'Tiger Woods PGA Tour 12: The Masters' Review

Spil Rant s
Andrew Dyce anmeldelser Tiger Woods PGA Tour 12: The Masters

EA Sports har lavet en vane i nyere år af at få tilbagevendende kunder med deres talrige sport franchise, fra fodbold og hockey til fodbold og golf. Med Tiger Woods PGA Tour 12: The Masters
, navnet siger alt, at fans skal vide. Mens de sidste par spil kan have været kritiseret for at tilføje lidt til spillets formel, er der ingen tvivl, at Tiger Woods 12
repræsenterer et stort skift i seriens retning. Men er flytningen en, der vil bringe nye fans på bekostning af nuværende kunder

Hvis du anser dig selv en fan af golf eller golf videospil, så faktum er, at Tiger Woods PGA Tour 12:? The Masters
kan simpelthen ikke gå glip af. Nogle har måske set tilføjelsen af ​​Masters Tournament og Augusta National som en måde at tage opmærksomheden væk fra Tiger Woods 'seneste indiskretion, men optagelse af det legendariske kursus er langt vigtigere at det samlede projekt.

Fra spillets åbning - som let kunne blive udsendt på net-tv til turneringen selv - til kunstværket og baggrunde, er EA gør det overordnede budskab i spillet en af ​​tradition og modenhed

udgiveren kan hævde at stadig værdsætter deres forhold til ansigtet. af franchisen så meget som nogensinde, men lang tid fans vil straks bemærke den indlysende mangel på Tiger til fordel for en tone mere værdig at af "gentleman spil."

om EA vil indrømme det eller ej, bør dette spil meget mere præcist blive omtalt som The Masters
, da turneringen og kurset er unægtelig stjernen i spillet. Hvis du er en af ​​de mange golf fans, der har været utålmodigt venter på en digital kopi af de hellige links til Augusta National, som skal stilles til rådighed, så kan du benytte lejligheden til at hoppe på kurset som Woods selv. Men for dem, der ønsker at opleve turneringen for sig selv, Mestrene
har masser mere i vente.

Masters Moments udfordrer spillerne til at reenact nogle af turneringens mest mindeværdige skud og skuespil, fra Arnold Palmer ned til Phil Mickelson. Rejse tilbage i tiden for at bringe turneringens største øjeblikke til livet er en passende måde at opleve Amen Corner, men for mange spillere, deres golfoplevelser begynder og slutter med Tiger. Tigeren på Masters-tilstand tager en side ud af NBA 2K11
's bog, der kræver spillere til at replikere alle Tigers vindende forestillinger gennem årene. Ingen lille opgave, og sørg for at give mange en tur down memory lane. Gåture linkene i Augusta, den tid sat i udvikling er umulig at overse.

Hjertet i disse spil, men har altid været den spiller, skabelse og karriere. Som følge af udviklingen af ​​modenhed og realisme, næsten alle de falske eller kunstige udfordringer og systemer fra fortiden er blevet fjernet. Lavet spillere ind i spillet som amatører, konfronteret med den monumentale opgave at bevise sig til sponsorer, hvilket gør deres vej ind på PGA Tour, og opfylder betingelserne for mestrene.

De kunstige berømthed face-offs er blevet fjernet for en mere realistisk tilgang til progression, som blot spille mere og mere golf er den bedste måde at bevise dine fremskridt, ikke vil head-to-head med computeren. Desuden dagen før hvert arrangement bærer en udfordring fra en kollega Tour golfspiller, der giver completionists en chance for at tjene lidt ekstra XP på deres vej gennem sæsonen.

I stedet for at bruge valuta til at låse op for nyt udstyr og beklædning, aktører arbejder deres vej op kæden af ​​sponsorer - Oakley, Adidas, PING, Callaway -. uden at skulle bekymre sig om regningen for deres nyeste gear

stien til de store selskaber er ikke let, men spillerne vil ikke have at gå enegang i denne omgang. Ledsager afspilleren i deres søgen er den bedre halvdel af enhver golfspiller: caddie. Den caddie er langt den største ændring i spillets systemer, og kunne åbne døren for en helt ny hær af begyndere.

Inden der træffes skud, caddie begynder rutinen ved at informere spilleren om alle relevante oplysninger om kurset og nuværende løgn, og foreslår et par mulige optagelser af varierende risici og vanskeligheder. Mens assistent kan deaktiveres for erfarne spillere, der ikke ønsker at blive plaget, der har en AI karakter holde spillerens hånd som de lærer de forskellige systemer i spillet er en inspireret måde glæder sig over ukendte. Efter alt, er det stadig den spiller, der har at tage billedet.

