Spil Rant Anthony Mole anmeldelser PAYDAY: The Heist

møder en generisk kup film."

Selvom i dette tilfælde, spørgsmålet her er ikke payday
's manglende evne til at skjule sine påvirkninger, det er det faktum, at alle de store gameplay er skjult under nogle virkelig frustrerende tekniske spørgsmål.

Kort sagt, PAYDAY: The Heist
er et spil spilles bedst med venner. Enhver, der har spillet Left 4 Dead
i fortiden kender glæden ved skrigende på venner samtidig forsøger at undslippe en tilsyneladende uendelig horde af zombier. PAYDAY
er bygget ud af den samme mentalitet, intet virkelig sammenlignes med at få et godt hold sammen og kæmper for at undgå kræfter, der er fast besluttet på at stoppe afspilleren fra at gøre med en enorm udbetaling (hvad enten det er penge, diamanter eller guld). For at bekæmpe dette problem, kan spillerne råber fjendtlige typer (lavet nyttig, når spillerne befinder sig op mod elite fjender såsom Bulldozer, en stærkt pansret haglgevær wielding politibetjent). Spillerne kan også droppe ammunition eller medicinske poser til at støtte holdet. Kort sagt, holdspil er en stor faktor i PAYDAY
. Hvis spillerne kører rundt uden samordning, vil de finde spillet over skærmen kommer op hurtigt, en lektion lavet specielt sandt på hårdere vanskeligheder.

Der er i alt seks kup for spillere at deltage i, og heldigvis de er alle meget unikt. Den første mission har spillerne engagere sig i den gennemsnitlige dag bank kup, mens Green Bridge mission fokuserer på at frigive en fange fra fængslet. Trods det faktum, at der kun er seks missioner, der er tilstrækkelig lang til at være værd basisprisen. Selv når genspille kup, er elementer ikke altid placeret i de samme områder. Vigtige elementer er flyttet rundt, med et eksempel er en computer i First Verdensbanken niveau. Spillere, der forsøger at bruge forudgående kendskab til kortet layout vil ofte opleve, at elementer, såsom den førnævnte computer, vil ændre placeringer. Vigtigste målsætninger og elementer er også fremhævet i gul, hvilket betyder spillere vil aldrig finde sig mindlessly gå rundt et niveau der søger efter et objekt, der knap nok skiller sig ud.

PAYDAY
også har en meget dyb nivelleringssystem . Spillere vil niveau op for at dræbe fjender og fuldføre mål - og kan endda tjene flere penge ( payday
's bud på erfaringspoint) ved at udfylde udfordringer. Der er utallige udfordringer og niveauer for spillere at opnå, samt masser af låser op, såsom nye våben. Den nivellering systemet selv skal holde spillerne investeret i spillet. Kombineret med de dynamiske niveauer nævnt tidligere, og spillere vil næppe finde sig keder sig med PAYDAY:. Den Heist

Desværre er der er man trække tilbage til nivellering system. Hver af de fire spilbare figurer falder ind under en bestemt klasse (Assault, Sharpshooter eller support), og fordi kun én karakter er spilbare på et tidspunkt, det betyder, at spillerne måske ikke altid får at vælge den klasse, de ønsker. Selvom dette ikke have en dramatisk effekt på nivellering system, kan det være besværligt - da der er tre trofæer, der er klasse specifikke

Spillet er ikke smuk heller.. Grafikken få arbejdet gjort, men ligne 'slutningen af ​​2006' - i modsætning til 'slutningen af ​​2011. "Der er også et par visuelle fejl til stede i spillet: i et tilfælde, mens du spiller slagteriet mission. to køretøjer formodes at ram ind i hinanden - men én gang, den første bil faktisk handlet som hvis det var blevet ramt før det andet køretøj havde selv begyndte at bevæge sig. De fejl er ikke vildt bryde men helt sikkert påvirke fordybelse - og generelt, kunne spillet har nydt godt af en smule mere polsk

Når det er sagt, for en skytte, payday
's faktiske fyring mekanik. er en konstruktionsmaskiner. Optagelserne er ikke så flydende som andre konsol skydespil - og det kan tage et par kup at tilpasse sig playstyle. Dette spørgsmål formentlig ikke ville være et problem på pc-versionen, hvor musen tilbyder mere præcision - men på konsoller kan det medføre nogle irritationsmomenter. Når spillerne har styr skydning -. Spillet fungerer godt nok, og giver nogle ordentlige replay værdi

​​

Apropos pc-versionen, er det temmelig klart, at PAYDAY
blev lavet med pc'en i sind. På PS3-versionen, kan spillere deltage online spil ved at gennemse en server liste - som faktisk er en stor smerte. På grund af payday
's lille spiller tæller - 4 personer per spil - servere fylde op hurtigt, hvilket betyder, det meste af tiden spillere vil finde sig engageret i en meta-game, hvorved de konstant konkurrerer mod andre brugere for at se, hvem der kan deltage serveren først. Hvad dette fører til, er den "fejl spil er allerede fuld, skal du finde en anden" skærm vises så mange gange det er nok til at gøre selv de mest interesserede gamere give op. Spillere kan undgå dette problem ved at være vært deres eget spil, men for dem, der har middelmådige eller ustabile internetforbindelser, eller bare ikke en masse tid på deres hænder, er det en væsentlig ulempe. Problemet kunne nemt have været afhjulpet, hvis Overkill havde kastet i en matchmaking mulighed, en, der er temmelig meget standard i alle online-aktiveret konsolspil

Spillet har også en utilgivelig problem for en moderne online titel -. Ingen vært migration. Dette spørgsmål er for det meste fremherskende, når en spiller slutter sig et spil med en utålmodig vært. Det er ikke ualmindeligt, at en nedskudt vært at forlade spillet, fordi de er så træt af at vente, hvilket naturligvis medfører andre spillere til at afbryde. Det er temmelig frustrerende at opdatere serveren liste for fem til ti minutter, og til sidst finde et spil kun at have værten afbryde. Det faktum, at Overkill ikke tog alt dette i betragtning, er nedslående - især i betragtning af, hvor fælles sted disse funktioner er blevet

PAYDAY: The Heist
virkelig er et fantastisk spil, men desværre oplevelsen. er skæmmet af en række tekniske spørgsmål. Det er helt sikkert en af ​​de bedre kan downloades titler derude, og så vanedannende som spillet kan være, de matchmaking problemer forhindre det i at nå sit sande potentiale. For spillere, der kan få tre andre venner sammen, oplevelsen er absolut værd at prisen for optagelse - da de vil bare by-pass serverlisten helt. For alle andre, fingrene krydsede at Overkill frigiver en patch til at løse disse problemer

PAYDAY:. The Heist
er nu tilgængelig på PSN og damp - vores gennemgang var baseret på PS3-versionen af ​​spillet.

-