Spil Guider > videospil > alle video game > Monster Racers anmeldelse

Monster Racers anmeldelse

Alle elsker Pokemon. Pokemon er stor. Men hvad ville der ske, hvis et spil strips sin turbaseret kampsystem mens næsten alt andet intakt? Det bør være en surefire hit, ikke? Ikke helt - Monster Racers har masser af sjove øjeblikke, men det er alt for ensformigt at blive betragtet som et fantastisk spil

Monsters, er du at vide, når du lægger i patronen. , elsker at køre. Faktisk de elsker at køre så meget, at de ikke kan hjælpe, men løb, når de ser hinanden, og folk har gjort karriere ud af professionelt racing dem. Så naturligvis, din tavse hovedperson sætter sig for at blive verdens største professionelle racer ved at tage ned alle de andre. Monster Racers finder sted i den virkelige verden, så du vil blive racing i turneringer overalt fra Australien til Eurasien. Spillet tilbyder unikke drejninger på steder som Stonehenge og Nordpolen, hvilket er en forfriskende afvigelse fra din gennemsnitlige fantasiverden

Monster Racers følger en meget simpelt mønster -. Turnering, felt, turnering, byen, gentage - og racing er konstant gentagne hvert skridt på vejen. Selvom du kan bryde den onde cirkel ved at vove gennem en række valgfrie områder, den faktiske racing er altid den samme; pund på retningsbestemt pad, tryk B lejlighedsvis at hoppe, hammer Y til at bruge dine specielle flytte, og håber din timing er rigtig. Du kan optage omkring 80 forskellige monstre og der er flere forskellige typer terræn at køre på, men løb stadig ensformigt, uanset hvad du gør.

Både feltet og racing kort gengives i smukke 2D, men der er nogle utilgiveligt grafisk hang-ups. Når din karakter bruger en hammer til at smadre sten, er der ingen animation - rock lige slags opløses. Vilde monstre, snarere end at få de enkelte ikoner, er afbildet på banen som lyse gule bolde, løb dig ved kontakt. Dette fører til nogle dumme hændelser, som når en by er angrebne ved vilde dyr, der sender dens beboere flygter i panik, da de er jaget af skræmmende truende ... lyse gule bolde. Det er overflødigt at sige, Koei kunne have givet det lidt mere polish.

Det er for dårligt at der er så lidt sort, fordi det kunne have været et fantastisk spil. Historien, mens næppe unik, har masser af humor og nok interessante figurer til at holde dig hooked. Der er nogle hårde kampe, men de synes normalt at komme ned til held snarere end dygtighed, så overvinde dem ikke føler alt det tilfredsstillende. Monster Racers er rart for korte byger af umotiveret underholdning, men ikke meget mere.

Jun 7, 2010