Spil Guider > videospil > alle video game > 'Asura' s vrede 'anmeldelse

'Asura' s vrede 'anmeldelse

Spil Rant s Curt Hutson anmeldelser Asura' s Wrath

Asura 's Wrath
er ulig noget gamere har set før. Uanset om de nyde spillet er et spørgsmål om personlig smag, da det bringer i en stil af spil, at nogle vil finde strålende og andre måske finde irriterende - men uanset om de kan lide det eller ej, vil de fleste enige om det er en meget anderledes dyr .

Men Asura 's Wrath
er så godt udført, og så sjovt at spillerne ikke vil sandsynligt varsel, at det er mere som en interaktiv anime oplevelse -. i modsætning til en selve spillet

historien , som titlen antyder, centre rundt om i demi-gud Asura - en opfarende, uhøfligt og ufølsom ryk. På trods af hans åbenbart elskelige personlighed, mange vil finde sig hepper på ham efter at have set det tegn lider prøvelser, der spænder 12.000 år. Verden er plaget af skabninger kaldet Gohma der terroriserer den menneskelige race. Menneskelig frelse afhænger af halvguder, som omfatter Asura og resten af ​​de 8 generaler, og deres enorme hære. Efter et ukendt tidspunkt, Vlitra, føreren af ​​Ghoma opstår fra jorden igen helt at udrydde den menneskelige race -. Dette er, hvor vi deltage i vores Asura

Efter at have frastødende Vlitra er Asura fanget i power play med de andre halvguder, der forråder ham, koster ham hans kone, hans datter og hans liv. Århundreder i fremtiden, Asura genopliver sig selv ved hjælp af kraften i hans enorme vrede og hoveder begynder at rulle.

Capcom og CyberConnect2 s Asura 's Wrath
kan bedst beskrives som en episodisk interaktivt anime tv-serie og fortæller sin historie på en helt enestående måde. Spillet er opdelt i 18 episoder, hver kører cirka 20 minutter lang, inden for 3 dele. Hver episode begynder med kreditter og slutter med et preview af den følgende episode. Midten af ​​hver episode skærer stadig shots til at bryde op historien, som om giver mulighed for kommercielle pauser. Endelig optræder historie mellemspil mellem episoder. De mellemspil har smukt illustrerede stillbilleder, mens korte scripts uddybe historien.

Med hensyn til faktiske
gameplay, Asura 's Wrath
har flere måder at spille, men størstedelen af ​​spillet afhængig af hurtige gang begivenheder og knap vandhaner. Tænk Heavy Rain
. Under historien sekvenser, bliver spillerne bedt om at spille ud visse begivenheder ved hjælp af disse hurtige tid kommandoer - men sekvenserne typisk stole på afspilleren sætte i noget arbejde først. Spillet fungerer sådan her: spilleren vil styre Asura i kamp, ​​hvor kontrollen er forholdsvis enkel, efter lægning nok hits på fjenden en meter vil fylde og når den er færdig vil bede spillerne til at frigøre deres raseri gennem en "burst", og start en serie af udløse kommandoer. Combat basics omfatter en combo knap, tunge angreb, energi projektiler og derefter måder at modangreb og ramte fjender, mens de er nede.

Der er lige nok mangfoldighed og dygtighed involveret til at gøre kamp, ​​som aldrig føles det vigtigste fokus i spillet , at være sjovt og tempofyldt. Counter angreb er knap prompter, når en fjende angreb og succesfulde tællere fylde måleren den hurtigste. Uden for hånd til hånd kamp, ​​der er en on-rails shooter del, der gør regelmæssige optrædener i hele spillet.

