Spil Guider > videospil > alle video game > 'Tiger Woods PGA Tour 13' anmeldelse

'Tiger Woods PGA Tour 13' anmeldelse

Spil Rant Anthony Taormina anmeldelser Tiger Woods PGA Tour 13

Tiger Woods har endelig vundet en anden stor mesterskab - vinde på Arnold Palmer Invitational. Det har været temmelig lang tid siden Tiger er blevet placeret i vinderne 'cirkel, og det har været endnu længere siden hans EA Sports serie har set nogle fundamentale forbedringer, men heldigvis var det tid til en forandring på begge fronter.

Tiger Woods PGA Tour 13
er her, og det bringer med sig en ny swing mekaniker, nogle ret dybe og omfattende modes, og fuld integration med Microsofts Kinect motion controller, hver beregnet til at trække golf fans tilbage i en serie, der har kæmpet for at finde sin plads i sports spil verden.

Dette års iteration handler om kontrol både for den afslappede og hardcore publikum. For hardcore publikum, og lad os være ærlige dem virkelig som Tiger Woods 13
er lavet til, spillet har en ny swing mekaniker, der bruger din typiske frem og tilbage bevægelse af joysticket, men gør det ekstremt præcis. Spillere kan over eller under-swing, og selv bestemme, hvor hurtigt eller langsomt, de ønsker at svinge køllen.

Føj til, at vigtige overvejelser som holdning og mængden af ​​loftet, og der er en opskrift på sin egen læring oplevelse lige der . Der er nogle temmelig detaljerede kontroller indbygget i Tiger Woods
, men spillet giver nok spillerum i form af en automatisk caddie mulighed, at selv den mindste dedikeret af spillere kan forstå, hvad der er på spil.

Og for dem, der gerne en mere inkluderende oplevelse, Tiger Woods 13
har også støtte til Kinect - men tror ikke der er lig med mere sjov. Faktisk Kinect arbejder counter intuitivt til alle, der er blevet etableret med spillets omfattende swing kontrol. Spilleren har stemme og gestus kontrol over alt, hvad der er tilgængeligt i controlleren-baserede gameplay, kun der er bare så meget at holde styr på, at det tager væk fra spændingen.

Bare forsøge at line op et skud er så kompliceret, at spillerne vil være bedre stillet, og høste mere af en ydelse, fra blot at holde sig til spillets sublime nye swing kontrol. Kinect virker som en no-brainer, og det vil imponere dem, der nyder at se Motion Controls på arbejde, men det er bare ikke værd at kampen.

Selvfølgelig en ny swing mekaniker ville ikke være noget uden nogle højt profilerede kurser for at teste dem ud på, og Tiger Woods 13
har masser. Der er tilstande, indstillinger og udfordringer af enhver gøre og model findes på dette spil, der bare ridse overfladen føles som en fuld sæson i en regulær sports spil.

At tage en skabt pro op gennem rækkerne tillader mange af sportens telt turneringer for at tage front og center, og gnide albuer med folk som Rory McIlroy og Phil Mickelson ikke ondt. Den eneste virkelige ulempe at sidde ned for at spille en fuld 18 huller er, hvordan nådesløs sporten er mod fejltagelser. At spille i over en time og gøre en gigantisk brøler på sidste hul ruiner en masse, hvad der kom før det, og instills en risiko for, at nogle hellere vil ikke tolerere.

Men intet slår synker en lang putt, eller landing en lang køretur i midten af ​​fairway, som alle føler sig meget tilfredsstillende, når henrettet. Det er bare en skam, at der vil være nogle, der vil finde den udfordring ikke værd at ulejlighed.

Spillet indeholder også en ny økonomi, der består af optjente mønter, som kan tilbragte derefter mod pins, som derefter kan bruges til at sætte skub i en spillers egenskaber. Ideen bag dem - tillader en spiller at Goose statistik i deres skabt pro - synes ædel i første omgang, men det føles mere som en distraktion end et incitament til at spille mere. Ofte spiller uden ben, og bare stole på caddie s forslag vil føre til succes, men nu og igen de kommer i handy.

Men siden alle de typiske golfspil foder skabe en pro, spille kampe (både online eller offline), og stræber efter at være nummer et, er Tiger Legacy mode lysavis tilstand for Tiger Woods 13
. Væsentlige EA Sports 'svar på Jordan Challenge, Tiger Legacy lader spillerne opleve Tigers vækst fra 2-årige vidunderbarn hele vejen til hans fremtidige rekord indstilling køre på Jack Nicklaus' Tour sejr rekord. Bare Legacy Challenge Mode alene er nok til at give timer efter timers indhold, og det faktisk leverer nogle værdige distraktioner fra ligetil golf i de tidlige år, men dens "fuldføre denne udfordring for at låse den næste" naturen holder det tilbage fra at være en perfekt tilsætning. Stadig, for et spil med Tiger Woods i titlen og på forsiden, er det et under EA Sports kom ikke op med dette før.

En af spillets største fejl hviler i uoverensstemmelserne med caddie anbefaling. På den ene side er det en perfekt tilføjelse til serien og hjælper spilleren bedre at forstå snørklede af golf, fra holdning til hems, mens hver gang i et stykke tid, vil det sætte dem op på katastrofe. Da spillet ikke præcist kortlægge træet linjer i spillet, er når som helst kontakt til et træ, periode, vil bolden falde til jorden efterlader en mindre end ønskeligt løgn. Nogle gange vil det endda ud som om bolden rejste mellem afdelinger, men i stedet det vil kollidere med ikke-eksisterende blade og drop.

I det hele, selv om, efter at have brugt caddie forslag længe nok, vil spillerne være i stand til at bedømme, hvordan man bedst at nærme sig en skud selvom caddie er kun for det meste ret. Og det er en sand Testamente til en fast funktion for en sports spil, hjælpe spilleren at forstå, hvad der går i at deltage i sport, ikke bare at lade vigtige elementer skylle ind over dem.

Helt ærligt, alt om Tiger Woods PGA Tour 13
, bortset fra integrationen Kinect, hjælper indgyde en følelse af realisme ind i oplevelsen som kun EA Sports kan gøre. Sikker på, der er meget at gøre, og til tider det føles ekstremt overvældende, men det alle føjer til dybden. De fleste spillere vil ikke være den type til at tilslutte sig en af ​​spillets land klubber, sammenslutninger af spillere, der kan konkurrere og rang op næsten som multiplayer klaner, eller bruger deres tid eller penge i jagten på bedre pin-apparater, men det faktum, at disse muligheder er der skal hjælpe levetiden af ​​titlen.

det er kun et par fejltrin, herunder omhyggelige opmærksomhed på detaljer, der holder PGA Tour 13
fra at være den samme type genfødsel, at Tiger Woods håber på på den faktiske Tour. Der er meget at lære om sporten golf, og en masse, at spillet er villige til at lære, men det er hvordan spændende en spiller finder hele pakken, der vil afgøre, om det er værd at undersøge.

Er du ser frem til spille Tiger Woods PGA Tour 13
? Hvad var det ene forbedring du håbede at se i dette års iteration?

Tiger Woods PGA Tour 13