Spil Guider > videospil > alle video game > 'Ultimate Marvel vs. Capcom 3' anmeldelse

'Ultimate Marvel vs. Capcom 3' anmeldelse

Spil Rant s Curt Hutson anmeldelser Ultimate Marvel vs Capcom 3

I den store tradition for Capcom, et selskab, der nyder malke deres kampspil for alle de er værd , en anden opdaterede version til en tidligere udgivet titel rammer hylderne i form af Ultimate Marvel vs Capcom 3 fotos.

Men denne kvasi-efterfølger værd besværet med at købe et nyt spil eller gør tilføje buzzwords drysset med bidder af nyt indhold simpelthen falder i realm af glamorized DLC?

Uden nogensinde at spille Ultimate Marvel vs Capcom 3
mange spillere måske har mistanke titlen vil være noget mere end en par ekstra spilbare figurer - men i sidste ende, det betyder ikke noget. Det er svært at modstå spillets charme og Capcom har en absolut vindende formel: bland nye, populære figurer i en allerede vellykket spil, omrøres kraftigt og voila! Du opretter et produkt, der er stort set identiske, men er bare varieret nok til at vække forbrugere. Ah, skønheden i gentagelse og komfort i fortrolighed.

Det er klart, det samme formel er blevet anvendt til Ultimate Marvel vs. Capcom 3
men Capcom har også tilføjet nogle tilfredsstillende ændringer med denne runde. Størstedelen af ​​spillet forbliver den samme, så på mange fronter kan du henvise til vores oprindelige Marvel vs. Capcom 3
revision -. Men nogle ændringer kan meget vel begrunde en frisk køb

først, og uden tvivl mest populære, ændring er tilføjelsen af ​​12 nye spilbare kæmpere - herunder Doctor Strange, Firebrand, Ghost Rider, Frank West, Hawkeye, Nemesis T-Type, Iron Fist, Phoenix Wright, Nova, Strider Hiryu, Rocket Raccoon, og Vergil. Et par af Capcoms nyeste tegn er, hvad der kun kan beskrives som raffineret. De er smarte, kloge og relevante tilføjelser, der tilføjer lag af strategi til et spil der mangler kompleksiteten i virksomhedens tidligere kæmpende titler. Dette er udviklerens stærkeste markedsføring taktik og Capcom har ramt denne ene ud af parken. Selvom det ikke er hver karakter blev givet en alt for omhyggelig behandling, og blot tjene som underholdende tilføjelser, et par virkelig skinne.

Phoenix Wright, en af ​​de mest stærkt efterspurgte tegn, spillerne ville i ringen endelig gør hans vej til franchisen. Hvad kan først betragtes som en komisk valg for en fighter, hurtigt vil kaste spillerne et par kurve bolde. Han er uden tvivl en af ​​de mest unikke figurer nogensinde i et kampspil. Hans strategi og specielle bevægelser er inspireret af Phoenix Wright serie af spil - hvilket gør hans kontroller lidt mere jordforbindelse end nogle af hans samtidige. Spillere vil bogstaveligt indsamle beviser og tage fjender til retssagen. Hvad mere er, når Phoenix Wright har kombattanter på standen, han er en af ​​de mest magtfulde figurer i spillet. Phoenix niveau 3 er et oprør, ud over at være absolut ødelæggende for sin modstander. I Phoenix øjne, alle er skyldig.

En anden stand-out, Iron Fist, er en grund combo maskine, der beskæftiger store skader, hvis mestrer og er afhængig af særlige træk samt powerups. Iron Fist udnytter særlige chi tilstande, der kan ændres efter behag og kan polere visse aspekter såsom angreb skader, forsvar og måler gevinst. Han er en anden unik tilføjelse til arbejdstidens placering, der bygger på de strategiske elementer Capcom håber at styrke i denne version. Mens de andre nye figurer følger samme formel som de ældre i form af kontrol, nogle er bare ligefrem sjovt at spille og i sidste ende præsentere nogle friske, og velkommen, muligheder.

Galactus, mens ikke teknisk set en af de nye figurer, har sin egen spilbare mode i Ultimate Marvel vs. Capcom 3 fotos. Denne game mode tjener som kun en underholdende udsættelse fra den vigtigste spil - men enhver, der føler behov for at gå et par billioner miles i hans sko er velkomne til at påtage sig rollen af ​​Devourer af verdener - og vraget ravage på heltene. Du vil ikke finde en masse mere end det i denne tilstand, men det er næppe det punkt. Det er korte, enkle og tilfredsstillende. Great for mærkværdige dage, hvor du bare har lyst til at ødelægge planeten (vi har alle været der).

Alt i alt, bortset fra nogle tweaks til menuerne og skærmen til valg karakter, vil du ikke finde en masse forskelle fra originalen i form af grafik eller overdrevent store gameplay tweaks.

nye karakterer, mindre musik variationer, 8 nye scener og et par nye modes repræsenterer de centrale elementer i pakken. På $ 39,99, tyve dollars mindre end typiske nye release konsol spil, prisen er om ret. Sikker på, det kan bare være en dyr DLC, men Capcom gjort en udvidet indsats for at gå ud over, hvad forbrugerne kunne forvente eller hvad de havde brug for, for at samle vellykket salg. Bell og fløjter aplenty, men tænkte og dybde samt, Ultimate Marvel vs. Capcom 3 fotos er et must for diehard fans og alle, der blev fristet af den oprindelige titel.

Ultimate Marvel vs. Capcom 3
frigiver november 15, 2011 for Xbox360 og PlayStation 3.