Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: Dead or Alive 5

Anmeldelse: Dead or Alive 5

& quot; Åh, kom nu, & quot; min lillebror griner mens spectating min første spil igennem af Dead or Alive 5 historie mode. Han gestus op, peger på skærmen, hvor Tinas bryster ikke bare jiggle, men faktisk synes at bevæge sig som tidevandet. & Quot; Jeg er en 16-årig dreng og selv jeg tror, ​​det er latterligt. & Quot;

Det tager et sekund for dette til at klikke med mig som jeg er ikke sikker på, om han med henvisning til Tinas gyngende barm eller den faktiske historie, vi har sige gennem hidtil, men at give Tina et andet blik bliver det klart - Tina står helt stille, men hendes dame frugter rulle på, som om der har været et jordskælv på markedet.

Lad os bare komme til sagen: jiggle fysik er tilbage i Dead or Alive 5 med en hævn. Glem munter, hoppende og endda undskyldelige dage af Dead or Alive 2, hvis DOA5 formår at gøre nogen udtalelser overhovedet, det er, at der er for meget af en god ting - og hvis det betyder noget det hele, det er, at alt er godt . over på Team Ninja
med ordene fra Cracked forfatter Seanbaby: & quot; krølle op som manuskript, du arbejder på, awesome 8-årige, & quot; fordi Team Ninja allerede gjort det til et spil.

Historien i sig selv er lige så meningsløst som at se Helena store og under forudsætning af tunge bryster del og svajer i brisen. Mens alle tegn fremhævede i historie mode har deres egne dagtimerne sæbe opera værdig sub-plots og motivationer for at blive involveret i denne kakofoni af vold og ninjaer, den primært historien synes at være centreret omkring redhead ninja-girl Kasumi er næsten endeløs kamp for at stoppe hende våbengjort klone en gang for alle. Kasumi er ikke den eneste med klon problemer, men som den ildevarslende onde MIST organisation skaber en hær af "perfekte" soldater fra hendes ninja venner.

Med ordene fra Cracked forfatter Seanbaby: & quot; krølle op som manuskript, du arbejder på, awesome 8-årige, & quot; fordi Team Ninja allerede gjort det til et spil

Det er ikke alle dårlige, selvfølgelig, trods cripplingly dårlige linjer såsom & quot;. Lad os springe forspil. & quot; Story mode er faktisk en rigtig god måde at lette tilbage i serien, hvis du hopper tilbage i efter en pause, da det kræver, at du gøre omtrent tre til fire runder som forskellige krigere på roster, hvilket betyder du kan finde dine styrker og svagheder med hver karakter. Det tildeler dig også valgfri "missioner" i hver kamp, ​​at du skal lære nye bevægelser og med held holde dem. Det er næsten som en tutorial uden at skulle spille en kedelig tutorial niveau, men det kan også tages som en udfordring til veteraner.

Selv hvis du er distraheret ved at forsøge at fuldføre bonus missioner og ender med at miste en runde, vil du blive behandlet til en vidunderlig 'nederlag' skærm, hvor din karakter falder til jorden og bukser tungt. De kvindelige karakterer har en tendens til nemt at falde på en måde, der viser off de vidunderlige bryst fysik, mens du kigger ekstremt tankevækkende og gisp, bukser og endda stønne med ekstra indsats - alt mens stirrer på kameraet hjælpeløst. Med undtagelse af måske en mandlig om arbejdstidens placering, det er temmelig indlysende fra kønsforskelle som denne funktion er catering til, især i betragtning, at det fortsætter, indtil du vælger at trykke på knappen Fortsæt.

jeg holde nævne jiggle fysik og seksualisering af DOA5 og jeg ved, jeg ved, helt sikkert ville jeg ikke spille dette spil forventer noget, men at, ikke? Nå, det er helt korrekt, og jeg er ikke overrasket overhovedet. Så længe jeg kan huske, har DOA været en pioner inden spil, som du ikke rigtig føler sig helt trygge spille foran din mor - helvede, DOA2 selv ophidsede nogle følelser i mig i puberteten, der hjalp mig træne min egen seksualitet. Og ved du hvad? Det er okay. Nå, okay, det er, og det er ikke, men DOA er skamløs seksualitet. Det er en spilbar pin-up magasin og jeg tror ikke rigtig det nogensinde prøvet at være meget andet.

Min eneste klage med jiggling i DOA5 er, at det er så over toppen det rent faktisk gør det lidt svært at fokusere. Hvis du ikke er hypnotiseret, er du griner, fordi enhver med den mindste erfaring, når det kommer til bryster vil være i stand til at fortælle dig, at de bare ikke bevæge sig sådan. Der var tidspunkter, hvor jeg satte spørgsmålstegn kalde dem "jiggle fysik 'længere, fordi det var mere af en flagrende bevægelse, eller en bølgende som en bunke gelé i en vindtunnel. Der er udnytte din gimmick og så er der går en wobble for vidt.

Ellers DOA5 er temmelig visuelt tiltalende for et kampspil. Der er et stort udvalg af kostumer og ser for hvert tegn, de fleste af dem er godt designet. Sættene er spektakulære, og selv den "maleriske" i naturen stadig formår at være detaljeret og visuelt nærende.

DOA5 faktisk formår at virkelig søm indarbejde miljøer i kamp. Farlige områder er lidt nemmere at få adgang til og er meget mere givende til det punkt, hvor udløser man kan bladre udfaldet af en kamp på hovedet. Kick din modstander mod højre del af barrieren og hele strukturen vil bryde sammen, vragrester forårsager eksplosioner på gaden nedenfor -. Eksplosioner, der forårsager ikke på kaos, men ekstra skade på din modstander

Combat er lige så stærk som det altid har været, også bør du vælge at udnytte hastighed eller råstyrke. Mange tegn har set lille ændring i deres kommando liste fra tidligere rater af serien, men der er bare nok ændring at holde spillet spændende og frisk. Combat har fremragende flow til det med bevægelser og combos skifter jævnt - selv om det ikke helt problemfrit i nogle tegn. Hastigheden virkelig gør det en stor multiplayer-oplevelse, dog, komplet med masser af råben.

Hvis du kan flytte forbi holdningen til kvinder beslægtet med en 14-årig dreng, DOA5 er faktisk ret et sjovt spil. De visuelle og sans for detaljer giver mig håb, at en dag, DOA og Team Ninja måske blive husket for noget andet end hoppende bryster.

The Verdict

Dead or Alive 5: 3 ud af 5 Stjerner