Spil Guider > videospil > alle video game > "Deadly 30 'Review

"Deadly 30 'Review

Game Rant Jason Weissman anmeldelser Deadly 30

Deadly 30
er produktet af to personer, programmør Ignatus Zuk og en af ​​Newgrounds' foretrukne kunstnere, Gonzossm. Denne 2D side-scroller shooter byder på en single-player zombie drab erfaring med nogle tårn elementer kastet i.

Vidste disse nyankomne bringe noget frisk til zombie-genren eller var det en koncept bedre efterladt død? Læs vores gennemgang at finde ud af.

Den første ting du vil bemærke, når du starter op Deadly 30
er, at den tyske indie udgiver headup Games bringer denne titel til pc'en. Virksomheden er ansvarlig for at offentliggøre store indie-hits som Limbo
, bindende af Isaac
, og Super Meat Boy
på pc'en. Med sådan en imponerende track record, er det forståeligt, hvorfor spillerne kan være hurtige til at blive ophidset i denne nyeste tilbud. Desværre, Deadly 30
bare ikke er i samme klasse som de andre titler.

Deadly 30
begynder med et enkelt WWII amerikansk soldat fanget i Tyskland med, du gættede det, nazistiske zombier. Soldaten starter i en to-etagers sikkert hus, hvor han har en elektrisk generator, der lyser området, en kuffert, hvor han kan købe ammunition, våben, rustninger og andre nyttige elementer, og en seng, der accelererer tid til solnedgang. Hver nat, er denne hjemmebase antastet af zombier af forskellige vanskeligheder og soldaten skal dræbe dem eller blive dræbt. Hegn, kasser og tårne ​​hjælpe soldaten dæmme den konstante strøm af zombier, og som spillet skrider frem, soldaten får hjælp fra to andre AI-styrede karakterer. Målet er enkelt: overleve alle 30 nights.httpv://www.youtube.com/watch?v=vUvfKtt7m0k&list=UUoFEvb-8o_ONb8pFlZkz64g&index=6&feature=plcp

What betyder en amerikansk soldat bruge som valuta til at købe varer, når han er i midten af ​​ingenting? Dybest set, hver dag han og og enhver AI venner venture ud af sikkert hus og indsamle metalfragmenter spredt på jorden, mens kampene mindre aggressive zombier. Find et køretøj, og den kontrollerede karakter kan ødelægge det for endnu flere metalstykker. Således grundlæggende spil formel er at forlade det sikre hus, få fat i så meget metal som muligt før mørkets frembrud, og derefter kæmpe zombier på sikker hus. Mens hver runde præsenterer mere udfordrende fjender, er det en skylning og gentag processen, der kan blive gammel hurtigt for dem, der søger en vis dybde i deres gaming liv.

Spillerne teknisk opgave bevogte deres generator, når zombie angreb begynder. Hvis de ikke gør det, vil generatoren ned forårsager en del af skærmen til at falde ind i mørket. Reparationer på generatoren kommer på en stejl pris ... medmindre spilleren blot venter, indtil daggry, når det er magisk repareret. Fordi der er ingen straf, kan den tidlige del af spillet udnyttes fra anden sal i den sikkert hus ved siden af ​​døren. Zombier vil forlade døren og står en af ​​AI figurer og den kontrollerede karakter kan hacke zombier i halvdelen uden at bruge nogen ammunition.

Som for præsentation, Deadly 30
startede som et flash spil, og det viser . Spillet lider dårlig opløsning og lejlighedsvis spil-stop lag, som sandsynligvis hvorfor det oprindeligt åbner i et vindue i stedet for at fylde skærmen. Opløsningen kan skaleres op, men i fuld skærm-tilstand, er det ikke noget kønt syn, især hvis spillet på en stor skærm. Dragonball Z
-influenced kunst stil gør op for manglen på teknisk præsentation, men musik og lydeffekter tilføje lidt til at forbedre oplevelsen.

På trods af de ovennævnte spørgsmål, Deadly 30
er ikke alle dårlige. De, der foretrækker en retro stil af gameplay kan finde masser at lide her. Som nætterne fremskridt, er spillets sværhedsgrad rampe op betydeligt, så nogen på udkig efter en gammel skole udfordring kan være tilfredse. Med alle tre spil tegn på skærmen på én gang, kan kampene blive helt kaotisk og underholdende at se. Derudover er der masser af elementer og våben at låse som tegn niveau, som kan være en motiverende kraft i sig selv. Efter bestemte tidsintervaller, Gonzossm tilbyder nogle mellemsekvenser byder spillets figurer, som fans af hans kunst og humor vil sandsynligvis sætte pris på.

Still, Deadly 30
synes bedre egnet til håndholdte enheder snarere end pc'en. Indie PC-spil har rejst bar i de sidste par år med nyskabende retro gameplay, men Deadly 30
føles mere som din standard iOS eller Android spil, der tilbyder simple ligetil gameplay under øjeblikke af ned tid. Ganske vist kan være vanedannende for nogle, men mange vil vokse træt af de gentagne formel. Retro gamere, især dem, der er fans af tårn spil, måske ønsker at give Deadly 30
et kig, men for mange pc-gamere, der bare ikke vil være nok indhold til at tilfredsstille - medmindre titlen kommer med en mobile spil prisskilt.

Deadly 30
er nu tilgængelig på PC.