Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: Fallout 4 - Kommer Home

Anmeldelse: Fallout 4 - Kommer Home

Kan du gå hjem igen? Det er det spørgsmål I & rsquo; ve spurgt mig selv i denne uge. Da jeg først tog en kopi af Fallout 3
ved dens udgivelse 2009, det var den første skydespil I & rsquo; d spillet siden Grand Theft Auto: San Andreas
. Inden da, Perfect Dark
. Siden da FPS spil er blevet omdrejningspunktet for mine gaming sysler, en oplevelse, jeg selv skrev om for bogen Shooter. Og Fallout 3
var ikke & rsquo; t bare katalysator for min interesse i en af ​​mine foretrukne dele af hobby, men også placere hvor jeg kom til at behandle mange dele af mine egne problemer og identitet, dybest i Fallout: New Vegas
, et øjeblik, der ændrede mit liv. Enhver form for underholdning, der kræver en betydelig tid investering fører til en følelsesmæssig én. Hvordan critique det? Hvordan gør man bedømmelse deres liv?
Fallout 4
foregår ti år efter begivenhederne i Fallout 3 fotos, i resterne af post-apokalyptisk Boston. Befolkningen i affaldet terroriseres af en tavs trussel, den dunkle organisation kendt som The Institute. Den eneste overlevende fremgår Vault 111 efter 200 års Cryostasis at finde verden sivede i vold og forfald efter udbruddet af Den Store Krig. Indstilling ud til at genopbygge deres hjemby Sanctuary Hills og genvinde deres kidnappede søn Shaun, den eneste overlevende møder flere fraktioner, nogle velvillige, andre farlige, alle med modsatrettede ideer om, hvordan at genopbygge og holde orden i Commonwealth. Fyldt med temaer af amerikansk patriotisme og efterkrigstidens indenlandske idealisme, spillet kunstfærdigt blander historisk fiktion med sci-fi-horror til at levere en anden overbevisende og adrenalin pumpende indgang i FPS-RPG-serie.
Med hensyn til, hvad vi bruger til at definere en moderne vellykket videospil, Fallout 4
excellerer. Bethesda har rettet mange af de klager over de to foregående generationer, Fallout 3
og New Vegas
. Tegnet modellering og animationer er et stort opgradering, mere troværdigt efterligne menneskelige ansigtsudtryk. De scener integreres så godt med dialogen, det føles som om du & rsquo; re ser en film. En forbedret fjende AI system resulterer i dejlige små overraskelser, ligesom gravende Mole Rotter og Ghouls som dukker til livet og kravle ud af biler og vinduer. Grafikken, vejret og lyseffekter gør Commonwealth den smukkeste ødemark at vandre endnu, med piercing stjernehimmel, uigennemtrængelig tåge, og en sol, der skinner så lyse og varme det gør verden glød. Og skriften har frembragt nogle af mine nye favorit karakterer i hele serien. De tog virkelig tid til at gøre denne nye generation tæller.
Nogle af de sødeste ændringer er de mindre virksomheder. De kropstyper tilbydes i den robuste ny karakter skaberen er mere forskelligartet. Kortet er blevet forbedret til at omfatte markører, der antyde placering & rsquo; s formål, såsom medicinske faciliteter, damme eller søer, eller fraktion hovedkvarter. Missioner er nu givet oftere gennem tilfældigt stødt radiotransmissioner end i tidligere rater, og spillerne kan zone i på en mission placering gennem søgen menuen. Kritiske hits nu leveres med et tryk på en knap efter påfyldning en meter med vellykket V.A.T.S. angreb, eliminerer frustrerende og risikable gætteri. V.A.T.S. angreb kan også annulleres ved at bladre ud, bidrage til at løse nogle af de irriterende Målet problemer. Og design blomstrer er absolut charmerende, især Vault Boy animationer, der dukker op for hver mission, og illustrationerne i Perks tabellen.
Men nogle af de ændringer kan være, da den gamle konge Azaz fra The Phantom betalingsanlægget sagde engang, & ldquo; for meget, for hurtigt og rdquo ;. Fallout 4
er en massiv overhaling på serien, hvilket gør crafting og ressourcestyring kernen i spillet. Overlevelse er stadig spilleren & rsquo; s vigtigste motivation, men det er nu blevet taget til en fyldigere grad.
