Spil Guider > videospil > alle video game > 'Resident Evil: Operation Vaskebjørn by' Review

'Resident Evil: Operation Vaskebjørn by' Review

Spil Rant s Curt Hutson anmeldelser Resident Evil: Operation Raccoon City of

Operation Raccoon City of giver en anden tage på resident Evil
serie ved at tilbyde en team-baseret skydespil, og mens spillet kunne ikke har bedt om en bedre sæt af ingredienser til at skabe en unik og spændende perspektiv i en populær periode i serien, Operation vaskebjørn by
mangler i næsten alle departement, især den kølemetoder atmosfære serien er kendt for
-. efterlader de eneste reelle skræmmer fra sin grusomme gameplay

det er svært at tænke på en lettere formel end så spillerne kan tage sig rollen som en bad guy arbejder bag kulisserne under begivenhederne i Resident Evil 2
& amp; 3 fotos, en favorit æra for fans. I dette tilfælde, at rollen er en Umbrella Security Service, der er indsat for at indsamle virus prøver og uforvarende sat de berømte begivenheder i Vaskebjørn by i bevægelse. Størstedelen af ​​spillet er så oprydning efter Umbrella ved at ødelægge beviser for deres engagement. Fundamentet for et fantastisk spil var der, men udførelsen forlod en masse at ønske.

At være en team-baseret skydespil, kammerater er afgørende for fremgang og overleve. Men i ORC,
holdkammerater gøre meget for at bidrage - lidt kan mildt sagt, de gør næsten ingenting. AI af holdkammerater er muligvis nogle af de værste tænkelige. Evnen til at styre eller lede dem ville have været en plausibel løsning, men det er ikke-eksisterende, og selv de mest elementære opgaver være vanskeligt for dem. Når de ikke leverer backup, er de kører ind i vægge, brand, snubletråd miner eller finde nye og kreative måder at få selv dræbt. Selv når de er omkring for handlingen, de ikke rigtig bidrage. Når spillet er bygget op omkring en teambaseret dynamisk, er det umuligt at lade dette dias. Niveauer er overordentlig lang så godt, så frustration har masser af tid til at gnave.

Fjenden AI er ikke anderledes. Uanset fjenden, de alle opfører sig som hjernedød zombier, hvilket er fint for den faktiske zombier, men når det drejer sig "menneskelige" modstandere, det er ligefrem pinligt. Buer, som formodes at være ultimative dræbermaskiner, ofte vandre rundt, lejlighedsvis konfrontere spilleren, kun at vende rundt og vandre nogle flere. Capcoms berømte franchisen
er fyldt med nogle virkelig frygtindgydende væsener, men de føler en masse mindre frygtindgydende med hjernen i en gerbil.

Tager på nogle mere moderne shooter elementer, Operation Vaskebjørn by
indeholder en auto-cover system, der tillader spillerne at holde sig til vægge, når de tager kontakt. Hvis det fremkalder billeder af tegn stikning til næsten alt i og ud af kamp, ​​ville det være nøjagtig. Selv når låget kunne være nyttigt, er det sjældent er. De fleste gange er det svært at sige, hvad der er dækning, og hvad der ikke er, andre gange er det nemmere at bare køre op til noget og skyde den i ansigtet.

En stor del af spillet handler om skyderi, hvor spillere kan købe eller pickup omkring spillet. Gun statistik vises, før du ud så vælge den rigtige er en leg før hoppe ind i en mission. Købe en stærkere pistol med høje statistik logisk instruere en spiller at tror, ​​det ville klare sig bedre i kamp - det er desværre ikke tilfældet, når sjuskede sigte er en faktor. Oven i flailing om, håber nogen stående lander, styrken af ​​et våben er ikke konsistent. Nogle gange flere klip vil blive losset ind i en fjende med nary en effekt, andre gange bare et par kugler vil gøre det trick, og de vil kølen over, før en spiller har en chance for at bekymre sig om, hvad det var, de skød. Melee er også forvirrende og ekstremt unøjagtige. For at et angreb, der beskæftiger sig med ting lige foran spillernes ansigt, det er sikker savner meget.

Alle Resident Evil
atmosfære og spænding serien er kendt for der mangler i denne rate. Stop at tage i uhyggelige detaljer og langsomt kantning omkring hjørner i forventning til store forskrækkelser er væk. ORC
ikke engang lyst til en Resident Evil
spil, bortset fra alle de zombier og omtalen af ​​Umbrella alle så ofte (en virksomhed, der ikke engang udforsket i et spil bygget omkring at være inden deres rækker). Muligheder for at lære hemmelighederne og udforske historien om den mystiske organisation er spildt.

På toppen af ​​en flad og depthless verden, Umbrella Security service tegn selv er kedelig og uinteressant. Udover en kort bio i begyndelsen, som ikke går ud over deres kamptræning og om de er sociopater eller ej, er næppe noget afsløret. Tegnene knapt interagere med hinanden uden for kortvarigt, hvori mål. Uden historien buer eller de mest diminutive antydninger af personlighed, de er portrætteret som tankeløse robotter i Umbrella Corporation - men jeg formoder, at de gør denne beskrivelse retfærdighed i hvordan de spiller. Der er mere karakter udvikling i spillets filmiske trailer end selve spillet

Resident Evil:. Operation Raccoon City of er et spil, de fleste ikke ønsker at spille alene. Ikke fordi det er særligt skræmmende, men fordi det er praktisk taget umuligt. Multi-player og co-op modes er ikke noget at skrive hjem om, og det er rart, at de blev medtaget på alle, men en hvilken som helst chance for at spille med et andet menneske er en velkommen udsættelse fra irriterende AI.

De fire multi-player modes kan understøtte op til otte spillere. Heroes tilstand tillader spillere at spille favorit tidligere figurer, såsom Leon, Claire og lignende, i en fire-på-fire hold kamp. Der er standard fange flaget variation kaldet Biohazard (hvor spillerne fange virus prøver), en overlevende mode (som er temmelig selvforklarende - overleve indtil ekstraktion), og Team Attack (som er spillets version af en deathmatch - hvor scorer det de fleste drab tjener spillerne en sejr). Der er ikke meget, der adskiller den multi-player oplevelse fra den standard billetpris pakket i med alle spil, der ønsker at give muli-afspiller af hensyn til multi-player. Nogle kreative valg måske har lagt nogle interessante spins på disse klassikere, men ligesom hovedspillet, er det alvorligt mangler i den pågældende afdeling -. Samt lider de samme gameplay spørgsmål

Samlet set ORC
giver en ekstremt glansløse oplevelse. Med så meget i Resident Evil
serie at hente inspiration fra, det er en underligt, hvorfor det føltes som udviklerne forvanske for kreativitet. Ethvert forsøg på at bringe serien i en unik retning blev spildt med grusomme AI, uinspirerende steder og dets fuldstændige mangel på mindeværdige figurer eller nogen virkelige historie. Operation Raccoon City of er et skydespil, der helt savner sit præg og rammer spilleren holdent i hovedet i et forsøg på at få dem til hjernedød nok til ikke mærke sine mange fejl

Resident Evil.: Operation Raccoon City of er tilgængelig nu til PS3 og Xbox 360. spillet Rant spillede Xbox 360-versionen af ​​denne review.-Følg mig på Twitter @ 8BitBomb