Spil Guider > videospil > alle video game > 'I Am brød' anmeldelse

'I Am brød' anmeldelse

I Am Brød
ankom på Steam tidlig adgang måneder siden ved hjælp af producenterne af floppy-bevæbnede kult-hit kaldes Surgeon Simulator
, hvilket betyder, at kontrollen er afsindigt akavet, og hurtigt at udføre tilsyneladende simple opgaver bliver et eventyr. Den tidlige frigivelse udgave af I Am Brød
har set sin rimelige andel af test fra fans, og den fulde version afslutter masser af indhold for brugerne at nyde. . Mens der er ingen tvivl om, det er YouTube komedie guld, læs videre for at finde ud af, om toast kan matche prale

Spillere kontrollere deres herlige skive brød ved at trykke på en af ​​4 knapper - hver udpeget til et hjørne af skive - som, når der trykkes, lim det stykke brød ned på en overflade. Derfra kan spillerne svinge deres mus til at floppe de separate hjørner i en bestemt retning, hvilket resulterer i brødfremstilling bevægelse og potentielt endda klatring overflader. The Bread har begrænset greb, før det skal hvile, så skalering objekter er ikke nogen let opgave, selv uden de akavede bevægelser.

Heldigvis de forskellige kort i I Am Brød
giver en unik oplevelse under hvert niveau, og spillerne vil blive tvunget til at finde ressourcestærke måder at nå brødrister, eller endda finde en alternativ måde at riste sig til perfektion. Uanset om det er at bruge et skateboard til at krydse kim-angrebne gulv i første niveau, eller bryde et fjernsyn til at stege brødet til perfektion, vil spillet giver masser af skjulte perler og "a-ha" øjeblikke for dem, der vover at udforske. Det er hele pointen med spillet -. Slå din brødet i toast, og det er sværere end du tror

Meget gerne Katamari Damacy
, genstande brød ruller over bliver knyttet til den skive, uanset om de er vrikkende myrer, glasskår eller lækker marmelade. Nogle af disse elementer forbedre den overordnede deliciousness score, mens de fleste andre punkter vil forringe det. For meget negativ post oprustning eller tid på gulvet, og det er game over -. Et koncept, der ender med at blive latterligt udfordrende som spillerne navigere rundt stigende udfordrende kort

Ud over den story mode, er der også en Rampage mode, hvor spillerne kontrol en stor baguette, som de kan bruge til at høste ødelæggelse på masser af objekter. Zero-G sætter brødrister i et flydende miljø med styreraketter, beder spillerne til at navigere et minefelt af flydende genstande og toast sig uden tyngdekraft, og viser sig at være en ganske underholdende tilstand. Der er også ting som forhindringen-kursus Bagel Race og fredeligt Free Roam, som giver spillerne masser af spilmodes at brødet rundt i.

På trods af at gå gennem en lang tidlig adgang periode, spillet stadig prale af nogle fysik glitches. Nogle af dem sender brødet spiral højt op i luften, mens andre måske tvinge spillerne til at genstarte niveau, som kan være en frustrerende proces. Samlet set dog spillet giver masser af grin for gamere, der holder tilslutte væk på stadig sværere niveauer, og selv efter et par timer spillere vil sandsynligvis befinder sig kæmper for at klare med kontrollerne i spillet.

Spillet er meget en "hvad du ser, er hvad du får" pakke, og spillere, der kan lide tanken om sansende brød er tilbøjelige til at nyde at dræbe et par timer fuldfører hovedhistorien. I Am Brød
packs en overraskende mængde af underholdning i en titel, der er tilgængelig for $ 14, og dem, der befinder sig nysgerrig spillet vil ikke blive skuffet over sin værdi, hvis de tager springet.

< em> i Am Brød