Spil Guider > videospil > alle video game > 'Silent Hill: Downpour' Review

'Silent Hill: Downpour' Review

Spil Rant Anthony Mole anmeldelser Silent Skrog: Downpour

Silent Hill
franchise er interessant, fans vil tale om det, som om det var en standby-out øjeblik af glæde i deres fortid, mens de af os, der endnu ikke har spille de spil spekulerer på, hvad gør det så overbevisende. Med det i tankerne, mens byen kan være faldet i kvalitet de sidste par år, når får en chance for at besøge det er svært at sige nej. Og efter at have spillet Silent Hill: Downpour
, jeg se, hvad alle Balladen om

Silent Hill:. Downpour
er historien om Murphy Pendleton, en straffefange om at blive overført til en maksimal sikkerhed fængsel, indtil naturligvis tingene går skævt. Undervejs at Overlook Penitentiary, Murphy fængsel bus går ned, efterlod ham alene i øde by Silent Hill. Ved indtastning af byen, en ting er tydeligt indlysende: Downpour
er et spil fyldt med atmosfære. Fra uhyggelige lyd stikord til uforglemmelige miljøer, udvikler Vatra Games sætte en hel del arbejde i at sikre byen var front og center.

I fortiden, en ting, der føjes til seriens atmosfæren var den uforglemmelige musik. Desværre, med Silent Hill
's komponist Akira Yamaoka nu over på Grasshopper Manufacture, fans af franchisen blev bange for, at spillets lyddesign ville lide. Heldigvis, Dan Licht, regnskyl
's komponist, udformet en solid score for spillet, med åbningen tema at være blandt de mest mindeværdige. Det er overflødigt at sige, vil spillerne ikke blive skuffet.

Som en serie, der er kendt for sine forskrækkelser, vil spillerne finde de mest skræmmende øjeblikke til at opstå, når udforske Silent Hill. regnskyl
's hovedhistorien følger en forholdsvis lineær vej, og som sådan skræmmer ikke så fremtrædende, det er mere "spændende" end decideret "skræmmende". når spillerne gå på gaden terroren begynder dog at sætte i. Vand spiller en stor rolle i Downpour
, og som sådan, når det begynder at regne spillere bedre søge ly hurtigt. Regnen gør monstre mere aggressive, og det medfører også dem til at blive vist oftere. Spillere kan søge ly i et par af Silent Hills hjem, men det betyder ikke ligefrem betyde, at de er i sikkerhed. Silent Hill
's bygninger er hjemsted for nogle skræmmende billeder og deres egne mørke hemmeligheder.

Udforskning af byen vil også give adgang til sidemissioner. Disse sidemissioner er ikke så omfattende, og de kan som regel være afsluttet inden for den samme nærhed, hvor spillerne aktiveret dem. Dette er faktisk helt velkommen, da spillerne ikke vil have til at gå trekking på tværs af byen på hjernedød hente quests. Bortset fra at give nogle tilbage historie til byen, vil en af ​​de sidemissioner også bidrage til at opnå to af seks mulige slutninger.

Som for hovedhistorien, Murphys rejse er en værd at tage. Nogle af plot punkter er lidt forudsigelige, men at se den måde, det hele udfolder sig er en oplevelse i sig selv, og spillerne vil bestemt ikke glemme nogle af de grusomme detaljer i Murphys fortid. Den måde byen tager Murphys erindringer og pålægger dem på de miljøer er til tider rystende, og nogle af de slutninger er sikker på at have spillerens kæbe drop

Med hensyn til kamp, ​​spillerne har to muligheder:. Kamp eller flygte. Nærkamp er den mest almindelige form for kamp i spillet, da pistoler er relativt sparsomme. Murphys hånd til hånd teknikker er ikke så dygtige som andre spil, men med god grund: Silent Hill
er ikke en slagsbror. Murphys bare en almindelig mand, han er ikke en mester fighter og som sådan kamp afspejler. Når spillerne afhente kanoner, vil de finde trådkorset vil svaje lidt - hvilket betyder ikke hvert skud er garanteret at ramme. Våben vil også begynde at bære ned jo mere de er brugt, hvilket gør at skifte våben et absolut must.

