Spil Guider > videospil > alle video game > 'Assassins Creed: Revelations' anmeldelse

'Assassins Creed: Revelations' anmeldelse

De fleste spil serien ville overveje selv heldig at have deres fjerde post endnu mere forventet end deres andet eller tredje, men med berømmelse kommer høje forventninger. Med Assassins Creed:. Revelations
, udvikler Ubisoft giver spillerne det tredje spil efter samme karakter, baseret på den samme kamp og traversering med et par ekstra justeringer

Men er Assassins Creed:? R
evelations
vil være et spil, at spillerne husker som en, der endnu bedre finpudset de grundlæggende principper i serien, eller avancerede ind på nyt territorium for franchisen som helhed

det er et svært spørgsmål at besvare, og ikke af de grunde, som man kunne forvente. Som et spil, Assassins Creed
er vokset fra en åben verden eventyr med en interessant science-fiction præmissen i en certificeret episk, med de sidste to spil spænder liv snigmorder Ezio Auditore da Firenze, og chronicling den moderne dag kamp mellem Tempelridderne og Assassins. Selv med en mytologi denne rige, har Ubisoft leveret uden tvivl den mest historie-drevet og filmisk spil til dato med Revelations
. Som navnet antyder, er dette spil har til hensigt at gøre én ting, og det er give svar. Ikke kun for vores hovedperson Desmond, men for Ezio og den mand, der startede det hele, Altaïr Ibn La-Ahad.

Ubisoft gjorde ingen hemmelighed af, at de ville blive herunder både Ezio og Altair som spilbare karakterer, og vi vil ikke ødelægge noget, men den måde, hvorpå de to mænd er flettet sammen, er værd at prisen på optagelse alene. De, der har fast med serien siden begyndelsen vil være glad for at høre, at Altaïr liv efter begivenhederne i det første spil er fortalt som smukt og dygtigt som de fortjener, og er blot en måde at mysteriet omkring Masyaf Slot og Apple of Eden præciseres.

Sammen med Altair kommer endnu et kapitel i livet i Ezio Auditore, denne gang centreret omkring byen Konstantinopel og kæmper om magten i den kongelige familie. Spillere glade for at indsamle skjulte genstande omkring spillet verden vil også blive belønnet med et indblik i historien om hovedpersonen Desmond, og præcis hvordan han kom til at finde sig selv involveret i denne århundreder gamle konflikt. At sige, at Desmonds hukommelsessekvenser tilbyde en ny gameplay oplevelse ville være en underdrivelse, med spillere tvunget til at løse fysik-baseret puslespil, der er helt uden fortilfælde i serien. Dette afsnit kan være helt valgfrit, men en dosis er sikker på at have endda casual spillere jagt ned de skjulte elementer at se mere.

Igen, alt dette er indeholdt i en 15-timers hovedhistorien byder den samme grundlæggende gameplay set i serien hidtil, med et par bemærkelsesværdige tilføjelser. Vi har allerede givet oplysninger om, hvordan den nye hookblade ville ændre sig både traversal og bekæmpe, og hvor revolutionerende medtagelse af bomber kunne være for taktiske spillere. Disse nye funktioner tilbyder en bred vifte af muligheder, med bomberne selv giver meget af den samme strategi og stealth muligheder som Batman: Arkham City of gjorde sidste måned. Uanset om det er røg lokkefugle, der trækker vagter fra deres poster, blod bomber, der panik soldater til at tro, de er blevet såret, eller bare en røg bombe for et overraskelsesangreb, at antallet af måder en situation kan løses er vokset eksponentielt.

det er sagt, de samme problemer og uforudsete hændelser, der har plaget styresystemet af serien er stadig til stede, og en stigning i kamp valg kun forbindelser problemet. Udviklerne har tilføjet en ny grænseflade til at tildele primære og sekundære våben til hot-nøgler, men det overordnede traversal og angreb er stadig ikke overalt nær intuitiv.

Vi bestemt ikke kritisere udviklerne til at tilføje valg, men slippe fra en afsats i stedet for at hoppe fra det i varmen i en chase, eller angribe en uskyldig tilskuer, som tilfældigvis stå ved siden af ​​målet er ikke blevet mindre irriterende. Hertil kommer, at bomben-crafting og udvælgelse er en bonus, men medmindre en stor del af tiden er brugt mestre akavet grænseflade, vil mange gå ubemærket af de fleste spillere.

