Spil Guider > videospil > alle video game > 'Max Payne 3' Review

'Max Payne 3' Review

Game Rant Brian Sipple anmeldelser Max Payne 3

Nogle mennesker kan ikke fange en pause; nogle kan ikke have en drift inden ballpark. Max Payne er den perfekte udførelsesform af sidstnævnte. Den slags fyr, der ville kaste en whisky glas mod væggen efter en infernalsk dag på arbejdet, kun at have glasset prelle i trods, så ubrudt som fortvivlelse om manden, der lancerede det.

Remedy Entertainment oprettet denne fascinerende deprimerende karakter undersøgelse af den nu tidligere NYPD detektiv i de tidlige 2000'erne ved battering ham gennem begivenhederne i Max Payne
Max Payne 2
. Udfordringen i et nyt kapitel nu ligger hos Rockstar - 9 år senere i Max Payne 3 fotos. Heldigvis, og i modsætning liv dens tortureret helt, de fleste af den udføres med perfektion.

12-timers kampagne fisker en mærkbart ældre Max ud af sin øde New York levested, grubetæring ham i Sao Paulo, Brasilien for at arbejde privat sikkerhed for de velhavende Branco familien. Selvom anført af fast ejendom mogul Rodrigo Branco, hans brødre Victor (midten-bror politiker) og Marcelo (den yngre-bror socialite), og hustru Fabiana (model-ser parti dyr), alle har gjort navne for sig selv på tværs af byen. Naturligvis er det ikke længe før kidnapning, mord, og flere hoveder deres vej, og i en by, hvor regering, kriminel, og lejesoldat fraktioner har alle deres hænder i alle andres lommer, Max er magtesløs (og alt for ellevild) for at se strengene bliver trukket på hans bekostning. Selvom kloge spillere vil begynde at plukke fra hinanden spind af intriger halvvejs igennem, det er tyk og sammenfiltret nok til at holde alle gætte indtil den endelige spændende drejninger.

Rockstar har også udformet en ubønhørligt mørkt, men alligevel overbevisende fortælling om Max ' evig nedadgående spiral. Vores hovedperson er nyt til Brasilien - sin kultur, dets folk, dets korroderet retssystem - og hvor tragedien og angst, der ramte ham i New York udviklede ham ind i boozing, pille-popping degenereret af de første to spil, kaos, bedrag, og ødelagt skudt på en frisk start i Sao Paulo de
påtager sig gennem sine ham til at afsløre en rå, intet-til-miste borderline psykopat. Skuespilleren James Mcaffery er tilbage for at give mere sterling fungerer som Max, og tilføjer en fantastisk fortælling fuld af rugende intellekt og humor. Sammen med resten af ​​støbte top-notch voice arbejde, det bidrager til seriens mest finjusteret historie endnu.

Max Payne 3 's
design orkestrering rammer alle de rigtige toner. Ligesom man ville håbe, når en udvikler af sprællende åben verden sandkasser er tvunget til at flaske alt op i kondenserede portioner, er miljøer vrimler med smukt levende detaljer, rig belysning, og - med undtagelse af et par, der føler en smule spændt ud - funktion som grand dødbolde gamere husker længe (selvom Max ikke). Den in-game verbale snak mellem Max og hans AI landsmænd flyder jævnt og realistisk, sammen med kommunikationen udveksles mellem fjender. Musik brusere spillere på hver tur med galvanisering lydlige beats, det være sig fra studie-made overtoner eller in-game radioer og klub højttalere. Facial animationer synes ikke at have den samme verve som fx L.A. Noire
, men det er svært at klage, når suse gennem luften kugler i Bullet Time, den visceral Gore pumpe fjender med bly (fanget i nogle tilfælde ved fornøjelig Bullet Cam), og mikro-ødelæggelse af de førnævnte miljøer har sjældent kiggede bedre.

Som Max rejse udfolder sig, historien er fortalt gennem en sammenlægning af filmiske og grafiske roman-inspirerede cutscenes. Sidstnævnte er en vintage tage på stylings af tidligere Max Paynes
, men med en skarp moderne twist, der sammenstiller vigtige dialog stikord og lejlighedsvis farve effekter til de underliggende filmsekvenser (som er flot skudt og smart handlet af McCaffery og den biroller). Cutscenes overgangen problemfrit i real-time gameplay, yderligere formidle følelsen af ​​at blive låst inde i Max bevidsthed -. Hans tanker, hans frygt, hans sløret syn på verden racing af

Den grundlæggende gameplay oplevelse af Max Payne 3
repræsenterer ukendt territorium for Rockstar, et forsøg på at forme en ren tredjepersons skydespil blottet for Red Dead Redemption
eller Grand Theft Auto 's
open-world snørklede. Heldigvis, på trods af et område-clearing mission struktur, der vokser lidt for velkendt ved udgangen af ​​spillet, en buffet af veludført funktioner kun bygger på Remedy s rammer, holde action og spænding i evig fuld gas.

