Spil Guider > videospil > alle video game > 'Blades of Time' Review

'Blades of Time' Review

Spil Rant s Dwayne Holder anmeldelser Blades of Time

Blades of Time
er et nyt action adventure spil fra Gaijin Entertainment, udgivet af Konami, og på bagsiden af ​​æsken det lover pistoler, sværd og bytte. Det sidste punkt refererer til spillets hovedperson Ayumi, der giver nogle betydelige eye candy til dem spille. Desværre Ayumi er om den eneste forløsende faktor i den åndelige efterfølger til Gaijin for 2009 titel X-Blades
.

Ayumi og hendes massive brute af en sidekick Zero er skattejægere og de satte sig for at få en større udbetaling ved at bryde ind i et tempel, der besidder en magisk portal. Denne portal er rygter om at have evnen til at transportere dem, der rører ved det til Dragonland, en verden fuld af vanvittige rigdom. Problemet er dem, der går der nødt til at overleve den helvedes miljø længe nok til at bringe den tilbage.

Ved ankomsten i Dragonland, Ayumi indser hurtigt, at hun er i vejen over hovedet og er nu i et liv-eller-død kamp for at vende tilbage hjem. Undervejs hun får mulighed for at spole tiden tilbage fra en magisk alter, der er meget interesseret i hendes mission. Ayumi modtager også andre magter fra disse altre placeret overalt i spillet (vi vil komme ind på dem lidt senere)

Historien kan få lidt komplicerede som Ayumi befinder sig midt i en krig mellem to supermagter:. Den Skyguard og kaos. Begge er helvede bøjet om at overtage Dragonland og forhindre Ayumi nå det endelige portal, der vil tage hende hjem. Nå denne afsluttende portal vil vække Vogteren, der er en reel dårlig fyr og vil ødelægge alt, hvis han er vækket.

Undervejs spillerne vil støde karakterer, der, i form af historien, bare tilfældigt dukker op. Der er ingen reel forklaring på, hvordan de fik der, og de har ikke nogen indflydelse på den overordnede historie. Dette gælder for Ayumi makker Zero, der er fraværende for 95% af spillet. Stemmen handler er fattige og folk vil blive træt af Ayumi konstante snak efter den første times tid

Så på det tidspunkt, hvor spilleren modtager evnen til at ændre tid, spillet faktisk bliver mindre sjov -. Siden tidspunktet mekaniker er klodset og forvirrende at bruge. Det tager lidt af trial and error at vænne sig til, hvordan spillet vil have dig til at spille. Hver gang på knappen for at spole tiden tilbage er ramt, det skaber en klon af Ayumi. Hold knappen nede spoles tid yderligere. I denne periode tegnet bliver på plads og er fri til at bevæge sig rundt, mens hendes klon og alt andet bevæger sig baglæns gennem tiden.

Det lyder som en fantastisk koncept, men den udføres dårligt. Spillet instruerer spilleren til at bruge den tid, mekaniker til at distrahere fjender. Hvad der rent faktisk ender sker, er de kloner kan også beskæftige sig skader sammen med Ayumi - og spilleren, i sidste ende, må stole på spamming knappen tilbage til at besejre fjender

Før få denne evne til at spole tiden tilbage, spillet er faktisk temmelig sjovt. . Den kamp er magen til den for God of War
serien, men mangler den visceral natur, du ville forvente fra et spil, der låner kraftigt fra denne serie - sammen med Devil May Cry
< em> Prince of Persia
. Ayumi sværd strejker bare ikke synes at ramme så hårdt, som man kunne forvente -. Selv, når den tid kræfter erhverves, denne lille brokke bliver ubetydelig, da spilleren vil have andre spørgsmål at beskæftige sig med

Spillets vanskelighed skifter i højt gear og fjender bliver super stærk efter spillere få deres tid beføjelser. En fjende kan tegne Ayumi i et par sekunder, og spillet har tendens til at smide flere ad gangen. Spillere er nødt til at være hurtige til at mestre både tid mekaniker, sammenholdt med Ayumi s elementært beføjelser, for at overleve.

