Spil Guider > videospil > alle video game > 'Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds' Review

'Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds' Review

Spil Rant Ryan Blanchard anmeldelser Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds

Hvis der er én kampspil, der er næsten øjeblikkeligt genkendelig blandt både hardcore og casual gamere, er det Marvel vs. Capcom 2
. Ikke kun gjorde det formår at adskille sig fra de andre spil i kampene genre med nogle af de bedste kontrol og gameplay rundt, men det samlet et af de stærkeste vagtplaner i gaming historie, der samler ikoniske figurer fra både Marvel universet og Capcom univers.

Hvis der var en stor fejl til spillet, selvom det var at afbalancere de 56 forskellige krigere var næsten umuligt. Nogle tegn var simpelthen for stærk eller besad uendelige kombinationer, der ydede de fleste andre kombattanter ubrugelig.

Nu elleve år senere, er Capcom frigiver efterfølgeren til deres mastodont af en kæmpende franchisen i form af Marvel vs . Capcom 3: Fate of Two Worlds
. Sporting slick next-gen grafik, en moderniseret kontrol ordning, en liste over 36 kæmpere, herunder ansigter både gamle og nye, og online multiplayer, der beskæftiger sig med gener af folk holde op mid-kamp, ​​er det ingen overraskelse, at Capcom forventer dette meget ventede efterfølger til at flyve ud af butikshylderne. Med så store, hæderkronede sko til at udfylde, betyder Marvel vs. Capcom 3
opfylde sine høje forventninger, eller er det bare en anden kedelig efterfølger?

Den første ting, du lægger mærke til, når du hopper i < em> Marvel vs. Capcom 3 fotos er udpræget mangel på en historie. Væsentlige, alle dine favorit helte og skurke fra Marvel og Capcom universer band sammen for at redde planeten fra sikker undergang. Det er det. Hoppe i arcade mode, den primære singleplayer-mode, er du øjeblikkeligt kastet i kamp efter at have valgt dine tre kæmpere sammen med deres hjælpe evner. Du kan derefter gå videre til at kæmpe hold efter hold af modsatrettede krigere indtil konfronteret med den sidste boss. Mens dette er standard kampspil billetpris, jeg forventede virkelig noget mere fra en serie af denne stamtavle. Jeg forventer ikke den næste Enslaved
, men jeg ønskede en smule mere end en enkelt boss kamp efterfulgt af stillbilleder med tekst, der forklarer personernes resultater, efter at have reddet verden. Mens jeg ved, at folk ikke spiller kampspil for den dybe historie, det bare kommer på tværs som billigt at helt forsømme singleplayer aspekt af spillet, tacking på en rudimentær arcade mode.

Heldigvis er dette en af ​​de spillets få fejl. Med hensyn til lyddesign, du får præcis, hvad du ville forvente fra serien, hvilket betyder, at alt er lige så over-the-top som gameplayet. Mens de fleste af det aldrig virkelig stod for mig, alt fra lyden af ​​slag og spark til lyden af ​​lasere og kanoner passer med quirky stemning af spillet særdeles godt. Lyden er måske ikke usædvanlige, men ved at supplere det kaos på skærmen og forbliver diskret, mens jeg spillede, er det svært at se ned på lyddesign. Det er også værd at nævne, at den smittende, irriterende karakter vælge musik fra det sidste spil også gør sin triumferende, remixet afkast i Marvel vs. Capcom 3
give en bølge af nostalgi for ældre spillere. Også i et træk, der vil behage hardcore fans, har Capcom tilføjet mulighed for at vælge, hvilket sprog du gerne vil deres karakterer til at tale i spillet, hvad enten det er engelsk eller japansk.

Grafisk vil jeg indrømme, at jeg havde blandede følelser før du spiller spillet. Når jeg sprang ind i min første kamp dog blev alle min frygt afværges. De figurmodeller virkelig pop ud fra baggrunden og bidrage til den generelle kaos forekommer på skærmen. Ligesom lyddesign, er grafikken ikke banebrydende, men det er godt nok for gameplay og den samlede fornemmelse af spillet, at opnå præcis, hvad de har brug for. Så mens de ikke kan blæse dig væk, grafikken har ikke noget problem at opnå den quirky tegneserie føler, at de satte sig for at sætte på plads.

Med hensyn til gameplay, mens den almindelige opstilling af 3 vs. 3 kampe forbliver den samme for det meste, i en bevægelse, der overraskede mange fans, Capcom ændret kontrol ordningen til at være mere beslægtet med Tatsunoko vs Capcom
, at afskaffe behovet for to punch knapper og to sparke knapper . I stedet er spilleren får lys, medium og tunge angreb, som kan lænket sammen, sammen med en speciel angreb knap, som kan opnå forskellige virkninger afhængigt af, hvad det er kombineret med, selv om dens primære funktion er som en lancering angreb som forberedelse til luften combos . Mens disse var vigtigt at mestre i det forrige spil, de er afgørende nu, da jeg har bemærket en massiv stigning i spillernes afhængighed af antenne combos. Som sådan, mange figurer fra tidligere spil er blevet moderniseret for at være i stand til at konkurrere med nogle af de aerial sværvægtere i arbejdstidens placering. Ved første, jeg var ængstelige Capcom gør brug af en kontrolordning, der ville være mere tilgængelig for nyankomne, men efter at få mine hænder på det, det føles lige så stramt som det forrige spil. Selv om det er helt sikkert nemmere at få hænge af, kræver stadig det samme finesse for at virkelig dominere spilleregler bevise det gamle mantra om "let at lære, svært at mestre" sande igen.

