Spil Guider > videospil > alle video game > 'Mass Effect 2: Ankomst' anmeldelse

'Mass Effect 2: Ankomst' anmeldelse

Spil Rant Dominic Licorish anmeldelser Mass Effect 2: Ankomst

Mass Effect 2
var uden tvivl 2010s spil af året, picking up den eftertragtede GOTY pris fra flere priser shows og gaming sites, herunder os. Mass Effect
også hurtigt ved at blive en MMS franchise, med bøger, tegneserier, og endda en planlagt film. BioWare dedikation til Mass Effect
univers er en af ​​seriens mange højdepunkter, da de har fortsat med at bygge ud af de vigtigste spil og udvide dem med tonsvis af DLC. Med henblik herpå, udvikleren lovede, at indholdet ville gives til at bygge bro mellem Mass Effect 2
og den længe ventede Mass Effect 3
, indstillet til at frigive senere på året.

Deres endelige afsked til Mass Effect 2
kaldes Ankomst
, og om det er pengene værd for dig at købe dette sidste kapitel afhænger af flere ting, men mest om, hvordan meget elsker du har for Mass Effect
som en serie. Fans vil uden tvivl være tilfredse med Ankomst,
men
for dem, der er på hegnet om at købe den Ankomst
, lad os tage et kig på, hvorfor BioWare fortjener dine penge, uden at ødelægge noget

Ankomst
bringer Mass Effect
historien mere direkte tilbage til den største trussel i serien:. Reapers. De få detaljer og screenshots BioWare dinglede over vores næser opbygget en bølge af begejstring, og man kan fortælle, at BioWare gjorde denne pakke som en kærlighedserklæring til fans.Admiral Hackett brug for din hjælp ... igen

Det er en kort kapitel, der tager på det mest en par timer at gennemføre, men BioWare har sørget for at pakke det hele fuld af godhed, vi er begyndt at forvente fra serien. Det har Commander Shepards trodsige heltemod, store beslutninger med massive konsekvenser, godt instrueret filmsekvenser og voice-virkende, og sidst men ikke mindst, eksplosiv kamp.

DLC begynder med Systems Alliance Admiral Hackett henvendelse Shepard på Normandiet. Men i modsætning til de tidligere gange Hackett har bedt en tjeneste fra helten, anmoder han, at budskabet skal tages i privatlivet for Shepard kvartaler. Når der, forklarer Hackett til Shepard at en alliance black-ops agent ved navn Dr. Amanda Kenson er blevet fanget, og bliver holdt i en Batarian fængsel for terrorisme.

Batarians har næret had mod menneskeheden i hele serien, og på grund af den fine karakter af Menneske-Batarian relationer, kan Hackett ikke gå gennem normale kanaler for at få Dr. Kenson tilbage. Shepard er en ideel pick for missionen, fordi Dr. Kenson studerede Shepard gamle venner, den Reapers. Missionen er for følsomt til at inddrage et team af folk, så det vil være Shepard kører solo på denne ene. Han har for at komme til Kenson, bekræfte, hvad opdagelsen hun har gjort, og rapportere tilbage til Admiral Hackett for skulderklap. Men tingene ikke går så perfekt som planned.Rescue Dr. Amanda Kenson fra fangenskab

Det spil ikke afviger meget fra hvad vi er vant til med Mass Effect 2
, men subtil forskel i spil stil grund af manglende holdkammerater er forfriskende. Det giver også en reel følelse af tilfredshed, når du fjerner bølger af fjender alle af dig selv. Ud over en hurtig på aftrækkeren, vil spillerne blive tvunget til at tænke taktisk og hurtigt for at undgå at blive flankeret. Et behageligt overraskende forskel i fjendens adfærd er med Ymer tunge mech. I stedet for kluntet mod spillere i en ustoppelig dødsmarch, hvilket gør dækning næsten ubrugelig, udviklerne gjort dem stoppe fremrykkende efter en vis afstand, angiveligt for at gå let på overvældet Shepard.

Udviklerne også give spillerne lidt af et incitament for nærmer situationer forskelligt. For eksempel er der en præstation /trofæ, der indebærer anvendelse af en smule stealth at få arbejdet gjort i stedet for at blæse huller i alles ansigter. Mens om emnet, skal jeg nævne, at der er en præstation /trofæ for at fuldføre DLC. Uden at ødelægge noget, jeg kan sige er, at det rammende hedder.

Pakken historie er godt sjovt, og det belønner spillerne ved at opbygge spænding og sætte stemningen for Mass Effect 3 fotos. Det er klart, at de Reapers er bogstaveligt talt på galaksens dørtrin, og en ikonisk dialog mellem Shepard og Harbinger, samt solo karakter af missionen, gør det klart, at mens besejre Høstfolkene vil tage en enorm indsats fra mange mennesker - at utallige mænd og kvinder bliver nødt til at nedlægge deres liv - det er Commander Shepard, der står højt for os alle. Det er på hans skuldre, at galaksen rests.Shepard og Harbinger Exchange høfligheder og Promises

DLC kommer til en tæt den måde Mass Effect
altid synes at ende: en spektakulær eksplosion efterfulgt af en samtale, hvor konsekvenserne af handlinger diskuteres og spekuleret på. Og konsekvenserne i denne ene er BIG, i modsætning til de tidligere to store DLC packs, Overlord
Lair af Shadow Broker
. Det faktum, at spillet ikke er meget forskellige måder at ens beslutning om at købe stærkt afhængig hvor meget de bekymrer sig om Mass Effect
univers. Som en stor Mass Effect
fan, købe romanerne samt læse tegneserier, var det en no-brainer for mig.

Men så meget som det er en fornøjelig opgave, det kunne have været bare en smule længere og havde flere bånd til Mass Effect 3 fotos - især i betragtning af, at det er den sidste DLC til Mass Effect 2.
Selvom det ikke helt opnå vidunderet først inspireret af den oprindelige Mass Effect
, Ankomst
er stadig et stort stykke arbejde, og stærkt anbefales til fans af serien