Spil Guider > videospil > alle video game > Thor: God of Thunder (DS) Anmeldelse

Thor: God of Thunder (DS) Anmeldelse

Af en eller anden grund, superhelt film tie-in spil ser ud til at klare sig bedre end de fleste andre video game kontante højkant. Jeg ved ikke, om det er fordi de udviklingsteams har mere passion for disse tegn, eller hvis Marvel, DC og lignende forvente en vis mængde kvalitet, når deres intellektuelle ejendomsret er digitaliseret.

Uanset, fremgår det, at Thor: God of Thunder
formået at flyve lige under deres radar, når det kom til at trøste titel kvalitet (læs vores anmeldelse). Er den bærbare udgave klare sig bedre? Læs videre for at finde ud af.

Det er værd at understrege, at Thor
på DS er en drastisk anderledes titel end sin disk-baserede modstykke. Thor: God of Thunder
er en 2D, side-scrolling kampspil, og efter alt at dømme er en temmelig kompetent post i genren. Det betyder ikke holde et lys til andre nylige ballademagere såsom Scott Pilgrim vs The World
, men det holder op.

Gameplayet handler om en combo system ved hjælp af Thors almægtig hammer, Mjølner. Thunder Gud tankestreger længden af ​​skærmen (s), slynger fjender i væggen, springer i luften og kommer ned ned oven på dem. Når han har dræbt nok skabninger, hans Gud Power bar hurtigt fylder så spillerne kan trykke den nederste skærm og udløse en ødelæggende eksplosion af elementerne -. Effektivt udslette en skærm værd af onde

Som givende som alt dette er at se, udførelsen er mere end lidt mangler. Jeg kan ikke tale for nogen af ​​de andre korrekturlæsere, der har generelt været rose dette spil, men min erfaring bestod næsten udelukkende af at indsamle fjender mod siden af ​​skærmen og utrætteligt beskød på dem, før de var i stand til at stå op igen. I typiske brawling spil mode, fjender falde ned, efter at have taget en vis mængde af hits, men ren og skær frustration bekæmpe troldene i hånd-til-hånd kamp var nok til at ændre min strategi til at holde dem på jorden hele tiden. < p> det centrale her er, at Thors hammer, Mjølner, har en rækkevidde, der er lige lidt mindre end nogen anden fjendens rækkevidde i hele spillet - uanset om de er bevæbnet eller ej. Mængden af ​​gange jeg stod lige uden for rækkevidde af en hacker, vildt fægtende min hammer 6 inches fra sit ansigt, var nok at sur hele oplevelsen for mig.

Jeg ønsker ikke at tage væk fra, hvor meget sort en mere patient spiller kan finde i syv handle kampagne. Thor styrke tillader ham at hente både de mindre fjender samt søjler udbryder niveauerne - og endda avner af de større faldne skabninger. Dette kan give mulighed for en langt mere dynamisk gennemspilning - for dem, der er villige til at eksperimentere med de rigelige muligheder for at bekæmpe

Selvfølgelig gemme nåde for spillet var uden tvivl den dobbelte skærm boss-kampe.. WayForward har gjort spillerne en enorm fordel ved at vælge at oprette en titel, der spænder over både den øverste og nederste skærme, hvilket gør de attraktive miljøer mere synlig og imponerende. Dette layout virkelig skinner, når Thor er tvunget til at stille op mod chefer af en sådan stor skala, at kampen ikke kun kræver begge skærme, men selv kameraet har at bakke ud at lade monstre plads nok. Disse boss-kampe er nemme at tilpasse sig, har underholdende mønstre, kræver Thor til at ændre sine kamptaktik, og føles som en rimelig udfordring, som alle de andre fjende foder undlader at tilbyde

Historien er forventningsfuldt enkel:. Monstre er invaderer realm af Asgård og Thor har at sætte en stopper for dem. Undervejs bliver han narret af sin bror Loke til at tro, at Sif er blevet kidnappet af troldene. Loke forårsager umådelige skade gennem hans fup, og det bliver Thor ansvar at stoppe Mangog og redde dagen på tværs af flere verdener. De scener er korte og til det punkt, forhindrer spilleren i at få fast i den temmelig uinteressant fortælling. Vi spiller en Thor spil til handling

Thor:. Gud Thunder
er en interessant bæst at tackle. Dens problemer er åbenlys og konsekvent, med en gentagen kampsystem, utallige palle-byttes fjender og omgivelser, og en mager historie. Jeg var i stand til at tilgive de fleste af disse spørgsmål, når jeg ville tage pauser fra mine sessioner og starte et nyt kapitel -. Og det var næsten værd at kæmpe gennem flere snorke-værdig niveauer for at nå de forbavsende godt realiserede boss-kampe

Hvis du er på jagt efter en kompetent 2D-kampspil til din DS eller 3DS, Thor
måske være i stand til at slukke den tørst - indtil en anden trin op til pladen med mere robust og overbevisende konkurrence. Én ting er sikker: Det er en pokkers af et parti bedre end high-def konsol versionen

Thor:.. Gud Thunder
er nu tilgængelig på alle platforme undtagen til PSP og PC < p> Følg mig på Twitter @JacobSiegal