Spil Guider > videospil > alle video game > Brink anmeldelse

Brink anmeldelse

. Spil Rant William Case anmeldelser Brink

Forestil dig en verden, hvor parkour-stil free running er i stand til at blande problemfrit med høj-oktan handling, der kommer med nådesløse ildkampe, life-eller -Death konsekvenser, og behovet for at overleve. Dette er, hvad Bethesda og Splash Damage var forsøger
at udrette i deres nye tage på den gamle first-person shooter klassiker, men et eller andet sted mellem de ulideligt smertefulde balance problemer, og fundamentalt brudt
gameplay design, de forpasset mærket med et prægtigt afstand

Brink
sætter dig smack-dab i midten af ​​The Ark:. en overbefolket, flydende og smuldrende by, der er blevet afskåret fra resten af civilisationen efter krigen. Du som spilleren beslutte, hvilken side vil du slutte op med ved opstart - Sikkerhedsrådet eller The Resistance - og rejse gennem 16 kampagne missioner, der giver dig en række mål at fuldføre. Nogle missioner vil kun have dig udfylde et eller to mål (såsom vagt en vigtig oplysning), mens andre kan have op mod fem, på toppen af ​​yderligere sekundære mål, der vil enormt påvirke din proces i missionen.

Til afslutte de mål, du vil få brug for at slå sig ned på en af ​​ Brinks
fire klasser: soldaten, The Medic, hvis konklusion, eller Engineer. Hver enkelt har deres egne særlige evner og bruger i løbet af en mission, som Engineer er den eneste, der kan reparere en beskadiget generator er nødvendig for at åbne en dør, eller soldat er den eneste til at plante afgifter. Hver klasse har deres helt tydelig brug, og det hjælper med at holde spillerne fra spamming slagmarken med fire eller fem soldater, men kun én Medic (selv om dette sker, kan du altid gå til Command Post, se antallet af hvem er ude og ændres i henhold til, hvad der er nødvendigt)

Men det er den første tast fejl i spillet:. med en sådan vægt på objektiv-baserede gameplay, er du fast med enten at skulle niveau op og opgradere din karakter jævnt, eller føler ubrugelig for to tredjedele af kampen og potentielt tabe i sidste ende. Det er ingen hemmelighed, at spillerne automatisk vil have en affinitet til en klasse forskel over en anden (se på spil som Team Fortress 2)
og du kommer til at tilbringe dine point i , der
særlige klasse . Alligevel kommer den tid, hvor og Engineer er nødvendig for at hacke fjenden computer, og dit team er ikke at få det gjort, er du nødt til at føle sig nøgen som mindsket som du har intet at denne karakter.

Så igen, det store manglende evne til at nyde
single-player kampagne grund af, hvordan niveauerne er gearet med filosofien om "ophold sammen, danner en linje." kører rundt i affældige, smuldrende og ofte kvælning
områder i The Ark, du absolut nødt til at bo hos din fest.
Der er ingen anden måde at understrege, at andre end at få gaffatape og omsnøring dig til en Medic. Headshots og granater vil ikke dræbe dig direkte, men to kasser med kugler vil, og når det sker, du vil ønsker at være i nærheden af ​​gruppen for genoplivning (høflighed af din kanal-tapede Medic) og til at rydde enhver opposition.

Mens forfriskende til tider at ikke at bekymre sig om præcision og nøjagtighed for en gangs skyld bliver det tåbelige og krænkende som spillet skrider frem. Choke punkter er på hver
mål i spillet, få dig til at dø og dø to gange, før du kommer til din destination. For ikke at nævne, hvis det er en "Guard House" objektive, du bliver nødt til at have mindst halvdelen af ​​din fest, før spillet registre, og det begynder at tælle ned.

Så hvis du ikke kan virkelig nyde single-player, hvordan at spille med dine venner? Da det viser sig, kan du rent faktisk har spillerne deltage i med din kampagne, men det er en smerte. Splash Damage gjorde et stort stykke arbejde i udelade
en standard parti-systemet, hvilket betyder folk bare nødt til at falde ind i et spil, der allerede er i gang, eller vente, når du sender dem indbyder. Det bærer over til Matchmaking, når er der ingen lobby.
Ingen overhovedet. Selv hvis du spiller med dine venner og du er færdig med et match, vil du straks blive præsenteret for den næste kort, medmindre en spiller bakker ud eller stemmer på et andet kort. Endnu mere desværre, mange spillere står over for en betydelig forsinkelse tid og skrækkelige forbindelsesproblemer, hvilket gør online spil næsten uspillelig indtil Bethesda frigivet en networking plaster på dag-one.

Med hensyn til "parkour", der er blevet skubbet så hårdt for < em> Brink
, det er en blandet landhandel. Løb, skydedøre, springende, og opsigtsvækkende områderne omkring dig synes problemfri, men det gør egentlig ikke gøre meget af en forskel med hensyn til at komme fra punkt A til B, eller i kamp. Du får en langt bedre chance for at udnytte det i løbet af Challenge mode, oprettet for at hjælpe spillerne låse ekstra våben, vedhæftede filer pistolen, og andre godbidder, men dens underordnede. Kun sportslige en sølle fire
udfordringer for at teste din kører, skyde, bevogtning, og stabling evner, spillerne kan blæse gennem alle tre faser af udfordringer i en kæmpestor 30 minutter og har hele Brink
arsenal til din rådighed.

Alle disse ekstra våben og vedhæftede filer vil hjælpe omkring ti procent af tiden under kamp, ​​når du kommer helt ned til det, fordi der lægges vægt på "hold enhed" ophæver behovet for at balancere spillets 45 våben. Sikker en rød rækkevidde vedhæftet kan hjælpe dig med at linje din seværdigheder lidt bedre, men når en af ​​seksten kanoner hit for det samme det hele omstridt. Den store bonus er dog udvidet klip og for nogle våben, evnen til at bytte ud til din sekundære hurtigere.

Selvom én ting, der er mindst underholdende nok til at holde dig at komme tilbage igen og igen er fuldstændig ubrugelig figurtilpasning. Frigørelse hatte, bukser, rustninger (det er aldeles kosmetisk), og et væld af andre godbidder, til sin mindste lidt sjov lave en helt ny Rent-a-cop eller Hellion for hver enkelt mission eller multiplayer kamp. Det vil ikke være for alle, men dem, der kan lide den slags ting vil finde deres egen niche.

Ved udgangen af ​​den dag, Brink
, på trods af sin pæn kunst stil, præsentation og æstetiske, bare ikke hvad det var lovende med hensyn til gameplay, innovation, eller underholdning. Mens enkle belønninger for at opfange fjendtlige kommandoposter eller polering en holdkammerat våben er interessante, og parkour stil har sin egen unikke flare, der kunne stå distancen, alt andet om spillet enten føler halvt fuldført eller brudt. I sidste ende, er det meget bedre end begge sider ophold på The Ark og finde ud af deres forskelle end bringe os ind i det.

Brink
er ude nu til Xbox 360, PS3 og PC.