Spil Guider > videospil > alle video game > 'Super Mario 3D Land' anmeldelse

'Super Mario 3D Land' anmeldelse

Nintendo 3DS ejere har været tigger om en 3D Mario
titel siden den håndholdte først lanceret tilbage i marts i år, og Nintendo har endelig besvaret deres bønner i form af Super Mario 3D Land
. Nintendo sigter på at afslutte mindre end stjernernes tørke, der har været plager den bærbare systemet siden lanceringen, og Super Mario 3D Land of vil mere end slukke tørsten i håndholdte entusiaster.

Der er et par fejl, kan frustrere spillere, men i slutningen af ​​dagen, dette spil er grunden til, at folk købte deres 3DS, og det bør være ejet af alle med den bærbare.

Super Mario 3D Land of kaster alt-til-fortrolig blikkenslager i et nyt miljø, der er finjusteret til at rumme Nintendo 3DS 'briller-mindre 3D-evner. Grafikken i dette spil er let det bedste findes på 3DS til dato, og fans vil ikke blive skuffede ved brug af 3D enten. I modsætning til mange andre spil, 3D faktisk tjener et formål og er afgørende for visse områder i verden. Spillet faktisk går ud af sin måde at troll spillere, der spiller gennem spillet med 3D slukket, og at have det på gør hver spring fra platform til platform meget lettere. Super Mario 3D Land of er det første spil på denne håndholdte, der bruger den tredje dimension på en måde, at det ikke føles som en gimmick, og det er en massiv realisering.

Der er i første omgang otte verdener, Mario har til opgave at gå igennem til endnu en gang redde Prinsesse Peach. Der er masser af kendte ansigter, både ven og fjende, og endnu vigtigere en returnering power-up især, at nyankomne og loyalister vil nyde. Mario
faithfuls vil også være glade, når de lærer, at målet pol er blevet returneret til sin retmæssige plads i slutningen af ​​hvert niveau - effektivt erstatte stjernen i slutningen - såvel som de berygtede Airship niveauer, der var berygtet for deres udfordrende vanskeligheder. Det Mushroom Kingdom føles mere velkendte i Super Mario 3D Land
derefter det nogensinde har før, og det er i vid udstrækning på grund af de nikker til seriens fortid.

Power-ups har altid været en vigtig del af Mario
spil, og Super Mario 3D Land of er ingen undtagelse. Den klassiske Tanooki jakkesæt gør sin triumferende tilbagevenden til gaming scene med et par ændringer. Dragten er ændret - denne gang så spillerne kan kortvarigt svæve og langsom deres anstændige efter et spring, og som tjener en enorm formål, når de forsøger at navigere forskellige platforme. Andre power-ups omfatter propellen boksen, Boomerang Plant, og Fire Flower, og hver tjener et formål, der kan være særligt nyttigt - og lejlighedsvis afgørende - at fuldføre visse forhindringer. De power-ups er stor og alle, men der er ikke meget forskellige, og efter et stykke de beføjelser, de skænker Mario kan blive en smule forældet.

Den ene ting, der er øjeblikkeligt mærkbar efter at have spillet gennem et par verdener er at niveauerne er ekstremt korte, og kan faktisk være afsluttet inden for fire eller fem minutter. Disse er ikke massive verdener som dem der findes i tidligere spil som Mario Galaxy
, men i stedet er nice lidt mundrette stykker, der er perfekt til alle, der blot ønsker at samle op og spille nogle Mario
. Det er nemt at tro, at mindre verdener er en dårlig ting, men Nintendo har udviklet hver af verdener, og de niveauer, der fylder dem, til at være ekstremt sjovt og givende. Bare rolig, denne titel giver gamere med utallige timers indhold, men vi vil komme ind der i lidt.

Super Mario 3D Land of vil lokke spillere ind i en falsk følelse af tillid ved at gøre et flertal af de første niveauer let at udfylde og krydse gennem, og så er det langsomt (men sikkert) begynder at skrue op for legendariske varme. Nogle af de senere niveauer vil have spillere højlydt bander på deres håndholdte i et forsøg på at skræmme den til underkastelse efter flere dødsfald. Hvis du når et punkt, hvor du ikke er i stand til at fuldføre et vist niveau så spillet vil give dig power-ups for at hjælpe med at få frustrerede spillere over nogle svære pukler. Fem dødsfald vil give spillerne en Tanooki dragt, der vil gøre dem helt immune over for fjendtlige angreb, og hvis de stadig ikke kan klare at få arbejdet gjort så efter 10 dødsfald spillere vil modtage den sagnomspundne P-Wing, og det vil teleportere dem til slutningen af ​​det niveau. Disse særlige power-ups er helt valgfri dog så dem, der nyder den udfordring ikke behøver at bruge dem.

Den bedste del af Super Mario 3D Land of ikke i de første otte verdener , som mange vil sandsynligvis antage. Den virkelige udfordring begynder efter endt verden 8 og besejre Bowser for, hvad mange mener er den sidste gang. Jeg var lidt skuffet efter at slå Bowser fordi jeg troede, jeg havde gennemført spillet i en kort tid, men efter de kreditter rullede jeg lærte, hvor fejlagtige jeg faktisk var. Yderligere otte verdener umiddelbart ulåst, og jeg fik adgang til en modificeret Tanooki trop med en bandana (som tillod Mario at skifte til sten), og efter en kort, mens jeg tjente også evnen til at spille som Luigi.

Hver af niveauerne, der vises efter afslutningen af ​​den indledende spil finder sted i de tidligere niveauer, men lejlighedsvis spillere opgave med forskellige udfordringer. Der er en skygge løb, hvor Mario bliver nødt til at køre mod sin onde doppleganger Shadow Mario, og en 'Time Challenge' mode, hvor spillerne bliver nødt til at smutte over et niveau terræn i jagten på flere ure for at øge det lidt tid, de ofte har forladt. Når et niveau popper op, som ikke er en tid udfordring eller skygge løb så vil det være en redesignet område for Mario til at hoppe rundt -. Én, at spillerne har endnu at opleve

Super Mario 3D Land of er en af ​​disse pickup-and-play spil, fans af serien og nybegyndere ikke vil være i stand til at sætte ned. Der er et ton af indhold, der vil holde spillerne optaget af i timevis, takket være vanskeligheden ved senere niveauer og kompulsiv behovet for at indsamle alle de stjerne badges, der er skjult i hvert niveau. Spillet er ikke uden fejl selv, som at gøre visse spring kan være lidt vanskeligt på tidspunkter, hvor det er svært at bedømme dybden på nogle platforme, og manglen på ekstra power-ups er også mærkbar. Men vores mustachio'd ven er i nogle af de fineste form, nogensinde på Nintendo 3DS, og Super Mario 3D Land of er et must-eget spil til Nintendo-fans.

Følg mig på Twitter @TheRileyLittle

Super Mario 3D Land of er ude nu til Nintendo 3DS.