulighed for at bo travlt mellem de største ture og nye fagspecifikke ture

Fans af serien vil allerede være bekendt med de vigtigste ture. - og vil være i stand til at tjene deres vinger, føler den kontrol, og samle en rimelig samling af biler lige fra den indledende stående. Disciplinen er dog holde løb for at teste din evne til at vinde under barske vejrforhold, stramme bank-, dårlig belysning -. Og vil endda give dig tunge tidspunkter forsøg, når alt er sagt og gjort (multiplicere replay værdi)

Det vil sige, hvis du kan komme over etageindikatorer. Potentielt den største ulempe, den største klage, og den største faldgrube for ellers en fantastisk titel er de talende bokse, der nægter at være tavs. Varsler hver
løb med en fem-minutters introduktion af, hvad det er, hvordan du vil fuldføre det, og som minimum er i det, udmeldingerne er der for at fylde din tid. Frigørelse nye baner eller biler, racing godt (eller noget midt imellem) forårsager en video til pop up -. Med stemmer, der vil fortælle dig, hvad du allerede anede

Når det er sagt, karriere play er kun halvt så sjovt, og Codemastes har skabt noget helt anderledes og unikt i den drivende univers, der er, i et ord, fantastisk. Gymkhana er hovedsageligt en multiplayer-variant, der er vendt på hovedet. Sætte de fleste bilister på en jævn fod, er de udfordringer baseret på begreber, du normalt ville se i en first-person shooter:. Erobre flaget, cat-og-mus (en form for tag blandet med særling), og et par andre < p> Hver udfordring i Gymkhana er tempofyldt, hals-til-hals, og bandeord redet med nydelse. Det er en fantastisk måde at tjene nogle erfaringer til at hjælpe niveau op - og giver dig en pause fra en rystende time-trial eller race, der volder dig en vis frustration. Selvfølgelig behøver ikke bekymre dig, hvis mål-stil gameplay ikke sætte dit præg: standard multiplayer er der stadig, så du kan gå op mod andre på dine yndlingsnumre, eller få din ven sidde sidesaddle som din Trailblazer - fortæller du hvilken vej at gå.

Måske en af ​​de mindre tiltrængte stykker af puslespillet (men ville ikke skade at have) er fremme YouTube funktionen inkluderet i spillet. Når en spiller afslutter et løb eller gør noget "spektakulære" (såsom komplet en fejlfri løb), vil ventilatoren lederen spørge dig, om du ønsker at uploade en video af dit løb til en YouTube-konto. Problemet er, der er en 30-sekunders upload grænse, opfange næsten intet
værd at prale med, gemme til måske en split-sekund sejr, en fatal nedbrud, der var underholdende, eller nogle andre narrestreger.

alt i alt DiRT 3
er et fantastisk stykke arbejde, til trods for de forfærdelige (og uundgåelige) etageindikatorer. Med nye niveauer af præcision, kreativitet, opfindsomhed, samt enkle sjovt, har Codemasters gjort et fantastisk stykke arbejde med at sikre, at die0hard fans af serien samt nytilkomne vil have noget at prale af.

DiRT 3
er i øjeblikket ude nu til Xbox 360, PS3 og PC.