På genstand for krigere dog, at et spørgsmål på de fleste folks sind er, om ikke Capcom har været i stand til at afbalancere de tegn denne gang. Mens jeg kun kan tale for det samfund, der spillede før lanceringen, ser det ud som om, Capcom succes har fundet en balance mellem tegnene. Ikke alene har jeg endnu til at opleve nogen uendelige kombinationer, men jeg var forbløffet over mangfoldigheden af ​​karakterer, som folk legede som. I det andet spil, havde jeg vænnet sig til at se horder af Sentinel, Kabel- og Magneto spillere, men i Marvel Vs. Capcom 3
, var det sjældent at løbe ind i samme hold to gange. Hver karakter syntes at have et formål. Mens nogle udmærkede sig at komme i tæt og beskæftiger hurtig skade på jorden, var der andre, der fungerede som anti-luft, holde luften krigere i skak. I slutningen af ​​dagen, blev jeg overrasket over, hvor mange tanker jeg endte med at sætte ind i mine teams, forsøger at finde en perfekt balance for at dække mine figurers svagheder.

Mens der er sikker på at være mennesker, der vil være ulykkelig, at vagtplan er blevet reduceret fra det Marvel vs. Capcom 2
, er det svært at klage, når de tegn er blevet afbalanceret meget mere jævnt, i det mindste på tidspunktet for lanceringen. En ting, der, ligesom nævnt ovenfor, finder jeg utilgiveligt, er den fuldstændige mangel på spilmodes. For offline spillere, der er arcade mode, versus, praksis og mission mode. Disse er alle standard billetpris, med mission tilstand er den åndelige efterfølger til Super Street Fighter 4 s
prøveversion, som lærer spilleren hver figurs store combos. Mens dette er ikke noget nyt, det er helt sikkert rart at se og vil vise sig uvurderlig for nytilkomne til serien, og dem, der ønsker lidt øvelse.

Som enhver kampspil selv, den virkelige grund til at spille er at bevise for alle og deres mor, at du er den bedste. Det er, hvor spillets multiplayer kommer i. Selv om det virker lidt barebones ligesom resten af ​​spillets modes, hvad er der fungerer som en charme. I den tid, jeg har brugt online, jeg havde aldrig problemer med forbindelsen til klassificeret kampe og ikke engang mærke den mindste smule forsinkelse. Dette er vigtigt i et spil, der kræver komplet, pin-point kontrol over din karakter. Jeg var også utrolig imponeret over hvor godt det matchede mig med andre spillere. Hver kamp, ​​jeg var oppe mod en person, der havde det samme antal sejre og tab som mig selv og aldrig en gang oplevet et raseri quitter. Dette er en første for mig som det er normalt en af ​​de kvaliteter af kampspil, der holder mig fra at få fuldt opslugt i multiplayer samfund. Meget af dette tror jeg tilskrives Capcoms kamp mod quitters ved at inkludere en skjult stat, der holder styr på deres frakobling tendenser. Den anden store tilgængelige multiplayer-mode er party-mode, som gør det muligt for spillerne at komme sammen i selskaber på op til otte, hvor de kan kæmpe mod hinanden, roterer i hele partiet. Desværre, på tidspunktet for revision, tilslutning fejl ikke tillade mig at komme ind i partiet systemet, men kommer lanceringen, er det ingen tvivl om, at dette spørgsmål vil blive glattet ud.

Selv om det har sin andel af fejl, den største af hvilken er, at det mangler i sine mange forskellige game modes, er der ingen tvivl om, at Marvel vs. Capcom 3 fotos er en stærk tilføjelse til kampene genre. Det kan gå glip af nogle komponenter, der ville have holdt fat i opmærksomhed nogle spillere i længere tid, men det indhold, som er der er ekstremt svært at ignorere. Med nogle af de stærkeste kampmekanismerne i genren og et ton af forskellige figurer at spille og master, er der stadig meget at holde du kommer tilbage hvis du er villig til at sætte i gang for at mestre de mere komplekse mekanik af spillet og konkurrere med dine venner og resten af ​​verden

Marvel vs. Capcom 3:. Fate of Two Worlds
er nu tilgængelig på Xbox 360 og PS3.Check vores funktion på 10 tegn, vi ønsker tilføjet Marvel vs. Capcom 3 fotos!