Spil Guider > videospil > alle video game > 'Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2' anmeldelse

'Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2' anmeldelse

Tilbage i 2008, Namco Bandai og CyberConnect2 gået sammen om at bringe Ultimate Ninja
serie til den næste generation af konsoller med Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm
. Nå forberede sig på at skærpe disse kunai, forme din chakra og kæmpe for din "måde af ninja" med Naruto Shippuden:. Ultimate Ninja Storm 2

Ultimate Ninja Storm 2
finder sted 2 1/2 år efter den første Storm
sluttede. Naruto vender tilbage til Leaf Village efter at være blevet trænet af Jiraiya for at blive mere magtfulde. Han har ikke blot at beskytte sig selv fra Akatsuki, som er ude på at fange ham, men også bliver stærke nok til at bringe sin ven Sasuke tilbage til landsbyen. Naruto er tilbage, og han viser alle, at han ikke er den samme "# 1 Knucklehead Ninja", at han engang var.

Historien om Naruto Shippuden
tager en langt mere mørkere og alvorlig tone end den oprindelige Naruto
serien. Naruto er ikke den eneste ninja, der har trænet i de seneste par år. Alle hovedpersonerne fra det forrige spil steg op til udfordringen og er blevet mere magtfulde, dygtige og vidende. Den ninja verden af ​​ Naruto
synes endnu større og mere episk end i de foregående Storm
, med spillere nu er i stand til at rejse til flere landsbyer, gemmesteder og slagmarker.

spillere vil varsel at Ultimate Ninja Storm 2
spiller meget på samme måde som de andre spil i Ultimate Ninja
serien, men der har været nogle tilføjelser til gameplay. De støtteordninger tegn er nu afgørende for at vinde slag takket være den nye "Support Drive 'funktion. Ved at kalde ud support tegn flere gange i kamp, ​​spillernes Support Gauge langsomt fylder op og vil komme ind i »Støtte Drive 'tilstand, når fuld. Fordelene ved at bruge Support Drive er, at dine support tegn vil hoppe ind i kampen automatisk for at blokere forskellige jutsu fra at ramme din karakter, udvide en combo, eller bare give tid til at samle chakra, som er et tegn energi, der bruges i en række forskellige måder i kamp. Dette tilføjer en meget dyb lag af strategi, fordi hvis de anvendes korrekt, kan support tegn hjælpe dig med nemt at lande en "Ultimate Jutsu 'på en modstander.

Ultimate jutsus har taget en temmelig drastisk ændring i Storm
2, men det er en velkommen ændring. Når et tegn lander en Ultimate Jutsu på en modstander, der ikke længere nogen knapper at trykke eller analoge sticks til snurre rundt for at kunne gøre skade. Hver Ultimate Jutsu er drastisk kortere end i nogen af ​​de tidligere Ultimate Ninja
spil. Det gør kampene både i offline og online spil gå meget glattere og er mere flydende end før.

Online-tilstand er en helt ny funktion i Ultimate Ninja Storm 2
og giver en konkurrencedygtig og vanedannende spiloplevelse . Spillerne er i stand til at oprette en profil med en Ninja Info Card, som er et screenshot fra anime bruges til en profilbillede. Spillere starter med en Begynder rang og kan udvikle sig ved at erhverve Battle Points (BP), tjent gennem besejre andre spillere i Klassificeret Kampe. Der var ikke en antydning af forsinkelse, som jeg oplevede i at spille mod andre spillere online.The spillets Ultimate Adventure mode sætter dig lige tilbage i Hidden Leaf Village, der fungerer som et centralt knudepunkt bruges til at afhente nye missioner, indsamle genstande, og taler til både hovedpersoner og NPC'ere. Denne tilstand adskiller sig fra det første spil ved at skifte til en fast kamera system, som gør det muligt for spillere at nemt navigere til flere steder, ikke kun inden for Leaf Village, men uden for landsbyen som well.There er over 42 spilbare figurer i spillet og de fleste af dem har låses op for at lege med dem både offline og online. Denne proces er gjort lettere ved at kæmpe og vinde kampe så meget som du kan for at tjene Særlige Points (SP). Jo mere SP du erhverve mere indhold, du låse op, ligesom flere tegn, flere støtteordninger typer, og titler. Frigørelse hver karakter vil tage omkring 20-25 timer, eller meget kortere, hvis en spiller er særligt dygtige til spillet. Spille og vinde kampe i spillets online-mode ville være en rigtig god idé for at fremskynde processen, fordi mere SP er opnået i online-mode versus de fleste af de kampe offline. Ultimate Ninja Storm 2
gør et stort stykke arbejde med det præsentation. Dens evne til at få spillerne til rent faktisk bekymrer sig om ikke kun, hvad der sker i historien og skæbner hver af personerne er godt sat. Dette er en smuk spil, og det er utrolig respekt for anime visuelle stil. Spillere vil få følelsen af, at de virkelig kæmper lige hvordan deres yndlingsfigurer kæmpe i showet. Engelsk og japansk stemmeskuespil er begge med i spillet; den engelske stemmeskuespil er forfærdelige (meget ligesom de amerikanske anime dubs), men spillerne har mulighed for at skifte til japansk stemmeskuespil ved start af game.The boss-kampe i Ultimate Adventure-mode vise sig at være meget udfordrende, men samtidig givende. Når en chef tager en vis mængde af skader cutscenes begynde, der er smukt koreograferede. En af de bedste boss-kampe faktisk beskæftiger sig med to karakterer, der kæmpede hinanden i den første Storm
. I midten af ​​kampen, det flashbacks til den forrige kamp mellem de to, men du stadig bevare kontrollen over din karakter. Den problemfri måde du overgangen mellem ældre og yngre versioner af figurerne er vidunderligt performed.The kampsystem kan ses af nogle for at mangle kompleksitet, men ser krigere spille online viser dybden af ​​gameplay. Der er visse tegn, der fungerer bedst med andre, især når det kommer til plukning, der understøtter tegn til at bruge sammen med vigtigste fighter. Dette er virkelig giver spillere med en stor ninja hold kombinationer at prøve. Det faktum, at hver karakter spiller anderledes end de andre, men føles meget afbalanceret i aktion er Testamente til det arbejde, der er gået ind i game.The manglende en praksis eller tutorial tilstande kunne være en skuffelse for alle spillere, der er nyt for Storm 2
. Men kampene systemet i Storm 2
er en, der er nem at bruge, men svært at mestre, bør så nye spillere ikke har meget besvær plukke dette spil op og kæmper lige efter åbningen cutscene.This er virkelig ikke blot den største Naruto
spil til dato, men også en stor mulighed for enhver konsol kampspil fan. Med alle de tegn fremhævede i spillet, vanvittige boss-kampe, og robust online-mode, Ultimate Ninja Storm 2