På visse tidspunkter i løbet af spillet, vil Murphy indtaste Silent Hill '
s Otherworld, der forvandler miljøet ind i en langt mere grotesk udgave af sig selv. Disse øjeblikke er som regel ledsaget af gåder og jage sektioner, kan sidstnævnte få kedelige. Dette er mest fordi Murphy vil være i stand til at tage flere stier, mens den kører, problemet er, at kun én af disse veje er den rigtige (en lignende idé blev udforsket i Silent Hill: Shattered Memories
). Dette væsentlige svarer til spillere, der kører rundt i cirkler, hvis de gør en forkert drejning. Heldigvis er der altid en måde at komme tilbage på den første bane, hvilket betyder at man ikke behøver at se et spil over skærmen, hver gang de ved et uheld gå til venstre i stedet for højre. Der er visuelle spor til at hjælpe Murphy sammen, men det er svært at holde styr når du kører væk fra en destruktiv anomali.

Vatra bør roses for at tillade spillere at vælge separate sværhedsgrader for gåder og bekæmpe. "Tilgængelighed" er et ord gamere synes at hade disse dage, men som en, der ikke kan lide puslespil, at kunne gøre dem så let som muligt sikkert øget min nydelse af spillet. Ligeledes dem, der er forfærdeligt med kamp, ​​men elsker en god puslespil vil helt sikkert sætte pris på de muligheder for tilpasning.

Mens Vatra var i stand til at skabe en helt spændende spil, det hele begynder at falde fra hinanden, når tekniske spørgsmål dukker op. First off, Downpour
er næppe en smuk spil. Mens dateret grafik hjælper at formidle den uforglemmelige atmosfære, nogle af de figurmodeller ser akavet. Dette omfatter ikke alle af spillets figurer, men der er nogle, der skiller sig ud som medlemmer af den uhyggelige dal klub.

Der var også et øjeblik på det endelige niveau, hvor Murphys venstre arm forsvandt, hvilket gør det umuligt for ham til at skyde udstyret haglgevær. Dette var ikke en af ​​spillets psykologiske tricks, som meleeing afslørede hans arm var der stadig, og derefter genindlæse checkpoint sat alt tilbage til normal. Oven i det, spillet mangler de sømløse kvaliteter andre nylige titler - der er tidspunkter, hvor spillet vil skære til en belastning skærm, så det kan skifte til en cutscene, og derefter gå tilbage til en belastning skærmen, når cutscene er færdig. Det er overflødigt at sige, at frem og tilbage ender trække spillere ud af oplevelsen.

Framerate er også et problem. Ganske ofte spillet vil bare begynde at bremse, knapt tøffede inden de genoptager tilbage til normal. Dette synes at forekomme oftest, når spillerne har låst en trofæ, eller indtaste ind og ud af værelser. Vi kan ikke bekræfte, hvis dette blot er begrænset til PS3-versionen, eller hvis 360 spillere vil støde på problemet, men naturligvis er det nok bedst at tjekke rundt først.

Ligeledes spillere på Sonys konsol vil være ked af at høre at spillets temmelig meget skrig '2007-æra PS3 port. «sigte og skyde mappes til venstre og højre udløser henholdsvis med knapperne skulder tildelt sprint og kigger bagud. Dette bør være den anden vej rundt, især med hvor meget bedre DualShock skulder knapper for varierede kamp.

Silent Hill Downpour
er, i det væsentlige, en jagende og spændende spil, men en, der er i sidste ende bragte ned af dets tekniske fejl. Spillet vil være meget lettere at anbefale, hvis frameraten spørgsmål var ikke mere skræmmende end de monstre, men det er stadig værd at undersøge. Når alt er sagt er gjort, har Vatra snublede på noget særligt, og med dem ved roret, skal franchisen har en lys fremtid. Bortset fra tågen, men det er en Silent Hill
varemærke

Silent Hill:. Downpour
er tilgængelig nu til PS3 og Xbox 360. Spillet Rant spillede PS3 version til denne anmeldelse .