Blades of Time
også omfatter nogle skyderi, men det kun viser sig at være nyttigt at tage ud flyvende fjender eller svagere landstyrker. Kanonerne kan bruges til at tegne stærkere fjender, kun når de anvendes i forbindelse med den tid evne, til at oprette flere tidspunkter kloner af Ayumi.

Et andet aspekt af Ayumi evner-sæt er hendes magiske evner. Det blev nævnt tidligere, at hun har elementært beføjelser til sin rådighed - ild og is. Disse kommer i meget nyttigt som hendes brand kræfter forårsager skader over tid, og hendes is kræfter kan fryse fjender på plads, hvilket gør det nemmere at tage ned fjender én efter én. Disse beføjelser er formentlig det eneste aspekt af spillet, der fungerer godt -. Selvom de sikkert ikke gøre op for alle de andre spørgsmål

De beføjelser kan også opgraderes sammen med Ayumi våben og tilbehør. Nye elementer er let opnås ved hjælp af Ayumi kompas, som viser vejen til skjulte kister. Denne kompas peger også spilleren i den retning, de har brug for at gå på deres søgen. Da spillet er meget lineær disse kister er som regel på den sti, du er på. Kompasset - som sidder på hendes hofte til nem visning - begynder glødende når spilleren er tæt på en skattekiste. Så den eneste måde at gå glip af dem er, hvis du ikke er opmærksom - eller bare ligeglad

Blades of Time
ser stor, når du ikke er ved at flytte eller i kamp.. Miljøerne er fuldt formet med masser at se på. De figurmodeller er gode fra en afstand og særlig opmærksomhed blev sat ind Ayumi. Når det er sagt, ved nærmere eftersyn, teksturer dreje mudret og læben synkronisering er noget ud af den sidste generation af videospil. Når i kamp alting bliver til en blanding af prangende lyseffekter og polygoner. Det bliver værre, når spillerne er modregning magi og bruge Ayumi s tid beføjelser på samme tid - og det kan blive svært at holde styr på fjender, der har tendens til bundt op, som de haste videre - som er temmelig meget deres eneste taktik. Spillere vil dø en masse - og det kan få temmelig frustrerende

frame rate er urolig på tidspunkter og elementer af de miljøer, kan forsvinde af syne.. Der er også klipning spørgsmål i Blades of Time
. Et eksempel lavet en fjende falder gennem gulvet, forhindrer mig i at kunne ramme det og fortsætter med spillet. Heldigvis var jeg i stand til at spole tiden tilbage til et punkt, hvor han var over jorden tillader mig at dræbe ham. Dette var en af ​​de meget få gange tilbage evne bragte en ægte følelse af tilfredshed - selv hvis det var resultatet af en vordende spil-breaking bug

Intet står ud om musikken og lyden af ​​ Blades. af Time
. Du vil høre standard orkestrale score hele spillet og over tid vil det bare blive baggrundsstøj. Lydeffekterne er også meget grundlæggende og lyden bruges til den tid mekanikeren lyder meget lig dem, der anvendes i Prince of Persia
, hvilket ikke er så overraskende, da spillet synes stærkt påvirket af det spil.

Blades of Time
tilbyder multiplayer i form af en tilstand, der kaldes Outbreak. Spillere kan kæmpe hinanden eller spille mod A.I. bots i en kamp arena. Med så mange andre, og bedre, titler, der tilbyder multiplayer, der er meget få modstandere til ansigt online for Blades of Time
. Der er en enkelt spiller komponent med A.I. bot arena -. som virkelig bare giver den samme frustrerende gameplay som singleplayer

I sidste ende Blades of Time
er en underwhelming og upoleret erfaring med frustrerende spil mekanik, der ikke er nær så interessant som ideen bag dem. Det er svært at anbefale dette spil til nogen, især på grund af de langt overlegne titler på markedet, som inspirerede Blades of Time
og tilbage /klon koncept.

Blades of Time
er tilgængelig nu til PS3 og Xbox 360. spillet Rant spillede PS3 version til denne anmeldelse