Spil Rant Rob Keyes anmeldelser X-Men: Destiny

baseret på dets respektive tegneserie film og har ikke spilleren spille titlen . karakter (r)

efter en middelmådig demo på E3 2011 og bekymring over den visuelle præsentation og konceptet bag X-Men: Destiny
, har Silicon Knights leveret kvalitet Marvel videospil fans har clamoring for ? Læs videre for vores gennemgang.

X-Men Destiny
er et single-player spil, der tager en anden vej end den X-Men Legends
spil fra Activision og Raven Software. I stedet Destiny
giver spillerne mulighed for at vælge en af ​​tre originale figurer og bygge deres egen mutant magt sæt, mens den på samme tid, så de kan gøre deres egne valg i hvem til side med i spillet: The X -Men (ledet af Cyclops) eller Broderskab mutanter (ledet af Magneto).

Går ruten single-player tillader, i teorien, for Silicon Knights at levere up-close og personlig handling samt en mere overbevisende historie, a la Batman: Arkham City
, men i stedet for at tage denne mulighed og kører med det, de har lavet hvad der svarer til en gammel og billig arkadespil, en film tie-in uden filmen .

fra starten af ​​historien, der begynder og kredser om en mutant fredsdemonstration i San Francisco efter død professor X (grundlæggeren af ​​X-Men), ikke-fans af X-Men vil ikke have nogen idé om, hvad der er foregår eller hvorfor nogen af ​​de tegn smidt i sagen. Dette er udelukkende et spil for kyndige X-Fans og for dem, de får en meningsløse historie, der finder sted i løbet af en enkelt dag inden for et par gader, der involverer en af ​​tre figurer, der går fra ikke-mutant til . mutant gud, mens du stadig til tider usikker, at de er endnu en mutant

med så meget at trække fra X-Men universet, intet blev sat til god brug, og værre, X-Men: Destiny s
sidste -gen gameplay gør det modsatte af at hjælpe med at redde oplevelsen. På centrale punkter i løbet af spillet, er spillerne får mulighed for at vælge en af ​​to mutant magt opgraderinger, baseret på et udvalg af en af ​​tre base-beføjelser i starten af ​​spillet. Dette, og evnen for spillere at finde samleobjekter karakter kostumer og X-Genes at udstyre og styrke deres karakter er den sjove del af spillet. Den ikke-sjove del er næsten alt andet

intro af X-Men:. Destiny
er temmelig cool og føles som om det blev taget fra starten af ​​en spin-off X- Mænd mini-serien til at indføre tre forskellige karakterer, men ligesom resten af ​​de filmiske øjeblikke, skære scener har framerate problemer og grafiske bugs (usynlige Wolverine kløer) - tegn pop i og pop ud eller flytte til steder og tilbage uden formål. Hvert par minutter spillere er trukket ud af gameplay og tvunget til at se, uden muligheder for at springe -. Selvom de er genspille dette segment

Under faktiske gameplay, der er sat op i en yderst lineære og meget små serier af boxed iscenesætter fuld af en på forhånd udvalgt antal carbon copy skurke kendt som renseapparater, bekæmpe overdrages til knap mashing og langsomt samle M-Power til at frigøre de få mutant kræfter til rådighed. Assassins Creed
Batman
det ikke er. Ikke engang tæt på. Combat, ligesom level designs, er alt for simpel og mangler enhver dybde. Spillere kan hoppe, blok og undvige, og derefter hurtigt ramme de to kampenheder knapper gentagne gange mod store mængder kanonføde.

Ikke alene er at bekæmpe og gentagelsen af ​​det kedeligt, men så er de skurke, som forbliver den samme i hele spil. Selv de få "boss" kampe er gentagelser af tidligere boss-kampe med et andet gentaget mønster. For de få øjeblikke, de er der, X-Men: Destiny
gør et godt stykke arbejde på portrættere en masse figurer fra bøgerne, men gør lidt med dem. I stedet X-Men og Brotherhood figurer dukke op i en række korte gæsteoptrædener og strikkes ikke ind i spillets fortælling. Renseanlæg, fyrene du kæmper alle spil.

Da det sjove kommer fra opgradere hovedpersonen i valg, spillet bliver endnu mere irriterende ved at kaste op usynlige mure og alle andre billige spil design trick for at forhindre spillere fra bag- sporing at finde forsvundne samleobjekter. Tager dette til det næste niveau af frustration, det checkpoint system er brutal og tvinger spillere til re-do hele sektioner og boss-kampe ved død - som overraskende kan ske mere end én gang på normal sværhedsgrad i visse kampe, da spillet ikke belønner sundhed eller M-point meget generøst.

Mens spillet gør lidt mere end tilbyde det grundlæggende i historie, level design og gameplay i en meget kort og kedeligt spil, der er nogle sjovt at være havde i at opgradere din karakter. Indsamling X-Gener og kostumer, mens opgradering dem alle sammen figurens basen beføjelser gør spilleren føler sig som en af ​​de stærkeste og stand mutanter derude, selv om det ikke giver mening inden for de regler, der er oprettet i Marvel universet og spillet . selv

X-Men: Destiny
kan have lavet til en kompetent spil - ikke en god en - et årti siden eller som en $ 10 kan downloades, hvis de skære en at masse den redundante gentagelse og tilladt for multiplayer. Måske er det en weekend leje for X-Men fans, men det er for langt bag gange til at berettige et køb og tilbyder ikke noget nyt til genren eller X-Men franchise. Det er en brændt chance at Activision kunne have brugt til at gøre X-Men:. Legends 3

X-Men: Destiny
er tilgængelig nu til PS3, Xbox 360, Wii, og DS

-..