Når måleren er fyldt, craziness virkelig begynder. Spillere skal ramme en række knap prompter, hvirvle deres analoge sticks, tryk på knappen B og mere til at lykkes i at spille ud vejledningen og efterfølgende handlinger. Begivenhederne selv, der normalt afbildet som episke kampscener, er den vigtigste draw for spillet. Det kan ikke overvurderes, hvor spændende og originale de er. Spillernes kæber vil falde, når de skal forsvare sig mod et sværd, der kan spalte verden i to, tage på en flåde af gigantisk Star Destroyer mellemstore skibe egenhændigt, vokse yderligere fire arme, eller spark røv kun bruger deres ben (fordi Asura s arme er jævnligt afbrudt)

ordet sindssyg blev kastet rundt en masse i løbet af play-through, især når kæmper på månen -. ja, månen. En favorit kommandoprompt var evnen til at lukke fjender op i løbet af en monolog, som regel, når de forsøger at modvirke tegn eller afsløre deres nedrige planer. Ønsker ikke at lytte? Punch dem i det ydre rum! Soundtracket accenter bare videre den utrolige handling - dens mindeværdige og vilje får spillernes blod til at pumpe

Spillet er ikke alle kampene og bekæmpe, men der er masser af anime humor og quirkiness spredt over hele historien.. En unik del af spillet finder spillerne i en Hot Springs Spa, hvor en velforsynet betjener pige har en bakke med skyld. Spillere opfordres til at se dig omkring, fangst kiggede toms og peer på, ahem, andre funktioner. Brug muligheden for at drikke, tøffe eller flirt, vil spillerne oplade deres meter op. Når fuld de kan forsøge at gøre deres træk, og uanset resultatet, vil spillerne stadig score en præstation til at drikke for meget og for at forsøge at få frisk.

Ved slutningen af ​​hver episode, en score er optalt og resultater vises afslører en tid score, kamp point og synkron hastighed (hurtig tid begivenhed nøjagtighed). Dette vil rang et brev kvalitet, den bedste væsen "S." Som et resultat, spillere får en masse bonusmateriale. En høj score vil samle dem tonsvis af konceptkunst, historie videoer og CG kunst

Der er få klager med denne titel -., Men et par bjørn nævne. Historien, uden for sit søgsmål, er relativt uaktuelle. Spillere vil finde plottet forvirrende, hvis de ikke være meget opmærksomme - da det bliver lidt komplicerede nær slutningen, og visse tegn ikke har klare motivationer. Mange tegn er temmelig flad og føles som typiske japanske Anime arketyper.

De regler, der regulerer Asura verden er lidt forvirrende så godt, ligesom hvorfor Gohma ligne almindelige dyr, hvorfor der ikke er nogen regelmæssige dyr og hvorfor mennesker taler et helt andet sprog end alle andre. Gameplayet uden for hurtig tid AVENT handling kan få gentagne efter en tid - og selve spillet er utroligt nemt, hvilket gør det nemt at score S eller A placeringer på hver episode i normal tilstand. På omkring seks eller deromkring time af kampen fik kunne spillerne venstre ønsker - og replay værdi er lav efter den indledende handling høje aftager

Uden for disse kvababbelser, spillet er en oplevelse ulig noget spillere er bundet. at se. Handlingen er ude af kontrol, kreativ, smart og sjovt - evnen til at styre denne handling gør spillet fordybende samt intens. Den konstante knap at trykke på, kan være vanvittigt, men arbejder dig op til at fylde måleren og derefter frigøre episke hævn er virkelig afføringsmiddel.

Asura 's Wrath
er en fuld, multi-lag, interaktiv oplevelse med stil til overs og vil kappes dine foretrukne animes med sin smukke animation, kunst stil og cinematografi. Hvis du leder efter en traditionel slå em up eller actionspil, ser et andet sted, men hvis du ønsker noget oprørende, inspireret og mindeværdig, så Asura 's Wrath
er indstillet til rummet hulning dit sind i gaming lyksalighed.

Dragon Ball Z, spise dit hjerte ud.

Kig efter mere vilde Asura aktion, når tegnet slutter sig til Street Fighter