Intetsteds er dette blevet mere tydeligt end i bygderne systemet, måske den mest betydningsfulde og forstyrrende forandring. Spillerne kan nu klare visse steder og gøre dem til lejre for andre overlevende, som vil vokse og tilføje flere bosættere forbedringer er lavet på land, såsom mad og vandressourcer, senge, forsvar indlæg, og elektricitet. Som dine bebyggelser vokse så også gør støtte til Minutemen, en lokal milits, som den eneste overlevende er med til at genetablere i lyset af den stigende trussel fra Instituttet.
Trods Fallout Shelter
fungere som en opvarmning til dette koncept, jeg forudser mange fans vil have svært ved at tilpasse. Stripning spillet ned til et sæt af tal og statistik og ressourcer føles uanstændigt og tvang, det modsatte af den breezy heltemod af hvælving beboere fortiden. Det appellerer til den proaktive spiller, den der ønsker at løse problemerne frontalt. Men for de mange Fallout
fans, der er reaktive, som jeg selv, det & rsquo; s mere af en opgave. På en måde Fallout 4
føles meget mere som en Walking Dead spil: tætpakkede bånd af overlevende træt vandrer en skov søger husly, tildele job og opsætning af forsvarsværker, mens regne ud, hvordan at skaffe basale forsyninger, med lejlighedsvis zombie /Ghoul angreb og smålige nedkørsler i personlig drama.
Problemet er, viser det sig spilleren til en barnepige. Når jeg gå væk fra et forlig, jeg don & rsquo; t ønsker at tænke over dem i de næste mange in-game måneden, indtil jeg kommer tilbage. Jeg kan lide at spille spillet som en rullende sten. Det har altid været støttet af den enorme valgfrihed inden for Fallout
univers. Men Fallout 4
føles mere som en ressource management by builder. Det skaber en bizar skærsild, hvor jeg kan & rsquo; t beslutte, om det & rsquo; s for meget som Fallout
eller ikke nok. Det & rsquo; s en af ​​de sjældne gange, jeg tror det indhold burde have været DLC, adskilt fra basis spillet som en valgfri oplevelse. Jeg nød mest spillet, når jeg ignorerede bosættelserne og vandrede Commonwealth of min egen fri vilje, værdsætte naturen og plyndringer som nødvendigt, som jeg gjorde i Capital Wastelands. Havde de ikke i sidste ende tjente et større formål i Minutemen missioner, kunne jeg ikke have taget interesse overhovedet. Heldigvis da jeg fik trækkraft i oprettelse bosættelserne og kunne tage dem mere på min fritid, min komfort og nydelse af spillet, forbedret.
eftersyn af de unikke våben og rustning system er yderst skuffende. I de to tidligere spil, særlige poster havde deres egen baggrundshistorie og kun én, som regel indviklede, måde at få dem. Ikke kun gjorde udøvelse af disse mytiske elementer giver spilleren boosts og evner findes andre steder i spillet, de også tilføjet en følelse af formål til vandring af Wastelands. Hver havde sin historie, og med det, du bar en historie. Nu legendariske fjender gyde og slippe Legendary poster. Mens nogle stadig er bundet til bestemte steder og quests, de fleste af de særlige kanoner, nærkamp våben og rustninger stykker, du får, vil nu være tilfældig, stripning dem enhver større betydning helt. Det føles meningsløst.
nye crafting-system, som giver dig mulighed for at navngive dine foretrukne kreationer kan tilbyde nogle håb i denne afdeling, men ikke meget. Mens indsamle tilfældige elementer til crafting var sjovt i Fallout 3
og New Vegas, i Fallout 4
det grænser til overkill. De craftable komponenter er for talrige og mellem bygning bosættelser og gøre nye våben, rustninger, måltider og Chems, spillet bliver en endeløs hestearbejde at gøre lange, tidskrævende ture tilbage til Sanctuary Hills til at gemme ingredienser. I & rsquo; m faktisk forbløffet de didn & rsquo; t tilbyde et sorteringssystem inden for de håndværksmæssige borde og varebeholdninger. Hvis du & rsquo; re vil give folk snesevis af craftable komponenter for at holde styr på, det næsten synes grusom at nægte dem en tid-effektiv måde for dem at gøre det. Én gemme nåde er den forbedrede plyndringer system, som giver dig mulighed for at afhente nyttige elementer uden dykning i en opgørelse, og søgefunktionen, som markerer de komponenter, du har brug for en vare, du & rsquo; re bygningen, så du nemt kan identificere dem, mens du kigger for dele.
