Spil Guider > videospil > alle video game > 'MX vs ATV Alive' anmeldelse

'MX vs ATV Alive' anmeldelse

Spil Rant John Jacques anmeldelser MX vs ATV Alive

Det har været to år siden THQ bragt os en MX vs. ATV
spil, men betyder efterfølgeren til Reflex
lykkes i at levere en værdig efterfølger, der kan konkurrere med andre racere? Læs videre for at finde ud af.

MX vs ATV Alive
antager forskellige skridt frem (og nogle baglæns) for hvad er i sidste ende en fornøjelig oplevelse for fans af serien, men en, der kan efterlade de nye til serien på udkig efter mere lokkende indhold

med denne titel THQ håber at sætte en standard i branchen -. ja, med denne usandsynlige trendsættende titel - ved at sænke spillets omkostningerne out-of-the-box med omkring $ 10 til tiltrække købere, i håb om at opveje denne rabat med DLC køb. Det er en interessant satsning, og vi bliver nødt til at vente med at finde ud af, om det betaler sig for THQ.

Når du beslutter at pop i MX vs. ATV Alive
og gå til et løb, den mest bemærkelsesværdige forbedring er THQ få kontrollerne clocket ned til en kunst. Dette er en af ​​de bedste dele af spillet, hvor rytteren vil styre med venstre analog, balance med højre og styre både kobling og bryde samtidigt at holde sig på sporet og rammer kurver, hop og landinger som de bedst kan . Spillere nye til systemet vil tage nogen tid at vænne sig til det, og vil sandsynligvis gå en lille smule off-kursus, mens de justerer - men når du kommer ned de tider, de føler sig lydhør og naturlig

Career Mode ikke længere. funktioner som den gjorde i Reflex
og faktisk er teknisk ikke-eksisterende. I stedet vil rytterne få erfaring ved at udfylde normale løb, korte spor eller går i for en freestyle tur. Valgmulighederne er begrænset til blot to løb i starten, indtil nivellering op til Rider Level 10, men efter det, vil spillerne være åben for en behagelig række spor at konkurrere på, samt en eller to flere korte spor. Fremskridt i niveauerne vil tiltrække MX legenden James Stewart som vinder bliver nogen til at konkurrere mod, selvom det er vanskeligt, kan ændres ethvert punkt i spillet. Alt-i-alt, selve løbet mode er ret sjovt, tilbyder udfordrende AI skal spillerne vælge at op vanskeligheden. Dem, der ønsker at slå spøgelse racere eller sat nogle rekord omgangstider vil blive irriterede at finde ud af der er ikke en solo tur indstilling, og den eneste løsning er at gå på en privat Xbox Live parti og køre dig selv - hvilken slags messer op online leaderboards.

en af ​​de bedre funktioner i tidligere MX vs. ATV
spil er Freestyle Ride optioner, hvor spilleren har en åben landskab for at få noget luft og træk stunts. Fans af tilstanden vil blive skuffet over at opdage kun to kort - en åben strand klit-niveau og en pakket Quarry betød for cykler - og dermed slutter mulighederne. Spillere, der har købt spillet nye vil få koden for selvstændige døbt MotoClub Depot pakke. Dette medfører gratis DLC, blandt hvilke er James Stewart Compound, nok den bedste freestyle kort over hele spillet og desværre, den tredje og sidste man i øjeblikket løsladt. Trods hvordan veltilrettelagt de var, manglen på freestyle maps er skuffende, især hvis du ikke er i stand til at hente Compound.

Med freestyle miste sin kant, betyder MX vs ATV Alive
levere i multiplayer racing? Svaret er klart, ja. Det tager kun et øjeblik at finde en race eller freestyle arena at slug det ud med online-publikum, som vil give dem, der anvendes til AI en køre for deres penge. Kampe ikke halter, og der er altid mulighed for at spille med en kammerat på samme konsol, en funktion en masse racerspil desværre mangler i disse dage. Mens split-screen mærkeligt fungerer ikke, når gå online, er der altid noget som lapning en ATV når rytteren er lige ved siden af ​​dig

Endelig grafikken i spillet er standarden for din gennemsnitlige næste generation titel -. De? re ikke mildt sagt forbløffende, men de er gode nok til at se på alle de samme. Dette især gælder for de mange forskellige racing kort, der vil have spillere, der rejser gennem ørkenen til tundra. . Den lejlighedsvise grafiske glitch eller klipning fejl er bundet til at ske, men det er en sjælden nok lejlighed, således at ikke distrahere fra spillet

Kort sagt, MX vs ATV Alive
har mestret de simple nødvendigheder: det har store knapper, et godt udvalg af løb kort og solid multiplayer. Men det skærer, tilbage på funktioner som en ordentlig Career Mode, Freestyle muligheder og mangler i øjeblikket nok DLC til at berettige købe en MotoClub Depot pass. Dette er et spil for MX vs ATV
entusiaster, men de nye til serien måske ønsker at overveje Reflex
for muligheder, hvis de vil have mindre af en arkade-bare-stil titel. Dette er et solidt tre stjernede titel, der bare brug for et lille skub i funktionen afdeling til at vinde trofæet.

MX vs ATV Alive