spil Rant s Dwayne Holder anmeldelser Shift 2: Unleashed

franchisen og dermed spændingen for Shift 2: Unleashed
, især fra dem, der ikke var tilfredse med Gran Turismo 5

Læs videre for vores gennemgang at se, om Shift 2:.. Unleashed
leverer

Det vigtigste spørgsmål på alles sind er, "? hvordan bilerne håndtag" Kontrol er alt i et racerspil, og jeg vil sige, at bilen håndtering i Shift 2: Unleashed
er en forbedring fra det originale NFS: Shift
. Men som originalen, vil nogle tilpasse skal gøres til at passe hver persons play stil. Når spillet starter, er du mødt af 2010 Formula D Champion, Vaughn Gittin Jr., som også er din coach i hele spillet. Han giver dig en Nissan GT-R R35 at afprøve kontrollerne, og efter en tutorial, spillet skræddere indstillingerne gameplay baseret på din præstation.

Disse indstillinger kan ændres når som helst, og tro mig, du bliver nødt til at ændre dem. Biler tendens til at glide for let med standardindstillingerne, og spillerne bliver nødt til at gå ud til de vigtigste menupunkter og justere styretøjet følsomhed og deadzones til deres smag. Når jeg justeret disse indstillinger, der passer til min spillestil, jeg havde meget mere sjov på banen.

Shift 2
gør et godt stykke arbejde på at indføre spillerne at de kontrolmuligheder, men efterlader dem at finde ud af, hvordan man bruger dem bedst. Det er frustrerende i starten, men efter nogle eksperimenter du vil være på podiet på ingen tid. Apropos eksperimenter, vil være behov for en masse praksis for Drift konkurrencer. Drift er blevet forbedret i Shift 2
og mens det er meget sværere at spille, behøver spillerne stadig har en Formel D mester til at hjælpe dem ud. Vaughn giver dig en Nissan 240sx og en tutorial om drifting. Bagefter spillerne får til at holde bilen og en stor åben hangar masse gøres tilgængelig via menuen "Quick Race 'for fremtidig praksis.

Ligesom sin forgænger, Shift 2
tilbyder en nivellering mekaniker, der gør væk med de gode vs onde grene af det første spil. Disse niveauer låse de otte vigtigste begivenheder som spillere fremskridt. På hvert nyt niveau, spillerne låse op for nye kosmetiske elementer såsom fælge og vinyler til deres biler, samt bonus kontanter. I nogle tilfælde, vil spillerne blive belønnet med nye specielle biler. Erfaringspoint kan optjenes ved at udføre forskellige handlinger på sporet ligesom udarbejdelse og færdiggøre en ren omgang. Det indre nivellering system er en velkommen ændring fra to stier fra forrige titel. Det strømliner spillet (på en god måde), og gør det muligt for spillere at spille som de føler og ikke mod et bestemt mål. Erfaringer og kontanter kan være tjent online dog meget mere af det kan være tjent under karriere.

På toppen af ​​Racers erfaringspoint, hver bil har også en oplevelse bar. Med hver opgradering, bar stiger, indtil den rammer 'Works' tærskel, og det er på dette niveau, hvor spillerne kan tilføje højt niveau mods til deres køretøjer. Spillet beder også spilleren, før de installerer et mod, der vil skubbe det ind i en ny racing klasse. Ændring af klassen af ​​en bil vil gøre det tilgængeligt for visse racer, og det er fantastisk spillet fortæller dig, før det er for sent. I tilfælde af, en klasse skiftende mod er installeret, kan det let fjernes til senere installation Fortsæt til side 2 i resten af ​​vores gennemgang af Shift 2: Unleashed
Fortsat:.!
& Laquo; 1 2 & raquo;