Spil Guider > videospil > alle video game > 'The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D' anmeldelse

'The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D' anmeldelse

Spil Rant s Riley Små anmeldelser The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D

The Legend of Zelda: Ocarina of Time
oprindeligt lanceret på Nintendo 64 i 1998, og er indvarslet af mange som den bedste spil nogensinde lavet. På grund af sin ekstreme popularitet blandt gamere overalt, det var ikke en stor overraskelse, da Nintendo annoncerede, at de ville være genskabe spillet for deres seneste håndholdte, Nintendo 3DS. The Legend of Zelda:. Ocarina of Time 3D
er en af ​​de vigtigste årsager til, at early adopters af Nintendos håndholdte afhentes enheden i første omgang, og det har endelig ramt forhandlere

historie i The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
er stadig nøjagtig den samme, som da det først blev fortalt for 13 år siden. Hovedpersonen, Link, erfarer, at han vil opfylde en gammel profeti, og begiver sig ud på et eventyr for at redde Hyrule og prinsesse Zelda. Der er absolut ingen reviderede historie bue, der ændrer spillets originale plot, og det er den bedste del om denne genindspilning:. Nintendo har gjort så meget for at sikre, at spillet føles nye, og samtidig bibeholde alt, hvad spillerne elskede om det oprindelige

gameplayet i Ocarina of Time 3D
er forblevet stort set uændret i forhold til sin forgænger, og det er den smarteste træk Nintendo og udvikler Grezzo kunne have gjort. Spillets grafik er set en bemærkelsesværdig opgradering fra N64 klassiske, og udviklerne ikke bare skinne op personernes modeller og baggrunde. Ocarina of Time 3D
ser helt ny, og den let bringer en gammel indstilling tilbage til livet på en måde, at alle, der har spillet originalen er sikker på at nyde.

Opgraderet visuelle er stor, men hvis de, er ikke god nok grund til at købe spillet, så 3D-effekter skal være. Hvis Nintendo nogensinde ønskede at bruge et spil til at demonstrere, hvordan smukke 3D kan se på deres håndholdte, så er dette spil, de skal bruge. Alt bare synes at komme i live i landet Hyrule nu, at det er i 3D, og ​​det tilføjer et helt nyt niveau af fordybelse til spillet, som Zelda
fans vil elske til døden.

Spillet kan have modtaget et hovedeftersyn i form af sin betydeligt forbedret udseende, men det stadig spiller og føles præcis som den gjorde over ti år siden. Selvfølgelig Nintendo 64 controller havde et par flere knapper end 3DS gør, specifikt C-knapper fire, der blev brugt til at skifte mellem forskellige poster i Link opgørelse og chatte med hans guide, Navi. Nogle af disse funktioner er sikret til 3DS touch-screen, og mens det fungerer godt det meste af tiden, kan det blive lidt irriterende /akavet at springe mellem de to skærme i kampens hede.

Ocarina of Time 3D
også gør brug af systemets gyroskopiske evner, så spillerne kan flytte kameraet i spillet ved fysisk at flytte den faktiske 3DS. Dette bruges, når Link ser omkring et område i first-person, eller selv når han sigter sin slangebøsse eller tumler krog. Problemet er, at gyroskop funktionen messer op spillets stjernernes 3D-effekter. Som et værk rundt, er der en mulighed for enten at slukke for 3D til en anden, eller at bare bruge cirklen pad i stedet for gyroskop.

Mens det meste af spillet er fortsat meget ligner det oprindelige, er der stadig en få nye funktioner, der er blevet føjet til 3DS rate. Den første viser sig inden for de første par sekunder for at starte spillet, og det kommer i form af Sheikah Stones. Disse tilbyder en "Hjælp" i form af korte videoer, der viser spillerne, hvad de har at fuldføre næste for at gøre fremskridt i spillet. Dette er en fantastisk måde at hjælpe guide Zelda
jomfruer gennem nogle af spillets skrappere udfordringer og vil sikre, at spillerne undgå at blive stukket og holde forløber gennem historien.

Master Quest-mode er naturligvis den store funktion, Nintendo har gejle til Ocarina of Time
veteraner, og det er en fantastisk tilføjelse, der tilføjer nogle longitivtiy til spillet. Det er hovedsageligt en spejlet udgave af det originale spil, og jeg mener, at i den mest bogstavelige af sanser. Hver fangehul er blevet vendt rundt, således at den ene lava pit, der bruger til at være til højre er nu til venstre. De onde leverer også dobbelt punch, de bruges til, hvilket gør opholder live meget hårdere.

På toppen af ​​Sheikah Stones og Master Quest, er der også en ny Boss Gauntlet mode. Denne tilstand giver et link til (hey, hvad gør du ved) kamp chefer. Tilstanden er tilgængelig fra Links Treehouse, og chefer er ulåste som spillere besejre dem i spillets hovedhistorien. Besejre boss monstre i Boss Gauntlet vil sætte en rekordtid som spillerne så kan forsøge at trampe på et senere tidspunkt. De tider, der er indstillet, kan ikke lagt online - som er let den største fejltrin i denne tilstand - men det er stadig en god mulighed for at holde tingene følelse frisk

The Legend of Zelda:. Ocarina of Time 3D
er præcis, hvad alle ville have det til at være, og dem, der gik ud og købte en 3DS bare for dette spil vil helt sikkert ikke blive skuffet. Det gør så meget at føle sig som det samme spil som en helt anden generation af spillere oplevede for 13 år siden, men tilføjer nok nye ting at gøre det føles helt frisk. Dette er det eneste must-have 3DS spil på markedet, og uanset om du har oplevet spillet før eller ej, The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
er let den bedste spil i øjeblikket findes på Nintendo 3DS.