Det er ikke nok, at caddie er fakta og råd er normalt spot-on, men stemmen og opførsel af spillerens guide simpelthen oser opmuntring. Sindet-bedøvende indtaling af Hank Haney er blevet kastet til side til fordel for en rolig, beroligende, og permanent optimistisk partner, der har ikke noget imod, når hans sikre skud er gået op til fordel for en mere modige tilgang. Enhver, der kan henvise til en 40-fods put som en "stor chance for at være aggressive" fortjener 10% af gevinsten.

Færdiggørelse runder tildeler spillere XP til at bruge i indkøb stat opgraderinger, med caddie forbedre sin viden af en given bane med hver ny udfordring afsluttet. Disse ændringer kan være subtile og bort som hånd-besiddelse af nogle, men den generelle tone i spillet er beregnet til at appellere til langt mere end hardcore, så en blidere indlæringskurve er forståeligt.

Måske er den mest opsigtsvækkende ændringer foretaget Mestrene
er, at EA Sports samtidig har gjort spillet mere tilgængelige og langt mere straffe til dem, der undervurderer engagement og dygtighed kræves for at mestre de forskellige aspekter af deres spil. Den kørsel og korte spil har ikke set en stor forandring, men putting vil sandsynligvis være den største åbenbaring og den mest frustrerende ændring lavet til trofaste fans.

Med at sætte systemer og green-læsning bliver givet betydelig re- designs næsten hvert år, er det klart, at netop dette område i spillet er en nagende problem for udviklerne. Skiftet i retning af realisme stikker sit grimme hoved, hvor greens vedkommende med lidt at ingen flade pletter, uforudsigelige hastigheder, ufatteligt tre-fods misser, og enkle strøg alle, men uddøde.

Mens andre områder af spillet har store margener af fejl, at sætte kombinerer afstand, pauser, styrke og tilpasning af køllehovedet under slaget for at skabe en perfekt storm af frustration. Uanset årsagen, spillerne er lige så tilbøjelige til at gøre en putt ved at vende en mønt som efter deres caddie råd, med en relativt lille sweet spot og mange fejl at gøre.

At blive sat i skoene af Happy Gilmore mangler to-fods putts venstre og højre kan lyde sjovt, men konstant mangler putts uden nogen forklaring på, hvorfor kan være nok til at have nogle spillere smække deres controllere ned til gode. Systemet er uden tvivl udfordrende, men der er ingen tvivl om, at det kan blive væsentligt beherskes med tid og tålmodighed.

Det er indlysende, at Wii og PlayStation Move-funktionalitet kan udvide disse frustrationer eksponentielt, men opblødning af kontrollerne kunne hjælpe med at lette spændingen. Det sætte kan være uden tvivl den største kilde til irritation i spillet, men det virkelig er undtagelsen. Flyt funktionalitet og og Wii kunne være en drøm, eller et mareridt.

Med Augusta National mest berømte vartegn ikke kun gjort spilbare, men ledsaget af pro tips fra Bobby Jones, kursets skaberen, mestrene
blot stræber efter at være mere end tidligere titler. Med præsidentens Cup også for dem, der går ind på tværs af dam rivalisering, vil køberne være hårdt presset for at finde et aspekt af golf, der er ikke givet opmærksomhed ved spillet.

mindre end perfektioneret sætte systemet er noget at spillerne bliver nødt til at forberede sig på, og spillet har endnu ikke tage springet ind i top-niveau grafik. Spillere stadig bevæge sig i ulige måder, har urealistiske skelet strukturer og voksagtig ansigtsfarve, der kun synes grimmere når de placeres ved siden spillets fantastiske miljøer og helt nye 3D-græs.

Så mens spillet er måske ikke uden et par fejl, det er svært til at tænke på en person, der kan have interesse i The Masters
der ikke ville få deres penge værd med et køb. Fans af golf i almindelighed vil sætte pris på det engagement og integritet, som de nye tv-stationer Jim Nantz og David Feherty tale om spillet, og kan også prøve kræfter med den mindste truende titel til dato.

For dem, der køber spillet seneste rate hvert år, nok ændringer, forbedringer og udfordringer er blevet gennemført for at foretage købet en no-brainer. De fjorten ekstra kurser til rådighed som DLC vil være en fryd for die-hard fans, og kun tilføje til spillets levetid bør næste års post falde noget kort.

Det er i sandhed lader til, at de dage af marginale tweaks og fremskridt fra år til år er bag os, i det mindste indtil Tiger Woods 13
frigives. Kort sagt, Mestrene
er den nye standard i golf video spil. Efter timer og timer med spillet, bliver én ting helt klart: Hvis du har en reel passion, en reel kærlighed til spillet golf, så vil du elske dette spil