Game Rant Alex Sebenski anmeldelser Hole in the Wall
for
Kinect

Alle bør erkende Hole in the Wall
. Den latterlige og awesome japanske show vendte amerikansk. Deltagere skal passe sig selv gennem huller skåret ud af at flytte Styrofoam vægge -. Eller risikerer at blive skubbet i vandet bag dem

Det er som om de japanske show designere havde Xbox Kinect i tankerne, da de kom op med konceptet - siden Hole in the Wall
leverer party spil sjovt med simple mekanik, der kræver teamwork -. og gøre dig selv til grin ved at poserer morsomme figurer

spillet begynder med en let at følge holdet opgave menu, der bruger Kinect ansigtsbehandling anerkendelse for at matche en spillers ansigt til deres gamer-tag, og gæsterne kan nemt deltage ved hjælp af en generisk "Player #" konto. Ansigtsgenkendelse vinder på lejlighed, men er let nok at rette eller overstyring. Ligesom de fleste Kinect-spil, ansigtsgenkendelse hjælper speed-up processen med at tage omdrejninger - og samt præstation tracking. Når afspilleren er identificeret, vises deres avatar på skærmen klædt i sølv Hole in the Wall
spandex trop. Spillere kan deltage i en af ​​to hold, røde eller blå, med en max to spillere per hold.

Systemet til skipping menuer bruger en forholdsvis let hånd vinke bevægelse og den samme gestus bruges til at springe scener. Der er virkelig ikke så mange menuer eller muligheder for at komme i vejen for gameplay og navigationsknapperne er store og ligetil -. Som alle er vigtigt, når det kommer til at bruge de Kinect åben hånd menu kontrol

Hole in the Wall
sport to former for spil, "Survival" og "Show." det vigtigste game mode er "Show", hvor spilleren vælger fra en liste over tema optioner. Temaet dikterer formerne, at spillerne skal passe igennem - dvs. sport, vinter, USA, eller Australien. Vinter figurer involverede skiløb, snemænd eller fyrretræer. Sport tema figurer inkluderet karate, golf eller baseball holdninger.

For at vinde spillerne er nødt til at udgøre i former, der vises på væggene, da de tæt-in. Den spillere skyggefulde omrids, mod muren, som skifter farve fra rød til gul til grøn, giver visuel feedback om, hvor godt alle er poserer. Afhængigt af spillerens succes, omridset af muren vil lighs op. Jo hurtigere bar fylder jo højere pointtal. Hvis spilleren undlader at fylde linjen uden ved at stille korrekt de får en strejke. I "Show" mode, tre strejker og du er ude - og skal genstarte showet fra begyndelsen. Figurerne er de samme og i samme rækkefølge hver gang så forsøger igen normalt betyder, at spilleren er generelt mere forberedt til hver udfordring. Den mest behagelige aspekt af "Show" mode er nok den fjerde og afsluttende runder i hver af de tema shows. Disse runder omfatter spændende variationer til spillet -. Såsom at spille i mørke og kun tillader spilleren at se hullet (som tilslører dele af kroppen, når forkert justeret Som en ekstra eksempel, en anden sidste runde udfordring kræves spillere til at dække mål - ved at gøre enhver form, de ønskede (forestille Kinect Twister)

Hvis spillerne deltage på to forskellige hold i "Show" mode de er i stand til at konkurrere på samme serie af vægge ene efter den anden En vinder er tildelt på grundlag af.. antallet af vægge bestået eller højere punkt score. Meget smart for en part spil som Hole in the Wall
, kan en anden spiller let bare gå ind på legepladsen, bølge, og deltage i spillet på noget tidspunkt . i tiden

efter hver runde af Survival mode spilleren kan gennemgå et foto af alle posere for hver væg To spiller holdet skaber nogle bliver ofte tæt kontakt og akavet -., mens afvejning under umenneskelige sidelæns positioner - som gør for stor foto indhold. fotoet besparelse er meget enkel, hurtig og vigtig egenskab håndteres kun fine.The billeder kan gemmes -. og ses senere fra "Bonus" i hovedmenuen

"Survival" mode er meget lig "Show" tilstand i form af gameplay, men kaster en kontinuerlig strøm af huller på afspilleren, indtil de får en strejke. En strejke og du er ude i "Survival mode." Dette kunne også blive omtalt som træningsmetode. Timingen og huller er ikke specielt svært, men hoppe op og ned for at fylde de figurer bliver udmattende.

spillet ikke lever op til, hvad du ville forvente fra officielt licenserede Hole in the Wall
spil. Fans af showet vil sætte pris på ligheder spillet aktier med showet. Musikken, det sæt, speakeren og selv kostume hjælp fordybe spillerne inde i kampen

Hole in The Wall
gameplay kan blive frustrerende -. Som følge af unøjagtigheder eller begrænsninger fra Kinect-sensoren. I modsætning til spil show, er det ikke om montering din krop gennem hullet på skærmen, det handler om at danne din krop til formen af ​​hullet på skærmen - på samme sted. En stor del af tiden spilleren vil passe helt ind i form, men spillet vil score dem dårligt eller endda tjene en strejke - fordi deres krop ikke er i form spillet forventet. Det er forståeligt, at en spiller, når de tjener en strejke, fordi de undlader at balancere på en fod, eller fordi de er i det forkerte sted -. Men at svigte, og ikke forstå, hvad de gjorde forkert er især irriterende

Også nogle af de udgør kræver knælende eller om, og nogle spillere vil finde det kan være ubehageligt, eller endda smertefuldt, at spille på en hårdttræ gulv. På en personlig bemærkning, kan problemet afhjælpes ved at anvende en yogamåtte på legepladsen. Spillere, der nyder spillet fra en komfortabel shag tæppe vil sandsynligvis være fint, men det er værd at se på din play-plads før slippe ned penge til Hole in the Wall.
Apropos Kinect spil plads, titlen kræver også spillere til at balancere og læne over temmelig langt - mens stående i de fjerneste hjørner af Kinect-sensoren området. Dette kan sætte breakables i fare, selv om de er uden for Kinect-sensoren område - så passe

Hole er Wall
er en garanteret sjov fest spil, der præcist genskaber det populære spil show. - men vakler med nogle frustrerende spil. Det er virkelig lavet til spillere på udkig efter et spil til at nyde med venner - og bare have en god tid. Alle leder efter noget mere alvorligt, bør nok søge andre steder

Hvis du stadig på hegnet om Hole in the Wall, tjek spillets trailer nedenfor:. Httpv: //www.youtube.com/watch? V = czJ7AnbSg40

Hole in the Wall
er ude på Xbox live Marketplace i dag, august 24th, 2011.