'A Game Of Thrones: Genesis' Review

Spil Rant s
William Case anmeldelser A Game of Thrones: Genesis

Der er et par derude, der endnu ikke har opleve den smukt forestillede verden at forfatteren George RR Martin har udtænkt i sin perlerække af bøger

nu med et syndikeret HBO-serie, den barske rødder stammer fra Kampen om tronen
har nået papir, tv og fans 'hjerter -. som samt videospil universet. I håb om at indføre en ny drejning på RTS-titler, En Game of Thrones:. Genesis
både overstiger og undlader lige så mesterligt

Trekking gennem den lange kampagne består af de mange historiske Westeros slag og træfninger (såsom krigen i Ninepenny konge), historierne knyttet er stor for alle, der er klar til at dykke lidt dybere ned i Game of Thrones
mythos. Tricket er, spillerne bliver nødt til at beskæftige sig med sjuskede stemme skuespil, klipning i lyd og slåfejl, at en mellemskole barn ville genkende

Den samme lackadaisical holdning følger titlen hele vejen til kampsystem:. Kernen i spillet. Hvor Game of Thrones: Genesis
virkelig gør sit virtuelle mark er dens geniale måde at inkorporere fuldtids spionage i gameplayet. Interaktion med andre ædle huse, har spillerne mulighed for at spille beskidt - og det er den første
ting du gør

Genesis
gør noget unikt i, at den beder spillerne til. forsøge at vinde uden dyriske taktik, men i stedet bruger spioner, bestikkelse, mord og andre midler til at underbyde eller få overtaget over de andre stridende huse. Andre neutrale byer spiller nøgleroller ved at give spillere områder for at få indflydelse, prestige, og den stadigt vigtige guld til de grimmere fornødenheder

Men det er ikke altid om dig:. Hvad et hus kan udrette andet kan helt sikkert rive ned . Når spillerne begynder deres, undskyldninger andre huse kan smide i curveballs såsom bestikke byens embedsmænd og forfalske rapporter om forestående invasion (eller falske scouting rapporter) for at holde spillerne gætte. Rival huse kan begynde oprør, brænde afgrøder og skæres guld produktion i stå

For at bekæmpe denne taktik, spillerne kan sende en jomfru fra den ene by til den anden -. Med en heftig medgift - til at stemple en mere sikker alliance, post-mænd ved gaten, sende spioner til at interagere med dine egne
mænd og finde planterne. Denne type gameplay i en RTS er et pust af frisk luft og vidunderligt afbalanceret, som er svært at gøre noget, der er virkelig kompleks i form af spionage og kneb.

Men så igen, hvor udvikleren Cyanide Studios excellerer i et aspekt , de falder lansen i en anden. Til sidst er der vil
være en konfrontation af våben, og endda som denne trailer påpeger, er det massive og ekspansiv. Desværre er det også sørgeligt under kontrollerede og dårligt udført. Når opkaldet "til våben" er blevet rejst, hele tiden brugt på at underbyde andre huse og være hemmelighedsfuld går ud af vinduet, og er sat på øjeblikkeligt stop - indtil krigen er forbi. Oven i det, er de fleste guld produktion også sat på stilstand, med undtagelse af et par stykker, der er forbundet med krigsindsatsen.

Hvilket er en stor Lad-ned, som hver enhed er omkostningerne går op gradvist efter hver købe, hvilket betyder, at hvis en spiller ikke har en masse guld eller mad opbevaret op, de vil hurtigt blive overskredet. Selv på toppen af ​​det, er der en temmelig stor kasket grænse for, hvor mange enheder en spiller kan få ud på marken på et givent tidspunkt, hvilket betyder, at spillerne ønsker at have en total krig vil blive hårdt skuffet.

Skuffelse vil også være Valyrian dagens ord, når kampen begynder. Enheder er sørgeligt ubalanceret og har potentialet til at stå omkring eller bryde efter at have tabt for meget moral. Det ærligt ikke ville være så gal, hvis nogle af spionage muligheder var stadig åbne nok til at tillade spillere at komme ind og give mulighed for mordforsøg på generaler, søge efter ørkener og rekruttere fra fjendens rækker, men det i stedet bliver noget mere for at smide pinde i havet -. og ser, hvilke der kommer tilbage

Dette er grunden til multiplayer muligheder giver spillerne meget mere vrikke plads til virkelig at eksperimentere og lege med de miljøer - samt fuld bredde evner. Faktisk er det helt muligt at tage en kamp online og afslutte den helt, uden en eneste kamp: kun bruger kneb og intelligens. Plus med den brede vifte af kort og steder for spillere at nyde, det er noget sjovt at bare sidde ned og dykke ned i Martins verden

Alt i alt A Game of Thrones:. Genesis
giver nogle lokkende baggrundshistorie , sammen med at bringe nogle friske ideer til RTS genren. Men mens Cyanide definitivt fik en masse ret, - de kan have over-udvidet deres rækkevidde - en smule mere opmærksom på de finere detaljer og Genesis
kunne have levet op til sin navnebror

-.

A Game of Thrones: Genesis