Spil Guider > videospil > alle video game > 'LA Noire 'Review

'LA Noire 'Review

Spil Rant Anthony Taormina anmeldelser L.A. Noire

Når L.A. Noire
blev først drillet tilbage i 2004, ikke mange spillere kunne have forudset, hvad slutresultatet ville have været. Som spillet endelig begyndte at tage form, under pleje af Team Bondi og Rockstar Games, blev nye idéer udforskes - især på området for ansigtsanimation -., Der lovede at gøre dette til et spil til at huske

Men som enhver god detektivhistorie, er det de små detaljer, der gør den største virkning i grand ordningen af ​​ting. Så gør L.A. Noire
, en titel, der sætter dig torv i rollen som en 1940'erne LAPD betjent, fumle med detaljerne, eller er det at holde dig beskæftiget fra start til slut? Læs videre for at finde ud af

Sandsynligvis det element af spillet, der er de mest kreative og poleret -. Og en, der et par spillere vil tilsløre - er historien og indstilling. Ikke alene spillet møjsommeligt genskabe 1940'erne Los Angeles, men også det bruger typiske spil troper at fremhæve byens detaljer. Collectibles som filmspoler, aviser og vartegn hjælpe informere spilleren, mens på samme tid at tilføje til det miljø af titlen.

Som historien om Cole Phelps, militær veteran vendte LAPD detektiv, udfolder så gør forgrening historier om korruption og mord. Sager ved første synes som de eksisterer som en-og-gjort erfaringer, men som Phelps bevæger sig gennem rækkerne af Homicide, Brandstiftelse, og næstformand detektiv, de tilfælde begynde at fortælle overordnede historier, der er helt engagerende.

at være i stand til at tage en historie, der egner sig godt til korte episodiske øjeblikke, og skabe en fortælling, der tvinger spilleren til at være opmærksomme og holde styr på hvem der er hvem, er noget helt specielt. Teknisk spillet er en smule usund (mere om det senere), men du ville være hårdt presset for at finde nogen, der ikke vil nyde historien. Det er bare uheldigt, at gameplayet er både bemærkelsesværdigt og skuffende.

Hvad er mest bemærkelsesværdige ved gameplayet af L.A. Noir
e er, hvordan det aldrig lader spilleren lulle ind i en tilstand af comfortability. Du tror måske, du har de centrale mekanik undersøge gerningssteder og afhøre vidner regnet ud, men Team Bondi kaster et par curveballs at ryste op. Mens mekanikken i spillet folde sig selv i løbet af få timer, hvordan de vil blive brugt til at løse hver enkelt sag skifter fra øjeblik til øjeblik.

Der er nok variation smidt i, og et par øjeblikke, der udelukkende på din evne til at lokalisere en mistænkt, for at holde LA Noire
følelse frisk fra start til slut. Spørgende en mistænkt, med hjælp af spillets revolutionerende MotionScan tech, måske til tider give dig problemer, især når spillets ansigts animationer gå ud af whack, men når de står med nogle virkelig svære beslutninger, L.A. Noire
er en "stoppe op og tænke" type spil.

Selvfølgelig bliver et spil, der er også masser af øjeblikke i L.A. Noire Hoteller, som føler ligetil eller endda en lille smule rote. Opdage spor med alle spillets hjælper (musik og vibrationer) tændt vil sandsynligvis tage efterforskningen dele af spillet i kedelige by, men i forbindelse med spillet, og hvis du fordybe dig i ideen, disse sektioner er faktisk ganske god.

der er typiske Rockstar gameplay mekanik som at køre, slagsmål, skydning, og jagter, der hjælper give spillet et tiltrængt adrenalin boost af handling, men de blegner i sammenligning med den Interrogating og undersøge. Rockstar fans vil føle sig hjemme 80% af tiden, hvilket ikke er en dårlig ting, fordi det hele kommer tilbage til tanken om at være en LAPD detektiv.

Afhøring på den anden side er der, hvor det mest konflikt vil forekomme . For dem, der vælger at vilkårligt vælge en af ​​de tre svarmuligheder - sandheden, tvivl, eller ligge - spillet bliver en tom oplevelse med ingen belønning. Men hvis du tillader dig selv at læne sig tilbage, analysere spor, og finde ud af, hvor koket den mistænkte er at være sammen med dig, disse øjeblikke af succes vil føle optjent.

forhør er virkelig hvor spillet vil gøre eller bryde sig med dig. Hvis du nyder det, så alle de andre elementer, uanset hvor kræsen eller upoleret de måtte være, vil føles som blot en del af turen.

Det er virkelig uheldigt, at efter så mange års glitchy og bug-redet sandbox titler at LA Noire
gentager mange af Rockstar tidligere synder. Aspekter af gameplayet ligesom Traversal og skyderi lyst forbedringer i forhold til ældre åben verden titler, men mangler stadig den polske nødvendig for en udvikler /udgiver af Rockstar stamtavle.

Lejlighedsvis spillet showcases en reel bevidsthed om hvad der har virket i fortiden, som at være i stand til at få din partner eskortere dig rundt i byen, men så får du i stå på en afsats eller har en ekstrem klipning problem, og alle, der går ud af vinduet. Det er ikke noget for spil bryde, men når det er mærkbar under den mest ligetil af gennemspilninger den kan ikke overses.

Ligesom vi nævnte i Game Rant tidlige indtryk af L.A. Noire
, spillet er en reel præstation i form af dens animation og gameplay. Der kan være elementer, der føler velkendte her og der (fejl og alle), men tanken om at fordybe dig i persona af en LAPD betjent er noget helt specielt.

Som altid, skrivning og skuespil er særligt skarpe, og historie, mens nogle gange lidt forudsigelig, er klassisk detektiv fiktion. Oplevelsen er virkelig så dybt som du tillader det at være. Der vil være masser af spillere, der ser på de fejl og mekanikken, og se noget mere end en forspildt chance, men de mennesker aldrig rigtig kom ind i spillet med den rigtige tankegang.

Det er, når du spiller L.A. Noire
med en vilje til at dykke med hovedet først ind i karakter, historien, og spillets mekanik, at du kommer ud mest imponeret af større billede. L.A. Noire
måske ikke den A + titel vi alle håbede, det ville være, men det er en milepæl i sin egen ret, og absolut værd at spille.