Spil Guider > videospil > alle video game > 'Zombie Slayer diox' anmeldelse

'Zombie Slayer diox' anmeldelse

. Spil Rant
's Riley Små anmeldelser Zombie Slayer diox
på 3DS

Sent sidste måned, Nintendo 3DS eShop begyndte at sælge UFO Interactives Zombie Slayer diox
. Den download-spil forsøger at give spillerne en Rock Band
-esque erfaring med en zombie twist, og slutresultatet er et spil, der vil undgå at imponere fans af begge genre. Spillet er mere som en rytme spil, der sker for at funktionen zombier, og selv under den hektiske zombie skære du kan ikke undgå at føle bedøvet over, hvor kedelig og overflødig dette mash-up virkelig er.

Spillerne påtager sig rollen som en rocker /samurai navngivet diox der bare så sker for at se næsten identisk med Thor Gud Thunder. Han kan ikke have beføjelse til at lancere lynnedslag, men han er i stand til at makulere en gennemsnitlig guitar solo - en uerstattelig færdighed i en zombie apokalypse. Diox er på en mission for at finde en magisk guitar amp, der er i stand til at udslette zombie horder, og han vil bruge sin guitar at buste ud nogle hasarderede beats og slagtesvin zombier når de kommer for tæt på. Dette sætter op mekanikken, der anvendes i selve gameplayet.

Zombie Slayer diox
fokuserer på førende kødædende tankeløse avner på diox, som alle afgift på hovedpersonen i sync med rytmen af ​​musikken. Spillere vil bruge en kombination af den berøringsfølsomme skærm og D-Pad til skråstreg op zombier, og score point, der øger deres vigtigste score. Der er fire forskelligt farvede zombier, og hver knap på D-Pad aktiverer en bestemt farve. For eksempel: røde zombier kræver enten en lodret eller vandret skråstreg, sammen med den tilsvarende knap for at netto point for lemlæste den inficerede civile

På papiret den forudsætning lyder interessant, og det er en, der kan have fungeret, hvis. det var blevet korrekt udført. I stedet efter at komme ind i rytmen, alle spillere vil se på, er de farvede bobler flyder over zombier hoveder, og de udøde er hurtigt en eftertanke. Det hjælper ikke, at de sange bliver spillet er helt mindre guitar kløfter og lytte til melodierne præsentere i Zombie Slayer diox
hurtigt blive irriterende. Hvis udvikleren havde blomstret for licenseret musik, så oplevelsen ville have været betydeligt sjovere.

Efter at have spillet gennem en håndfuld niveauer, diox vil lejlighedsvist løbe ind i en chef. Disse områder kan ændre den igangværende handling på den øverste skærm under en play session, men bortset fra at de er identiske med alle andre generiske niveau - bortset fra en mild stigning i vanskeligheder. Heldigvis spillet har tre forskellige sværhedsgrader muligheder, som har tendens til at gøre gameplayet lidt mere interessant og endnu mere spændende for en lille mængde af tid. Når du justerer til hurtigere tempo og udfordring af "Hard 'besvær, men spillet falder hurtigt tilbage i middelmådighed.

Hvis du er sulten for eShop indhold på dine 3DS så undgå at tabe penge på Zombie Slayer diox
. Der var en masse potentiale i det grundlæggende koncept, men den tilsigtede forudsætning blev tabt i oversættelsen. De 3D-effekter og grafik er latterlige, gameplayet er kedeligt, og manglen på licenserede musik gør det en opgave at lytte til soundtracket - en utilgivelig fejltrin for en musik rytme spil. Gem $ 5,99 du ville have brugt på dette spil, og sætte det i retning af noget, der vil bringe dig mere nydelse.

Følg mig på Twitter @TheRileyLittle.

Zombie Slayer diox
er tilgængelig nu for Nintendo 3DS.