Spil Guider > videospil > alle video game > 'Rhythm Heaven Fever' anmeldelse

'Rhythm Heaven Fever' anmeldelse

Spil Rant s Riley Små Anmeldelser Rhythm Heaven Feve
r

Nintendo har baseret hele sin andel af markedet ud af meget mærkelige ideer, og indtil videre har de gjort ganske godt for sig på grund af det. Rhythm Heaven
serien er en sådan ejendom. Nu, Nintendo Wii er på sidste vers, som støtte til konsollen tilsyneladende begynder at svinde, og Wii U inches nogensinde tættere på sin uundgåelige debut, Rhythm Heaven Fever
er i en førsteklasses position til at kapitalisere på spil -hungry Wii ejere.

første ting først, dem der ikke er bekendt med Rhythm Heaven
mærke bør kende grundlæggende forudsætning for disse titler. Rhythm Heaven Fever
, den seneste rate i serien, skaber skøre scenarier på skærmen og giver et beat. Dette slag går hånd i hånd med de handlinger, spillerne formodes at udrette, mens du spiller, hvilket betyder, at den enkelte spiller har at trykke på en knap (nogle gange to) for at gøre deres karakter udføre handlinger i sync med rytmen - så spillerne er påkrævet til, passende nok, finde deres rytme.

eneste, der kræves for at afspille titlen er en Wii Remote og to fingre. Hele spillet kontrol layout er kortlagt til brugen af ​​to knapper ( 'A' og B-knapperne for at være præcis), så der er ikke behov for gamere at bekymre sig om at svinge armen rundt, flytte møbler til at spille, eller modtager et 3. grads tilfælde af piskesmæld. Spillere kan bare sidde der, slappe af, og have det sjovt at skubbe knapper til beat.I tror, ​​det siger sig selv, men skal du ikke prøve dette med dine kæledyr derhjemme.

Rhythm Heaven Fever
's layout er så ligetil som ligetil kommer også. Spillere vil starte med et enkelt niveau ulåst, og vil være i stand til at spille mere efter endt udfordring, der lægger foran dem. Der er fire forskellige niveauer i hvert scenarie, og efter alle fire er afsluttet, de er alle sammen til en endelig kvasi-boss kamp. Afslutning af femte og sidste niveau i sekvensen låser det næste sæt af niveauer, og denne proces fortsætter, indtil over 50 mini-spil er tilgængelige på spillerens rådighed.

Blot for at give nogle perspektiv i, hvordan zany disse mini-game scenarier er: den første udfordring er en golfspiller at ramme golfbolde på tværs af en stor mængde vand på en ø med et hul på det - i takt til musikken selvfølgelig. Lyder normale, ikke? Forkert. En lille abe er at smide golfbolde stien til golfspillers klubben i, og som rytmen opfanger en mandrill vil begynde piskning gigantiske nyhed mellemstore bolde på golfspiller så hårdt, som han kan. Mens dette finder sted, øen din karakter skydning bolde på viser sig at faktisk være en hval, og du fortsætter med at skyde bolde ind i dens åndehul. Det er bare det første niveau ...

Må ikke få mig forkert, men jeg bestemt ikke klager. Hvis noget opmærksomhed værdig og helt vanvittige ikke foregik på skærmen, så er dette spil ville ikke være nær så interessant som den faktisk er. De forskellige beat-fokuserede begivenheder var den ene ting, der holdt mig ønsker at spille dette spil. Jeg var nødt til at se, hvad der ellers titlen skulle gøre, og jeg har brugt timer forsøger mit bedste for at se, hvad andre latterlige scenarier Rhythm Heaven Fever
ville kaste mig ind i næste. Det gjorde bestemt ikke skuffe på den front.

Som spillere fremskridt, vil de også blive bedømt af spillet på deres "Flow". En flow vurdering er blot en score tildelt spillerne at lade dem vide, hvordan godt de får ind i rytmen af ​​de spil de har spillet hidtil. Der er også en mulighed for netto medaljer, og de er opnået ved at udføre en "Superb" rating i en udfordring. Som medaljer periodiseres, vil nye spil og legetøj blive låst op til brug via Café © området. Det er rart at RHF
tilbyder låses op for alle villige til at sætte i den ekstra indsats - men at opnå medaljer til at score det hentydende indhold er lettere sagt end gjort

Rhythm Heaven Fever
er én. af de, hvis ikke den, mest udfordrende spil jeg nogensinde har spillet. Det er ofte sagt, at hvide mænd ikke har nogen rytme, og under mit legetid med dette spil begyndte jeg at tro på gyldigheden af ​​denne erklæring. Dette spil kan være vedholdende på selv de mest rhythmatically krængningsprøve, og mens nogle kan drejes af af den blotte udfordring det kan præsentere, det faktum, at det kan være så svært er en af ​​de mest forløsende kvaliteter om dette spil. Hvis mini-spil var for let, så spillet ville være kedeligt. Enhver, der spiller spillet vil helt rase afslutte ved mange lejligheder, men der er ingen tvivl den fornemmelse af at fuldføre noget, du absolut elsker at hade.

Nogle af de Phat beats, der er overvældet ned på gamer i Rhythm Heaven Fever
er også meget iørefaldende. Spillere vil blive hårdt presset til ikke at bob sammen med musikken, eller endda få det fast i deres hoveder. Selvfølgelig ikke alle melodier er mindeværdige perler. Nogle af dem er bare forfærdeligt, og vil gøre arbejdet gennem en hård niveau endnu mere frustrerende. Der er helt sikkert nogle kvalitet beats skal findes, men nogle er bare en ufattelig pres på spillernes eardrums.Forget pigen. Grab, at fodbold og Gopher et mål!

Når man står med den til tider forfærdelige beat eller feber-inducerende anfald af raseri, er det betryggende at vide, at en ven er i stand til at dele disse følelser sammen med dig. Rhythm Heaven Fever
helt tilbyder en multiplayer mulighed for dem, der søger at sprede angst blandt deres samfund, men det er lidt overspundet. Fremskridt gennem single-player vil låse to-player spil, men ikke alle de mini-spil kan spilles med en kammerat. Desuden kun to mennesker er i stand til at spille samtidig, harkening tilbage til gamle dage, når der var kun to controller havne i Nintendos konsoller. Dette er lidt af en Lad ned, men generelt multiplayer er en værdsat og sjov tilføjelse til titlen.

Rhythm Heaven Fever
tilbyder op en stor mængde af udfordring, replayability, og kompulsiv ønske. Det er bestemt ikke perfekt, og glansløse multiplayer og lejlighedsvis forfærdeligt rytme vil ikke gøre gamere nogen tjeneste. Det er svært at opdrage væsentlige klager handlede med spil, når det kun koster $ 29,99. Dem, der elsker at forgrunden-go den ryster deres groove ting, og foretrækker at cruise langs til rytmen - og have det sjovt mens du gør det - vil finde en masse sjov i Rhythm Heaven Fever

<. em> Rhythm Heaven Fever
er til rådighed lige nu, udelukkende på Nintendo Wii.

Følg mig på Twitter @TheRileyLittle