Spil Guider > videospil > alle video game > 'Bloodforge' Review

'Bloodforge' Review

Trung Bui Game Rant anmeldelser Bloodforge

Nogle gange, ren glæde af et hack-and-slash spil er lige, hvad lægen bestilt. Microsoft Game Studios i samarbejde med Climax Group lancerer Bloodforge
hvor man stag-kranium iført muskuløs-out fyr, wielding meget store våben, er pit mod horder af Celtic-inspirerede fjender.

Det er relativt hjernedøde, kræver meget lidt dygtighed, men det er uhyre sjovt.

Bloodforge
fortæller historien om Crom destroyer, en barbar, der leder et simpelt liv i jagt gigant hjorte at bringe tilbage til sin kone. Længe siden, Crom opgav et liv i kamp for at slå sig ned. Desværre, universet har meget forskellige planer for Crom, og efter mordet på sin kone, han vender tilbage til sit barbariske måder og tager de foranstaltninger til at påføre hævn over dem, der krænket ham. Således indstilling, i bevægelse spillerens rejse over spillets seks verdener og kaste en hel masse blod.

kamp i Bloodforge
kan bedst beskrives som antiamerikanisme og blodig. Det er næsten sikker på at sige Climax Group blev inspireret af Ninja Gaiden
serie - især den anden iteration. X- og Y-knapper er udpeget som lette og tunge angreb, hhv. Svarende til Ninja Gaiden
, der er præ-bygget combos for tre forskellige våben: En greatsword, en greathammer, og et sæt af kløer lavet af store knogler. Hvert våben har sine egne egenskaber, sværdet er hurtig og beskæftiger anstændige skader, hammeren er langsom, men kraftfuld, og kløerne er hurtige, men også de svageste. Bloodforge
ikke straffer spilleren for at foretrække et våben frem for en anden, men da det er den mest afbalancerede, spillerne vil sandsynligvis drages mod sværdet mere end noget andet.

Da Crom er en barbar , må det forventes, at han har en "rage" mekaniker at ups skader og sinker tid samt. Måleren er opbygget ved at dræbe fjender i hele spillet i enten almindelig mode eller udfører visse instant-kill øjeblikke - ". Fortumlet", når fjenden er Når en grøn hvirvel vises over en fjendes hoved, trykker Y vil tillade Crom at afsende fjenden i en spektakulær blodig måde. Det er ikke sker så ofte, som Ninja Gaiden 2
Bortradering Teknik, men er stadig en fantastisk tilføjelse til at belønne spillere med nogle ekstra vold.

Inkluderet i kamp er en række runer, der vil også styrke Crom kæmper evner. Man fungerer som en konstant skader felt at såre fjender omkring Crom, en anden kaster lyn, og den sidste gribere modstandere til at skabe en lettere mulighed for angreb. Runerne kan bruges til at aktivere evner eller, mens du holder den rigtige Trigger, kan Crom levere en enkelt ødelæggende angreb for at svække stærkere fjender

Apropos fjender -. Der er ikke meget forskellige. Grupperne er brudt op i underordnede hack og skråstreg foder, lidt større mini-boss enheder, og fuldgyldige chefer. Da Crom ikke blokerer, unddrage angreb sker med en pull af Venstre Trigger, at lade ham undvige-roll. Fjendtlige angreb er let at se kommer og spillere skal ikke have alt for hårdt en tid dodging. Hver fjende har et angreb mønster, der kan genkendes i løbet af få sekunder, som kan være nyttige. For mindre opmærksomme, visse fjender ofte glød hvid, før de udfører en særlig skadelig angreb.

De visuelle i Bloodforge
er noget, der vil give genlyd med fans af 300
. Den farve palette er meget mørk og fremkalder tung rentegning. Det er en meget gratis valg til spillets overordnede tema for at fortælle en mørk fortælling om hævn. Unreal Engine er den kraft bag kulisserne og, til tider, motoren viser sin alder. Der var øjeblikke under gameplay, hvor forsinkelse eller pop-up syntes at kunne påvirke gameplay -. Eller, i det mindste, tage spilleren ud af handlingen

Der er stemmeskuespil i Bloodforge
til store bogstaver og det er faktisk ganske godt for en XBLA titel. Det er lidt hammy, men i betragtning af spillets mission "dræbe dræbe dræbe", det er ikke for distraherende og måske endda minde nogle folk af Arnold ydeevne (eller mangel på samme) i Conan
film. Andre lydeffekter var lidt underwhelming. Sword udskæring eller hammer knusning bare ikke lyder meget magtfulde.

Bloodforge
kunne blive lidt kedeligt for spillere der søger en dyb actionspil. Combat er sjovt og ser Crom afmontere fjender med stål eller sten vil tilfredsstille en spillers indre barbar. Healing elementer er til rådighed i hele hvert niveau, og er skjult fra den slagne (med blod, bogstaveligt talt) sti -. Men medmindre det anvendes med omtanke, spillere kan gentage et område igen og igen

Healing er især vigtigt, fordi der er visse dele af spillet, der helt bogstaveligt, vil kræve, at spilleren til at bruge sundhed elementer - et valg, der vil uden tvivl vise sig at være frustrerende at nogle spillere. På et tidspunkt, Crom står en chef der ikke er særlig hårdt men anvender et angreb, der ikke kan undgås, og vil altid beskadige afspilleren (selv om det var kun lidt). En lille smule skade tilføjer op over lang tid og gjorde kampen meget mere frustrerende og irriterende end det burde have været.

Bloodforge
er en enkelt spiller spil, men der er et konkurrencedygtigt element til stede . Brug af Blood Duel funktionen, kan spillerne udfordre hinanden for at slå rekorder i bestemte dele af spillet. Udfordringer er også tilgængelige til at skabe og deltage i, dvs. spillere deltager i en bølge-færdiggørelse arena begivenhed med leaderboards.

Hvis du er i humør til en noget hjernedød action spil, der leverer på Gore og vold, Bloodforge
vil ikke skuffe. Spærring sine få problemer, spillet er sjovt og en kompetent skabelse fra Climax Group. Hvis du stadig er på hegnet - Sørg for at tjekke demoen

Bloodforge