The Perks system er også blevet fuldstændig renoveret, men ændringerne her er meget lettere at sluge. Jeg savner de færdigheder og karaktertræk, men i betragtning af hvor de komplicerede karakter bygning, deres fravær er det bedste. Den Perks diagram gør også et meget bedre job med at organisere hver af de frynsegoder, lægge større vægt på de særlige egenskaber, der gør det muligt for spilleren at bygge deres karakter med fokus på individuelle karakteristika. Nogle af de frynsegoder tilbyder sub-rækker, som ofte øge eller forbedre udførelsen af ​​Perk, men skal låses op ved det antal point, du & rsquo; ve placeres i et specifikt SPECIAL attribut, din karakter niveau, eller ved at indsamle en bestemt Perk- relaterede Magazine. Desværre Bekræftet Bachelor /Cherchez La Femme frynsegode, måske på grund af det nye format af dialogen træer, er blevet fjernet. myHotelVideo.com: Der er en mangfoldig og velskrevet sæt nye kammerater at vælge imellem, og hver drage stor fra spillet & rsquo; s forbedret modellering og animations.They vil enten godkende eller afvise af afspilleren & rsquo; s handlinger, som de ledsager dem gennem Commonwealth, der afgør, om deres favør er stadigt fuldt opnået. En særlig frynsegode gives, bør dit forhold nå sit maksimale potentiale. Dette synes at være den eneste skrot af enhver karakter tilpasningen system, en anden skuffende tab.
Som for bugs, jeg ærligt ikke forvente at se så mange recidivister fra årene: svævende bunker af aske og snavs, NPCs klipning i objekter, flydende organer terræn. Jeg havde også den ulige sortiment af tilfældige spørgsmål: en søgen, der didn & rsquo; t opdatere ordentligt, en anden, der kunne ikke starte, NPC'ere ikke reagerer på kommandoer. De mindste PC specs for Fallout 4
foreslå at bruge GTX 550, men min 570 var så overvældet, at jeg kunne ikke & rsquo; t komme igennem spillet uden flere nedbrud. Det kører fejlfrit på min nye GTX 970, men lastning skærme er stadig meget lang.
Jeg savner ensomheden af ​​ Fallout 3 fotos. Det var den komfortable slags ensomhed, der kommer af at være selvstændige afhængige. Jeg plejede at føle jeg havde et valg i at hjælpe de andre overlevende fra Wastelands. Jeg tog det i mit eget tempo. Nu føler jeg slog forpligtelse trække mig væk fra at gå ødemarker og unearthing alle sine hemmeligheder. Som jeg nærmer en bygning i Commonwealth spørger jeg ikke længere, hvad der vil komme ud af denne Pandora & rsquo; s kasse, men snarere, hvis det vil have nok kobber og krystal til at bygge min næste power generator. Hvad der engang var en svimlende gys er nu en uhyggeligt trummerum.
Det er svært at formulere, hvad Fallout
har betydet for mig gennem årene. Det var det sted, jeg gik da der var ingen andre steder at gå. Det var der for mig, da jeg kunne ikke & rsquo; t beskæftige sig med den smerte af min virkelighed. Hvis du ikke vil føle den samme gnist med Fallout 4
fremkalder en enorm følelse af tab. Jeg overlejret mig over hver hvælving dweller og gennem denne kanal jeg fundet en mere virkelige mig. Med den kvælende byrde at rehabilitere ødemarker, de unikke våben og rustninger nu cheapened tilfældige dråber (ikke at nævne fjernelsen af ​​Bekræftet Bachelor /Cherchez Le Femme) jeg ikke længere føler mig i et univers jeg engang kaldte hjem.
Det & rsquo; s sandt, kan du & rsquo; t gå hjem igen. Eller rettere, ligesom den eneste overlevende dukker op på en død Sanctuary Hills, kan du. Du skal bare nødt til at justere dine forventninger og få det bedste ud af det.
Fallout 4 er udviklet af Bethesda Game Studios og udgivet af Bethesda Softworks. Den er tilgængelig for $ 59,99 på pc'en, Xbox One og PS4. En kopi af spillet blev leveret af udgiveren med henblik på denne anmeldelse.