Spil Guider > videospil > alle video game > 'The House Of The Dead: Overkill Extended Cut' anmeldelse

'The House Of The Dead: Overkill Extended Cut' anmeldelse

Der er en stigmatisering blandt gamere, at videospil er ikke så sjovt som de plejede at være. I betragtning af denne generation lægger vægt på realisme og grynet handling, er spillere ofte tvunget til at se ældre titler som Monkey Island
for at få deres andel af fniser.

Men med Hus Dead: Overkill
, SEGA og Headstrong spil har vist, at sjove spil gør stadig eksisterer. Spørgsmålet er så, hvordan det rent faktisk spille

Som en genindspilning af Wii titel 2009, House of the Dead:? Overkill Extended
Cut har meget at bevise, især i betragtning af den lanceret på samme dag som Battlefield 3
, og blot to uger før Modern Warfare 3
. Heldigvis, titlen er i stand til at stå på egne -. Takket være dens rå-around-the-kanter charme

Overkill
gør brug af en Grindhouse-lignende tone at adskille sig fra flokken, og mens man kunne argumentere for, at Grindhouse er blevet fjollet i de seneste år, det gør for masser af grin i denne særlige titel. Den kornede grafiske stil virkelig popper i HD, og ​​selvom grafikken er en dateret de på ingen måde holde spillet tilbage. Den eneste virkelige problem med det visuelle er en håndfuld fejl - nogle gange poster i miljøet vil forsvinde helt. Nogle spillere kan kridt dette op til Grindhouse erfaring, men frustrerende glitches er ikke acceptable dette sent i PS3 livscyklus -. Især når det pågældende spil er en genindspilning af en mindre end grafisk krævende titel

At holde med den Grindhouse tema, Overkill
bruger også masser af klicheer og over toppen humor at holde publikum griner. Der er mere end nok vulgaritet skal havde, og alle, der er en fan af seksuel, eksplicit og til tider offensiv humor vil finde masser af nydelse i House of the Dead: Overkill
. Hvorvidt spillerne ser en stereotype cop drop f-bomber mellem hvert ord eller kæmper sammen med en stripper i en benskinne, er der masser af grin at være haft. For at give et mere detaljeret eksempel på spillets humor ville gøre en bjørnetjeneste til alle interesserede i faktisk spiller titlen - hvilket er en kredit til, hvor godt skrevet dialogen

Den oprindelige House of the Dead:. Overkill
var et ret sjovt spil, og heldigvis gameplayet holder op på PS3. Som på skinner shooter gameplayet er ganske vist forsimplet - spillere linje op deres trådkorset og skyde zombier - err, mutanter - på skærmen. For at holde tingene interessante der er også masser af unlockables at indsamle hele spillet, såsom nye lydspor og sider i en tegneserie. Spillere kan også finde slowmotion magt ups, ekstra kontanter og sundhed packs hele miljøet. Alt dette byder på masser af sort til, hvad der kunne have været en kedelig og ligetil oplevelse.

Tag ikke fejl, enkel betyder ikke nødvendigvis lettere. Tager skaden er ikke så svært at opnå i Overkill
, og spillere, som ikke passer på, vil se spillet over skærmen ganske ofte. Selv da, at få en S rang i alle de niveauer, tager masser af tålmodighed og præcision, som omfatter udfylde alle de udfordringer og vedligeholde, en respektabel combo. Kort sagt, mens mange vil være i stand til at pløje gennem hovedhistorien i to eller tre møder, til rent faktisk at opnå fuld færdiggørelse er en anden opgave helt

Overraskende nok, House of the Dead:. Overkill
er faktisk et spil, der spiller bedre med PlayStation Move. Selv de vant til Dualshock vil finde, at Move er det bedre alternativ - som det tilbyder forbedret præcision over standard controller. Med Dualshock, vil spillerne opdage, at sigtekornet har en tendens til at springe. Mens dette er en taktik bruges til at gøre op for controllerens arve latenstid, kan det forårsage problemer -især i øjeblikke, hvor præcision er afgørende. I Overkill
, præcision er praktisk, når forsøger at nå de ovennævnte samlerobjekter og også når de forsøger at opretholde en combo. For hver seks mutanter dræbt, vil spillerne modtage bonus kontanter, som senere kan bruges til at låse eller opgradere våben. Spillere vil miste combo, hvis de tager skade eller savner alt for mange skud, så præcision er et absolut must for dette spil. Overkill
er på ingen måde uspillelig uden Move, men det gør hindrer oplevelsen.

Med hensyn til våben, pistoler i Overkill
er temmelig standard fair. Der er to pistoler, en maskinpistol, en riffel, og en automatisk shotgun, samt en anden våben, der er låst op ved at udfylde spillet. Disse våben kan opgraderes på mange måder, såsom gennem klip størrelse eller nedsat genindlæse tid. Opgraderinger kommer i handy, når de forsøger at opretholde en combo, selvom udgifterne til våben og opgraderinger kan være dyr, så spillerne skal forvente masser af slibning, især hvis de forsøger at hage de trofæer, der kræver våben opgraderinger.

For fans af sofa co-op, Overkill
leveres også med mulighed for at spille to player split screen. Heldigvis behøver spillerne ikke dele scores eller combos så dem spille med en mindre end nøjagtig partner behøver ikke bekymre dig om at blive trukket ned. Hvad gjorde ikke gøre cut, overraskende, synes at være nogen inddragelse af online co-op. Headstrong ikke tilbyde online pointtavler, hvilket gør det temmelig underligt, at enhver form for online-spil ikke blev gennemført. Det bør ikke have været alt for svært at inkludere en P2P to spiller matchmaking-system, der forlader en til at undre sig over hvorfor SEGA og Headstrong ikke følte det var umagen værd.

Still, spillet ikke tilbyde masser af indhold, bør holde mange spillere underholdt. Efter at have spillet gennem den oprindelige historie-mode, kan spillerne deltage i PS3 eksklusive Directors Cut niveauer, som tilbyder længerevarende versioner af Story Mode niveauer, herunder nye veje og flere fjender. Der er også en håndfuld minispil og skjulte samleobjekter for spillere at finde. Hvis det ikke er nok, kan spillerne aktivere bedrager for at holde gameplayet frisk, herunder mere på skærmen mutanter, dobbelt svinge våben og en headshots tilstand.

For dem, der ejer Wii-versionen, er der ikke meget at se her . Direktørens Cut niveauer sikkert tilføje noget, men det er sandsynligvis ikke nok til at retfærdiggøre en anden køb, medmindre du er en hardcore trofæ jæger

For dem, der har hørt om House of the Dead:. Overkill
men gik glip af Wii-versionen, Udvidet Cut er hænder ned den endelige udgave af titlen. Med bonus indhold, HD-grafik, samt 3D og Move support, House of the Dead Overkill Extended Cut
er absolut et spil værd at undersøge. For dem, der søger et fantastisk spil at tilføje til deres Move repertoire, eller dem, der søger en fjollet men sjov tid, House of the Dead