Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: LEGO The Hobbit

Anmeldelse: LEGO The Hobbit

Anmeldelse: LEGO The Hobbit

The Hobbit
var den første roman jeg læste som barn. Så snart jeg var færdig det, begyndte jeg at læse The Lord of the Rings
. Jeg var otte år gammel, så det tog mig det meste af et år at afslutte begge. Da jeg var færdig, begyndte jeg igen. Dette fortsatte i nogen tid, før jeg havde læst den serie 4 eller 5 gange. The Hobbit
var min introduktion til ikke blot at Tolkiens utrolige verden, men til fiktion og fantasi i almindelighed og eventfully science fiction-genren, jeg elsker så meget. Peter Jackson har altid slået mig som en, der angår Tolkiens værker så meget som mig selv og hans kærlighed til Midgård viser i hans filmatisering. Under sådanne godt udformet kildemateriale, LEGO The Hobbit
starter med en kæmpe fordel. Par dette med humor, vi er kommet til at forvente fra rejsende s Tales, og du har en af ​​de bedste LEGO
spil hidtil.

LEGO The Hobbit
har du ikke samle bare standard stud valuta, men også andre emner som planker af træ og ædelstene. Dette tilføjer en lille uddrag af et RPG element til spillet. Du kan bruge de emner, du tilfalder handle NPC'ere for alle vigtige mithril blokke eller bruge dem til at opbygge strukturer i visse områder. Spredt over hele verden kort og niveauer er spots for dig at opbygge visse nyttige ting. Disse kommer i form af broer, katapulter, både og masser mere normalt giver adgang til et andet område. Det er en mini-game slags; du nødt til at vælge den rigtige brik, der går næste i build. Jo hurtigere du er færdig LEGO struktur, jo flere knopper du vil modtage som belønning.

Der er betydeligt mindre LEGO i denne nyeste tilbud end tidligere rater i LEGO
serien. Det må være meget svært at få de to verden af ​​LEGO og Peter Jacksons Midgård at line op uden at lade en fare vild i en anden. Balancen mellem de to er gjort netop rigtigt. Alt ser ud som det er fra filmene og også fyldt med LEGO, snarere end alt bliver lavet af Lego forsøger at ligne New Zealand eller hvad verden kalder nu Midgård.

Som med enhver LEGO
spil er der en imponerende mængde af tilgængelige tegn gennem historien og masser mere at låse op undervejs. Ganske vist de fleste af dem er dværge men de har alle lidt forskellige evner. De fleste af de tegn kan kammerat op med en anden gør dem mere magtfulde i en kamp, ​​og tilføjer et ekstra lag til gåderne i hele spillet. Nogle områder kræver to tegn til at kammerat op og nedbryde en væg eller dør for at fortsætte. Det tager ikke lang tid at genkende hver af de foræring til de forskellige gåder.

Tidligt i spillet er der en masse af stammen og faldt rammer. Dens eneste virkelig et problem i Hobbiton og jeg formoder, det er fordi det er den mest befolkede del af spillet. Jeg var bekymret dette ville være en tendens fulgt gennem resten af ​​verdenskortet, men ting dulmer når jeg skred. Disse er ikke de eneste fejl jeg kom på tværs, men resten var mindre og ikke hindre gameplay.

Det meste af hovedpersonen stemmeskuespil er taget direkte fra filmene. Først var jeg ikke sikker på, jeg kunne lide det, men efter overvejer de eneste andre realistiske muligheder: Ingen stemmeskuespil eller impersonations dette er helt klart den bedste måde at håndtere tegn stemmer. Dens ikke perfekt, men har den imponerende cast fra filmene gør spillet mere tæt knyttet til film. NPC'ere vil have en lille snak, når der gives quests, nogle af disse samtaler er sjove i ægte Lego stil. Christopher Lee er det eneste medlem af stemmer fra trilogien til har tilføjet nogen stemmeskuespil, der ikke er rippet fra filmene. Han fortæller sektioner udfylder huller i historien og introducerer hvert niveau. Du er nødt til at elske denne fyr. Arbejder stadig i hans 90'erne efter at være slået til ridder og frigivelse af metal album. Hvad en champ.

Det er desværre en trilogi i gang, så i slutningen af ​​spillet linjer op med udgangen af ​​den anden film. Der er ingen følelse af opløsning på alle. Du behøver ikke engang få en "fortsættes" eller "kommer snart". Selv den nye Metal Gear Solid "spil" giver dig en drille af hvad der er at komme. Skuffende, men det kan næppe skylden på spillet. Hvis rygterne er sande spillet vil få nogle DLC, når den endelige træk er frigivet. En langt bedre idé end at have spillere købe et helt nyt spil. Hvis dette viser sig at være sandt uden tvivl næste år LEGO The Hobbit
vil være tilgængelig som en komplet pakke.

Den dynamiske split screen først introduceret i LEGO Marvel Super Heroes
gør en velkommen tilbagevenden, og det ser ud til at have haft et par af de fejl er blevet rettet undervejs. Uanset hvor du bevæger dig på skærmen kameraet følger og kløften mellem tegn kan rotere eller forsvinder, når det er nødvendigt. Det er sådan en fantastisk og praktisk måde at have to mennesker spiller på samme skærm. Jeg håber, at udviklere at tage noter, fordi det er fremtiden for den frygtede split screen og det gør tingene flyde meget nemmere.

Historien i sig selv er skuffende kort. Hvis de to film spillet trækker inspiration fra tilføje op til over 6 timer jeg ikke synes er udelukket at forvente lidt mere end 6 timer i main quest. Det desværre om, hvor længe historien går efter, men frygt ikke, efter endt spil min færdiggørelse rating var kun på 22%. Historien er kort, men spillet er ikke lite på indhold. Der er så meget at gøre omkring Midgård. En tilsyneladende endeløs forsyning af quests og en bonus mission venter dem, der søger dem ud.

Hvis dette spil en eller anden måde var kommet ud, da jeg var i alderen mellem 8 og 12 ville det have opfyldt mine tre store lidenskaber i tid:. læsning Tolkien, videospil og lege med LEGO

Under en klassisk historie som The Hobbit
- en, der allerede har haft så meget tid investeret i det at lave en film tilpasning - og tilføjer charmen ligger i en rejsende 's Tales LEGO