Spil Guider > videospil > alle video game > Nintendo 3DS anmeldelse

Nintendo 3DS anmeldelse

Nintendo 3DS er endelig kommet, og med det, den næste generation af håndholdte spil. Med briller-mindre 3D og grafik, som rival, af Nintendos egen Wii konsol, er 3DS sikkert kommer til at vende nogle hoveder og få en masse opmærksomhed.

Systemet er ikke perfekt dog, og det er indlysende, efter at lege med det i en længere tidsrum, men den nye håndholdte er et skridt i den rigtige retning for fremtiden for Nintendo og håndholdte spil. Der er stadig nogle vigtige problemer med det system, der kan gøre at vente på den forventede opgradering værd. Læs videre for vores fulde gennemgang af Nintendo 3DS.

3DS er nogenlunde samme størrelse som Nintendo DSi, men den lange tid DSi faithfuls vil bemærke, at 3DS har mere bulk. De to skærme på 3D håndholdte er ikke det samme størrelse, i stedet den øverste skærm (som udnytter den nye 3D-teknologi) er længere og bruges til funktionen en Bredskærmsformat. En af de største forskelle om 3DS 'layout er tilføjelsen af ​​en (tiltrængt) joystick. Stokken føles løs, men er meget præcis. Endnu vigtigere, det åbner platformen op til en bred vifte af nye spil og gameplay features - mere end D-Pad nogensinde kunne. Det overordnede design af 3DS er lidt klodset og upraktisk at skubbe i lommen, men det er bestemt ikke den mest ubehagelige ting, jeg nogensinde har holdt i mine hænder ... Jeg kigger på dig PSP Go!

briller- mindre 3D-teknologi er naturligvis den centrale salgsargument af Nintendo 3DS og for det meste det fungerer ganske godt. Når du har etableret en "sweet spot", 3D-effekter virkelig fungere ganske godt, og jeg var imponeret over den måde objekter synes at flyve ud af skærmen - alt uden behov for goofy 3D-briller. Der er en ulempe til "sweet spot" men som de fleste mennesker (mig selv inkluderet) har tendens til at flytte enheden rundt i deres hænder, mens du spiller, og som fordrejer 3D. Efter et stykke tid tid på at spille enheden, vil spillerne lejlighedsvis finde sig selv ønsker at nyde deres spil i standard 2D. Heldigvis Nintendo tilføjet en "3D-dybde Slider", som giver alle mulighed for at justere intensiteten af ​​de 3D-effekter ved blot at skifte en skydeknap på den højre side af enheden. Jeg fandt mine øjne bliver trætte efter ca. 30 minutters gameplay, men efter givet dem en pause for en stund, de var klar til at gå igen.

Mens Nintendo 3DS '3D er faktisk dens største funktion, vil folk ikke være i stand til at nyde det for aflange mængder af tid, ikke på grund af 3D-pres på dine øjne, men fordi 3DS 'batteri levetid varer kun tre timer. Det 3DS systemet selv kommer med et standard A /C adapter og en lader, og enhver, der kan lide at tilbringe lang mængde tid nyder deres håndholdte spil kommer til at blive godt aquatinted med disse to enheder. Efter batteriet dør, det tager omkring tre timer at helt oplade enheden, så hvis du planlægger at gå ud på en road trip helst snart så er du nødt til at nødt til at investere i en bil adapter.

Mens batteriets levetid kan være yderst begrænset, mængden af ​​timer, der kan hældes i 3DS 'indbyggede software er ikke. Den 3DS kommer pakket med flere forskellige stykker software, der er virkelig meget sjovt. Face Raiders
var det første spil jeg fyret op, og selv om det er lidt opfindsomme, efter et stykke tid er det stadig en masse sjov. For at spille Face Raiders
du først kan tage et billede af et ansigt, det være sig dit, en vens eller et kæledyrs. Efter snapper billedet, vil spillet starte og den enkeltes ansigt, du scorede et billede af, kan nu ses flyve omkring dit værelse og bryde huller i væggen. Du er nødt til at skyde bolde på ansigterne for at besejre dem, og dette gøres ved fysisk at flytte 3DS rundt for at se alle de angribende onde.

3DS leveres også med en funktion kaldet Augmented Reality, og det udnytter Nintendo 3DS 'kameraer til at bringe in-game materiale til livet på den virkelige verden overflader (dvs. din kaffe tabel). Denne funktion fungerer ved at læse et sæt af seks specielt afmærkede kort, der kommer med 3DS. Fem af de AR kortene har billeder af nogle af Nintendos største maskotter, såsom Mario, Samus, Link, Kirby, og Pikmin. Disse kort projicere et billede af en statue af hver respektiv karakter på overfladen af ​​hvor kortet er placeret. Du kan ændre de rejser, der hver karakter gør, og du kan endda have alle fem af personerne på skærmen på samme tid. Det kan ikke gøre meget andet end se cool, men det er en genial måde at vise potentialet i AR funktionalitet.

spørgsmålstegnet blok fra Mario berømmelse er den sidste AR-kort, der følger med enheden, og det er uden sammenligning den mest vigtig. Efter kortet er opdaget, vil en boks vises i midten af ​​skærmen og forskellige mål udfordringer vil forekomme, som faktisk kræver, at du flytte 3DS rundt miljøet på en lignende måde til Face Raiders
. Disse mini-spil er en masse sjov, men de er bestemt ikke uden et par hikke. Den frame rate af AR spil kan være temmelig glitchy til tider, og de 3D-effekter ikke rigtig hjælpe med at få den frame rate kører meget glattere. AR kan bruges til andre spil selv, såsom Nintendogs + Cats
, for at bringe andre tegn og spil til live på din bordplade. Jeg fandt Augmented Reality til at være mere endnu mere interessant end de tredimensionale kapaciteter af 3DS, og jeg tror, ​​der er nogle alvorlige potentiale til at være havde i fremtidige spil, der udnytter funktionen. Virkelige liv Poka © mon
kampe? Heck ja Fortsæt til side 2 for vores tanker om Nintendo 3DS 'online funktioner & amp.; mere
Fortsat:!
& laquo; 1 2 & raquo;