Den bedste forbedring for serien fans er uden tvivl den Assassins Dens, og de nye systemer, der er blevet gennemført for at de område kontrol mekanik. Det handler om rekruttering, uddannelse, og tildelingen er for mangesidet kort at beskrive, men tilstrækkeligt for at sige, at alle aspekter af systemet set i Assassins Creed: Brotherhood
er blevet udviklet vidunderligt. Nogle kan have haft deres tvivl om den nye Den Defense mini-spil at blive kastet ind i blandingen, men i praksis tilstedeværelsen af ​​et tårn-forsvar spil giver god mening.

Men som det blev sagt før, dette spil handler ikke om at bekæmpe eller tagterrasse-kører. Sure, der er nogle nye tilføjelser med zip-linjer og røgbomber, og ja, har traversal elementer blevet gjort mere interessant og reaktiv. Men Revelations
aldrig ophører med at placere udforskningen af ​​Ezio karakter og historie over mission design, og i det øjeblik til øjeblik gameplay betyder lide som følge. Missionerne er langt mindre varieret, og der er færre af dem, med et gennemsnit på meget kortere i længden end Brotherhood
. Men før spillerne formoder, at dette er et spil-breaking problem, dybden og kvaliteten af ​​selve historien skal tages hensyn til.

Serien har altid indeholdt velskrevet dialog og fantastiske cut-scenes, og den hårde kærlighed at Ezio har modtaget fra gaming community er testamente til det. Men med Revelations
, udviklerne har virkelig overgået sig selv. Animationen af ​​alle tegnene, og Ezio i særdeleshed har fået en alvorlig løft til fange finesser og ansigtsudtryk, der aldrig var mulige for et par år siden. Og mens engagerende historier aldrig har været et problem med Assassins Creed
, det antal gange, at spillerne vil sætte deres controllere til side og nyde en langvarig cut-scene er nu nemt et dusin, som tager dette spil til en meget forskellige genre. Den eneste virkelige sammenligning er de film kvalitet scener fra Uncharted
- og tag ikke fejl, Ubisoft ser klar til at gå tå til tå med Nathan Drake; mindst, hvis historiefortælling af Revelations
er et tegn på, hvad der er at komme.

Vocal fans har håbet, at alle deres spørgsmål vedrørende Desmond, Altaïr, Ezio, Minerva, Juno, og hvad katastrofe væve i 2012 ville blive besvaret, og i, hvad der kan komme som et chok for mange slidte spillere, de fleste af dem faktisk er rettet. De enkelte minder fra begge snigmordere gøre meget for at udfylde seriens plot huller, men spillets slutning er sikker på at forlade loyale fans med deres hjerter revet, deres kæber faldt, og deres tegnebøger tømt på forudbestillinger til næste års rate .

Så mens gameplayet kan endnu en gang har fået små tweaks og forbedringer, de frustrationer, der skulle overvindes i fortiden tilbage, selv om flere muligheder bliver givet til dem, der vil have dem. Og mens nogle måske se på vægt på historie igen kamp som en uønsket bevægelse, en mere kunstfærdigt leveret fortælling er noget, vi har altid håbet på fra franchisen, især hvis det kommer til det store lærred.

Ubisoft har svaret, at efterspørgslen med gusto, bringer ikke bare lukning til tegnene i Ezio Auditore og Altaïr Ibn La'Ahad, men en af ​​de mest smukt leverede endelser moderne gaming. Både hvad angår præsentation og åbne døren for, hvad vi formoder at være Assassins Creed 3 fotos, Revelations tilbyder information og, ja, åbenbaringer, der skal ses af dem, der planlægger på efterbehandling fra historien næste år.

der er ikke benægte det faktum, at dette spil blev lavet med fans i tankerne, og vil sandsynligvis overstige selv deres høieste forventninger. Vi har fået til at aflevere det til Ubisoft, da vi aldrig troede, de kunne trække de løse ender sammen på en sofistikeret måde, men de gjorde. Udviklingen af ​​gameplayet kan have lidt som følge, men med et fundament denne stærke, og en historie denne tilfredsstillende, det er en afvejning, vi er villige til at gøre.

Hvis du har gennemført spillet, giv os dit mening nedenfor - så hovedet over til vores Assassins Creed: Revelations
spoilere diskussion, hvor man kan diskutere slutningen og anden historie beats uden at bekymre sig om at ødelægge oplevelsen for andre [meningsmåling id = "29"] Assassins Creed:. Revelations
er tilgængelig nu til Xbox 360, PS3 og PC