Bullet tiden gør sin herlige afkast fra Max Payne
Max Payne 2
. Midt warping visuelle og lydeffekter, kan spillerne bremse tid (med Max bevægelser opholder lidt foran kurven) og anvende en byge af skud til en bred vifte af fjender. Måleren-baserede system belønner spillerne for intelligent fordeling og tjener som grundlag for moderniseret slow-motion shoot-undvigelser også. Nu dykke Max ind i ethvert overflade - en væg, en platform, en Xerox maskine - og oftere end ikke han vil tilpasse sig afstive for en knogle-bevarelse landing. Det er et produkt af den Euphoria fysik motor, der gennemsyrer alle aspekter af Max 'animation - herunder dobbelt wielding, drejning til at skyde på flugt, og opretholdelse af 360-graders mobilitet under tilbøjelige - og gør næsten alle bevægelser synes pænt organisk for miljøet. Kun én gang eller to gange, vil en fjende AI underkastes en gyserfilm-lignende contortion.

Selv med en rimelig og afbalanceret økonomi sværhedsgrader, rettet er den make-or-break indstilling af spillet. Max Payne 3
lader spillerne skifte indstillingen reticle mellem fri mål, blød lås og hårdt lås. De to sidstnævnte er forskellige grader, som spillerne kan låse på en modstander, og hver blander godt med Max 'run-and-gun-og-dyk kampstil. Fri mål, standardindstillingen, viser off flydende og præcision indbygget i hvert våben, men det er hæmmet en smule ved den uophørlige behov for hurtig anskaffelse og fjender mål, der kan være dødbringende præcise selv. (Et nyt cover system hjælper med at imødegå dette i første omgang, men selv udsætte en hånd til blindfiring kan udsætte Max til en uforholdsmæssig meget skade.) Sagt, hvor sigtet lander, kuglen går; der er aldrig tvivl med enhver skud -. en i sidste ende opfylder supplement til spillets hede tempo og frygtindgydende våben

Lige så beundringsværdige som kampagnens gameplay, er imidlertid den dristige måde, som Rockstar væver de samme inventar i multiplayer . Stjernen af ​​showet: ingen anden end Bullet Time. At tage hensyn til gåden om at bremse tid med flere spillere på flere steder på kortet i samme øjeblik, spillet udtænker et system, hvor kun dem fanget i syne Bullet Time brugeren vil blive fanget af sin virkning. Siden måleren, sammen med alle andre erhvervede bonus, nulstiller ved død (og da den gennemsnitlige levetid i mange tilstande handler om den af ​​en tv-reklame) det bruges meget mindre liberalt end i single player og tjener til at forbedre, ikke afskrække strømmen . af spillet

standard deathmatch modes ikke føler befordrende for spillets spillestil - drab ofte bygger på en bogstavelig held i lodtrækningen, med en person altid klar til at have faldet på en spiller - men de gør gøre for en hurtig gys. Max Payne 3
multiplayer virkelig trives i Gang Wars. Det er her, hvor to hold konkurrerer i fem runder designet omkring historien elementer fra kampagnen, komplet med den tungere fornemmelse af motion-blur effekter og Max 'voiceover. Objektive typer ændrer dynamisk off den sidste runde resultat, som om læsning fra Max 'historie jobbets der ikke gik som planlagt.

Mens rigeligt brugerdefinerede loadouts og skind er låses gennem en XP og ranking system, den virkelige lange -term frynsegoder af multiplayer kan henføres til jomfrurejse af Rockstar er "besætninger". På overfladen er de klaner med brugerdefinerede værdighedstegn og beklædning; Men evnen til at udstede vendettaer, generere i-match fejder, og opnå specielle gameplay opgaver - som alle er noteret og spores over større oplevelse af Max Payne 3 fotos og fremtidige Rockstar titler - tilføjer et ekstra lag . for dem, der værdsætter en stærk fælles struktur

mørke og unnervingly melankoli som sin historie kan være, Rockstar har aflyttet i Max Payne s
rødder og skabt en verden spillere vil længes efter at vende tilbage til - og . ikke blot for dens hektiske handling og filmisk glans

en vare er lavet af udviklerens skridt til at indarbejde flydeevne, kontrol, og vægten af ​​en FPS i Max Payne