Spil Guider > videospil > alle video game > 'Virtua Tennis 4: World Tour Edition' Vita anmeldelse

'Virtua Tennis 4: World Tour Edition' Vita anmeldelse

Med et bredt udvalg af titler til rådighed, men meget få sports spil endnu, er SEGA håber, at Virtua Tennis 4
vil være den perfekte bærbare sports oplevelse hver Vita ejer vil tørster. Det bærer den samme arcade stil gameplay, at konsol versioner er kendt for, men tilføjer med den røre kontrol og en stærkere opmærksomhed mod på farten gaming, men det er ikke nødvendigvis en vindende kombination.

Så vidt tilstande er bekymrede , Virtua Tennis 4
er alt, en fan kunne forvente ud af en Vita-port og mere. Der er online-spil, arkade spil, og et fuldt udstyret World Tour-mode, der giver spilleren mulighed for at opleve en fuld tennis sæson, da de traver rundt om i verden.

I mellem hver større turnering i fire kvadrant World Tour er små mini-spil at fungere som både en måde at øge din spillers egenskaber og opleve noget lidt mere unikt end almindeligt tennis. Disse spænder i sort fra at spille varm kartoffel med en bombe til servering fodbolde gennem en målmand og forsvarere, og er faktisk lidt sjovere end en kort 5 minutters tenniskamp.

Den eneste virkelige ulempe til World Tour-mode er Vita versionen afhængighed af "Flyt billetter" for at komme fra et sted på kortet for at den næste. I stedet for blot at være i stand til at flytte prik til prik - hver prik repræsenterer enten en mini-spil, en kamp eller en anden unikt område som butikker eller rastepladser - spilleren kan kun flytte, hvis deres billet nummer vil give dem, nogle gange en eller 2 men normalt 3 eller 4 pladser.

Navigation gør tilføje en luft af strategi til World Tour erfaring, og holder tingene følelse
gerne et interessant brætspil, men det i sidste ende sender spilleren til højre forbi nogle af de normalt spændende minispil og nogle gange endda tvinger dem til at gå glip af en turnering helt, hvis de ikke er opmærksom. Det er indlysende, at en masse detaljer gik i crafting World Tour-mode, men det næsten føles som for meget.

Tag ikke fejl, selv om, Virtua Tennis 4
er stadig alt om kernen tennis erfaring ( givet, af en mere arcade sort), og det er faktisk temmelig sjovt. Spillet ser ud og lyder forholdsvis imponerende for en håndholdt, og mængden af ​​kontrol, der tilbydes af den dobbelte joystick oprettet af Vita er fast, men ikke perfekt.

Der var tidspunkter, hvor en bold helt sikkert gik ud af banen visuelt, alligevel spillet fortsatte som om intet var hændt - eller tildelt et point. Der er en vis smule held involveret i kontrol over bolden, og lejlighedsvis virker det ikke til din fordel - men for det meste det gør. Imidlertid kan denne del af uoverensstemmelse ikke gå overset og sours de virkelig intense kampe, der kan havde. En fejl skal ske på spillerens vilkår ikke spillets.

Opmærksomme læsere vil bemærke, at ikke meget er blevet nævnt af de Vita touch kontrol, og det er tilsigtet. Virtua Tennis 4
giver mulighed for swipe-baserede skud og tjener, men det pertentlig natur og manglende præcision lader meget tilbage at ønske. Kun røre versus mode, der giver spillerne en overhead udsigt over retten og lader dem bare trykke, hvor de ønsker at ramme (næsten som pong) er værd at bemærke - men selv det er temmelig forsimplet. Forsøger det ud var spændende i starten, men det i sidste ende bliver klart, at joystick bevægelser og knaptryk er indstillingen bedre. Det er der for dem, der ønsker det, men ikke mange vil.

Virtua Tennis 4
for Vita er præcis den type håndholdt port, spillere har en tendens til at ignorere, og desværre i dette tilfælde er det med god grund . Spillet indeholder en masse af fnug fra konsollen versionen, og ikke gør meget for at maksimere de stærke sider af sin nyfundne platform. Som en acceptabel distraktion, mens rejser du kunne gøre værre, men med en temmelig varieret line-up af titler allerede tilgængelige for Vita er det svært at anbefale dette for alle, men Virtua Tennis
fans.

Har du haft en chance for at checke Virtua Tennis 4
for Vita? Er du enig, at den kontrol og tilstande mangler punch at gøre dette til et must have håndholdte sport titel?