Spil Guider > moblie spil > omfattende > Guitar Hero anmeldelse PS2

Guitar Hero anmeldelse PS2

Guitar Hero er en sjov musik baseret spil til PS2. Udvikleren af ​​Guitar Hero, Harmonix, havde tidligere skabt Amplitude og før det Frekvens. Alle tre af disse spil er musik baseret spil, hvor du skal klimpre eller knap din vej gennem en sang. Frekvens var den første, og efter min mening (og mine venner) bedre end efterfølgeren Amplitude. Mens Amplitude havde en meget bedre delt multiplayer visning, sangene var ikke så god, og følelsen af ​​faktisk spiller musikken var meget reduceret i Amplitude. Så når de fyre kommer over til at spille spil på min plads, vi normalt plop i Frekvens og ikke Amplitude.

Guitar Hero viderefører traditionen, og jeg mener, er en forbedring i forhold Amplitude. Det omfatter faktisk en guitar-controller, som er en halv størrelse plast guitar med fem farvede knapper på halsen. Du "strum" en to tommer lang håndtag, og guitaren indeholder endda en krumme bar. Men du behøver ikke at bruge denne perifere, hvis du ikke vil. Brug controlleren føles meget ligesom Frekvens eller Amplitude, bortset fra at du nogle gange nødt til at holde noter over tid, hvilket ikke var en funktion i de tidligere spil.

Men guitaren perifere gør det så meget mere sjov, vil du ønsker at bruge det. Joysticket evne virkelig kun er praktisk, når du spiller i to-player mode mod en ven og har ikke råd til at købe en anden guitar.

Men hvordan kan du faktisk spille en sang? Let at lære, svært at mestre. De farvede knapper på halsen svarer til farvede prikker på den bevægelige score på sangen. Scoren faktisk nærmer dig, og som farvede prikker tilgang og krydse en linje lige foran dig, skal du have den korrekte farvede knap holdes nede, mens du klimpre guitar. Så note vil skifte til en anden, så du er nødt til at ændre din fingering før din næste strum. Det er nemmere end det lyder. Tjek IGN hjemmeside for Guitar Hero videoer.

Hvordan er det? Fun Fun Fun! Dette er en fantastisk spil med store sange og stor multiplayer action. Jeg har kun spillet det multiplayer med en controller, men at få en anden guitar i der ville være endnu mere af en blast. Jeg havde mine venner over for at spille dette spil, og de alle fablede om det. Hvis du kan lide at lytte til musik og har en PS2, så du skylder dig selv at i det mindste forsøge dette spil.

Problemer? Ja, et par stykker. Min største klage (dog ikke så stor i absolutte tal - det er et fantastisk spil), er, at kortlægningen af ​​musiknumre til spil spor er ikke så sjovt som mange af sporene i frekvens og amplitude var. I de spil ville du virkelig komme ind i en rille og virkelig nyde hvordan sporene var arrangeret af udviklerne. Guitar Hero har ikke helt den samme kreativitet, når det kom til om sporene. Samt, spillet ramper op i vanskeligheder alt for hurtigt. Den sværeste indstilling er klart umuligt for alle uden en genetisk forbedret stofskifte. (Det var også et problem med frekvens og amplitude.)

Men lad ikke disse ting distrahere dig fra, hvad der er ellers et meget sjovt spil. Og hvis du ikke ønsker at spendere på den fulde pris med det samme, kan du prøve frekvens. Det er en ældre spil, så er nu i mange lejlighedskøb siloer. Det er en sand perle, og du kan afprøve denne stil gameplay for mindre end $ 10.