Spil Guider > videospil > alle video game > 'Saints Row 3' Review

'Saints Row 3' Review

Game Rant John Jacques anmeldelser Saints Row 3.

De hellige er tilbage, og de er forgrener sig ud fra Stilwater: handlingen er større, de øjeblikke er modigere, og udvikler Volition sikkert forøgede den uforudsigelige zaniness, der er blevet en signatur af serien.

er Saints Row 3
give sandkassen-stil underholdning vi har kræver? Læs videre for at finde ud af

Saints Row 3
starter tingene med et brag:. Bankrøverier, bobble hoveder og sparker igennem en flyvende fly er blot nogle af de ting spillerne kan forvente at gøre i deres første få minutter. Plot-wise, er det op til spilleren at bringe de hellige over til Steelport, en by, hvor de har ingen officiel spil - plus masser af fjender, der ikke ønsker dem rundt. Det starter op en forholdsvis kort tid efter Saints Row 2
, og banden har markedsført sig selv ind i en helt - forventer folk til at bede om autografer i midten af ​​skudvekslinger. Og gamere vil elske at forpligte - fordi det er langt en af ​​de mindst skøre ting at gøre i et spil, der aktivt fortæller spillerne til at gøre ting fra dræbe hot-dog udklædte mænd til at ride en tank gennem gaderne forårsager ødelæggelse uden grund mens undgå laser jetfly. Det er en vidunderlig ting.

Selvfølgelig er der er en masse i gang på én gang i Steelport. For at hjælpe spillerne holde tingene organiseret, har Volition medtaget en handy mobiltelefon til hovedpersonen - det er ikke en Niko Bellic stylet T-9, men snarere en "touch screen 'interface med apps til at købe Forbedringer, kalder homies, startende missioner, kontrol kortet og spille MP3-filer. Det er et velorganiseret system, der er hurtigt og nemt at bruge, hvilket betyder, de fleste af spillerens tid bliver brugt på handling snarere end at forsøge at komme dertil. Og hvem gamere er, er naturligvis op til dem: tilpasning i dette spil tillader spillere at skræddersy et tegn til deres behov: alt fra frisurer (uanset køn), outfits, bh'er, fuld på hund outfits, stemmer og selv dansetrin kan indstilles. Ligesom i det sidste spil, kan spillerne vælge, hvad deres bandemedlemmer vil klæde ud, og hvilke køretøjer, de kan cruise i. Hellige som en biker bande? . Hvorfor ikke Suited mand, boksere og en bh, 70'erne disco stud, uanset hvad - du vil blande sig et eller andet sted

Kampagnen selv -. Mens en lidt kortere end det andet Saints
- aldrig bliver forældet. Faktisk det holder op med narrestreger de vanvittige ting spillerne kan gøre, når ikke på en mission - som i en oplevelse som denne, er utroligt imponerende. Gennem hele spillet spillere vil kæmpe tre vigtigste bander: The Morningstar, en europæisk økonomisk kriminalitet syndikat, de Luchadores, en mexicansk wrestling inspireret bande ledet af epitime af stereotype, Kilbane, og Deckers, en neon-lysende cyberpunk bande, der til sidst tager spillerne til en Tron
-lignende verden gennem figurens underbevidsthed. De fleste missioner er fulde af det meste humoristisk og ikke-seriøs dialog, selvom nogle af de tegn synes at have været scripted med mindst fællesnævner linjer og er ligefrem irriterende. Hvis spillerne ikke distrahere sig selv med aktiviteter og udforske, vil de slå kampagnen i en relativt kort tid.

Steelport er fuld af en række mennesker, fra kanin-udklædte weirdos at uhyggelige perverse og, for meste, deres AI holder sig godt. Men som det altid er tilfældet, var der, et par problemer med mission AI handler urolig. Under nogle aktiviteter, en high-speed chase blev pludselig en langsom skildpadde der bevæger sig som bilen spillere dækker, via helikopter, begynder at følge hastighedsgrænsen, og lejlighedsvis sten kolde stopper midt i en jagt. Ligeledes når der dækker via snigskytteriffel, AI modstandere synes ikke at pleje, at personen ved siden af ​​dem lige fik plukket fra - intet behov for dækning her

Som sjovt som kaos er, Saints
har. den uheldige vane at bringe op fjender for nemt pick-off med headshots, da de tilsyneladende line-up lykkeligt i de steder - og selv når de forsøger og undgå at blive ramt, det synes at være den samme side-step animation hver gang. Heldigvis er dette normalt ikke vare alt for længe som noget latterligt ofte stomps i - ligesom en umenneskeligt stort, ogre-typen brute der let trækker på skuldrene off kugler. De vaklende zombier som så stor i previews kun opdrage gentagne shoot-the-respawn gameplay, hvilket er skuffende i betragtning af det potentiale, de bragt til bordet. Stadig, de er zombier - hvad bedre undskyldning for at teste dine IED

Fra ridning med en tiger til at skyde undskyldende blæksprutter og tilbage igen, Saints Row 3
lykkes i at yde en sjov tur til? størstedelen af ​​spillet. Co-Op mode (uanset om regelmæssig gameplay eller 'bolet Mode' en Gears of War 3
spinoff, hvor spillerne står bølger af farlige kvinder) giver et ton af sjov - og replayability - til gamere og deres respektive partnere i forbrydelse. Spillere vil helt sikkert finde en overflod af underholdning i forskellige dele af Saints Row 3 fotos, men det er modsvaret af nogle tvunget humor, som ikke mesh, uaktuelle aktiviteter rehashed fra tidligere poster i serien (selvom forsikringssvindel aldrig får gamle!) og nogle motor samt AI mangler fyldt hele spillet.

Saints
aldrig tager sig selv alvorligt, som til tider er fantastisk og sand til serien, men også bringer et par unmemorable figurer, vittigheder og arrangementer med det. Selv om det sikkert har sin andel af fejl og problemer, Saints Row 3
repræsenterer en morsom, underholdende og utroligt behagelig kig på over-the-top bande liv. For fans af de tidligere spil og nye spillere på udkig efter en sjov distraktion, er et besøg på Steelport sikkert anbefales

-.

Følg mig på Twitter @Makelevi

​​ Saints Row 3