Spil Guider > videospil > alle video game > Tom Clancys Splinter Cell 3D 'Review

Tom Clancys Splinter Cell 3D 'Review

Spil Rant s JC Reeves anmeldelser Splinter Cell 3D

I Tom Clancys Splinter Cell 3D
, Sam Fisher er op til sine gamle tricks, snige sig vej ind på seriens første Nintendo 3DS post. Spillet er en af ​​mange lanceringen titler Ubisoft udviklet til 3DS, en håndholdt, der er kommet en meget langsom start. Er dette spillet 3DS tidlige ledte efter? Læs vores gennemgang at finde ud af.

Splinter Cell 3D
er en havn i en af ​​de mest kritisk roste Splinter Cell
spil, Chaos Theory
. Chaos Theory
oprindeligt kom ud i 2005 og glædede fans af stealth genren med en solid spil, der indeholdt, hvad serien havde forsøgt at give alle sammen. Desværre, den opdaterede 3D-version er begrænset og temmelig kedeligt at sige det mildt.

Når først starter op i spillet, en følelse af sjov og intriger kommer på tværs, når spillet beder spillerne at bekræfte deres identitet ved at trykke deres tommelfinger på fingeraftryk scanner (touchscreen) for at logge ind og få adgang til systemet. Dog, at følelse af sjov forsvinder kort efter, og det er umiddelbart indlysende, at spillet mangler dybde. Kampagnen missioner tegner sig for hele spillet, hvilket betyder ingen bonus modes, co-op, eller multiplayer komponent fra Chaos Theory
er inkluderet. I stedet er spillerne tilbage med en langsom kampagne mode, der er i bedste fald.

Historien følger Fisher da han sætter sig for at redde en fanget computer programmør og udvikler sig til et eventyr på en global skala. Hvis du er en Tom Clancy fanboy du måske grave det her, men jeg fandt det svært at maven. Ubisoft smider i vognlæs af unødvendige jargon, formentlig i håb om at give historien et sofistikeret udseende. Ingen af ​​plottet var spændende og det hjalp ikke videre gameplayet eller tilbyde en grund til at fortsætte med at spille. Det haltet på i et langsomt tempo, tilsyneladende for at kompensere for manglen på missioner. Med en positiv bemærkning, stemmen virkende var god, og jeg ville elske at se flere håndholdte spil følge trop og omfatter fuld stemme handler.

Gameplayet er, hvad man kunne forvente fra en Splinter Cell
spil og det giver masser af stealth /action. Der er simpelthen ikke meget sort til gameplayet. Det er stealth, stealth, og mere stealth. Dette kan være ok, hvis der var sort som stealth, men det hele føles det samme. Efter at have afsluttet et par missioner spillere vil have, for det meste, oplevet alle gameplayet der er at være havde. Efterfølgende missioner er ikke meget mere end suppleanter på samme tema. Snigende omkring dim-opfattende AI er let, og der er aldrig en følelse af fare, selv efter at advare mange vagter.

Jeg behøver at indrømme, at min spillestil ikke er særligt velegnet mod stealth, da jeg har en tendens til at være den fyr, der kører ud med kanoner forrygende i Halo: Reach
eller forsøger at få så mange betjente som muligt jagter mig i Grand Theft Auto
. Ikke desto mindre spillede jeg Splinter Cell 3D
min måde og den måde, det var meningen, at blive spillet, og kan trygt sige, at gameplayet er bundet til at blive gammel hurtigt - selv for dem, der har en affinitet for stealth spil. Ud over dette, flere ting bryde nedsænkning af spillet. Store 3D tekstblokke poppe op i spillet for at advare dig om missioner og ofte mission briefing vil stadig være i gang, da Sam tilgange vagter. Det er virkelig bizart at snige sig ind på en vagt uden ham mærke, mens Fisher revner en liners til sine kammerater over radioen. Der er sjovt at være havde for gamere dør for Splinter Cell
handling, men alle andre vil blive afskrækket af gameplayet, der består af snigende fra rum til rum og udløser mission point.

Spillet virkelig falder fra hinanden, når det kommer til 3D. Grafikken selv er ganske godt for en håndholdt enhed, men 3D-effekten virker forhastet og er smertefuldt at se. Når 3DS er i sin "sweet spot" 3D visuelle er acceptabel, men det bliver hurtigt mere af en opgave, end det er værd at beskæftige sig med. Spillet indeholder mange mørke omgivelser for Fisher at skjule sig i, og jeg ofte fundet mine øjne skulle stamme at se tingene klart. Efter at spillet var svært at komme tilbage ind i og jeg ofte måtte sætte spillet ned i flere minutter ad gangen, før du fortsætter. 3D implementering var værre end en masse andre 3DS titler og var en stor faktor i at bringe Splinter Cell 3D
ned. De cutscenes var grafisk imponerende dog og gav en forsmag på, hvad 3DS er i stand til.

Mens historien og gentagne missioner måske ikke noget at skrive hjem om, Splinter Cell 3D
excellerer i sin kontrol. Ubisoft gjorde et stort stykke arbejde at kortlægge alle de handlinger og kommandoer til de tilgængelige knapper og udnytte touchscreen på en smart måde. De touchscreen kontroller blev alle designet til at blive presset med spillerens tommelfinger snarere end en stylus. Der er to primære knapper på berøringsskærmen - en til venstre og den anden til højre. Den venstre knap skifter mellem en liste over tilgængelige kontekst handlinger og den venstre knap touch screen udfører den valgte handling. Efter at vænne sig til denne nye metode, kontrollen er nemme at bruge på farten. Faktisk kontrollerne imponeret mig meget og er bevis for, at 3DS har potentiale til at støtte en FPS i fremtiden.

Der er masser at nitpick på i Splinter Cell 3D
og mange små ting, der såre spillet generelt. Under hele kampagnen, der var et par mindre bugs, der forårsagede spilleren til at sidde fast mod genstande og har i Wai til at bryde fri. Også spillet ofte måtte indlæse i mærkelige steder. Spiludviklere tage til efterretning: aldrig har en lastning skærm halvvejs gennem klatring en trappe

Alt i alt Splinter Cell 3D
er et meget gennemsnitlige spil.. Dens fordele og ulemper opvejer hinanden for det meste og slutresultatet er et spil, der i sidste ende efterlader spilleren med en følelse af "meh". Styringen fungerer godt, og stealth gameplay er sjovt for en kort tid, men de dårlige 3D-effekter og manglende funktioner er svære at overse. Hvis du er en fan af Splinter Cell
serien og desperat efter noget at spille på dine 3DS, kan dette spil være for dig. Ellers ville jeg råde opholder sig væk fra, hvad der vil sandsynligvis være en middelmådig oplevelse.

Tom Clancys Splinter Cell 3D
er nu tilgængelig på Nintendo 3DS.