Spil Guider > videospil > alle video game > 'Slender: The Arrival "anmeldelse

'Slender: The Arrival "anmeldelse

Den oprindelige Slank
titel var en free-to-play spil, der viste sig at være en kort meget underholdende, selvom, oplevelse. Gamers ville blot forsøge og løbe gennem skoven indsamling noter før Slender Man kunne fange op til dem, og det kryptiske og vedvarende modstander viste sig at være et stort hit med fans af horror-genren. Udvidelse på dette, blå Isle Studios skabte en betalt-for standalone spil, der kører på tværs af 5 atmosfæriske kapitler. Selv om verden har meget mere at byde på i sine omgivelser, Slender: The Arrival
ikke leverer den konstant underholdning, at den første, der havde i så høj overflod

Som man kunne forvente fra. en mindre studie, grafikken i Slender: The Arrival
er en mid-niveau affære: de vil ikke blive blæse nogen væk, men de er ikke frygtelige enten. Da det meste af spillet er traditionelt set gennem en urolig videokamera interface, det er egentlig ikke et problem. Men nogle elementer i miljøet har deres egne grafiske problemer, ligesom knopper på tællere skinnede klart igennem mørket, eller faldende blade, du kan se perfekt fra 200 yards når alt andet, herunder træet selv, er helt mørkt. Blå Isle Studios gjorde et fantastisk job dog i at skabe skræmmende fjender og fullscreen jump-skræmmer, der er sikker på at flytte folk ud over kanten af ​​deres sæder. I sidste ende, det visuelle pakke er noget, du ville forvente fra Enhedslisten motor - det ligner en Source-baserede modifikation for en ventil titel

Studiet forsøgt at tage centralt begreb i deres oprindelige smash hit og udvide det på tværs af flere. niveauer, men i sin kerne dette spil var simpelthen ikke bygget til at holde så længe. Gentagne note-finding quests reducerer erfaring til flere kapitler for at finde stykker papir, mens Slender Man og hans kohorter får gradvist mere aggressive i deres jagt på afspilleren. Mens dette fører til nogle virkelig intense øjeblikke, vil i begyndelsen af ​​det andet kapitel spillere allerede længsel efter noget frisk til at ske - og i sidste ende, at ønske aldrig materialiserer. . I et spil så overraskende kort (det kan være afsluttet inden for 2 timer), har sådanne gentagne mekanik bliver den største byrde af Den Ankomst

På den lyse side , Slender: The Arrival
gør et fantastisk stykke arbejde ved hjælp af lyd for at tilføje til oplevelsen i hele historien. Fra høre fodtrin, der ikke er dine egne til levering af skrig og uforglemmelige lyde, har Blå Isle Studios mestrer håndværket at skabe en urolig stemning ved hjælp af blot lyd. Kombineret med en god brug af atmosfærisk belysning, detaljerne i miljøer er helt sikkert et skridt op fra originalen. Det kan ikke føle sig som en ægte boede i området, men spillere vil ikke være fokus på, at som de ser på de uforglemmelige kridt raderinger af de paranoide figurer, der var kommet igennem tidligere. Desværre er selv disse tegn ikke udmøntes i en måde at udvikle nogen form for tilknytning.

Ligesom en voksende mængde af spil i survival horror-genren, spilleren har ingen mulighed for faktisk at kæmpe tilbage mod fjender i slank
. Ved hjælp af en lommelygte med begrænset batteri, kører, er den eneste mulighed for at overleve. Dette skaber en naturlig indstilling af frygt, der fungerer godt for spillet, selvom det også stærkt afhængig atmosfæren til at skabe denne følelse under den lange, trukket ud hente quest sekvenser. For de øjeblikke, hvor Slender Man silhuet vises kortvarigt ved varierende afstande, vil spillerne blive trukket ind, hvad der gjorde det originale spil sådan en overraskelse hit - og hoppe forskrækkelser vil følge trop. Det er bare en skam, disse øjeblikke er spredt så langt fra hinanden, så Det Ankomst
med en sporadisk rytme, der vil være afskrækkende for de fleste

I forhold til lignende spil som Amnesia:. The Dark Descent, en maskine til Svin
Gone Home,
svaghederne i Slender: The Arrival er
plot blevet langt mere fremtrædende. Den baggrundshistorie er aldrig udviklet i et passende omfang, og spillerne vil ofte afhente oplysninger om emner, som derefter placeret i meget næste rum eller placering, som gør ondt fordybelse oftere end det hjælper. Det samme kan normalt siges om nøgler til låste døre, som ofte efterladt i et almindeligt syn tæt på døren, de passer, og gør dem hverken en sjov gameplay element eller et mål med effekt.

Slank
leverer masser af faste jump-skræmmer spredt over hele story mode, men der er alt for meget gentagne gameplay i mellem den faktiske indsats for at gøre det værd at erfaringerne. I en kampagne så uventet kort, det faktum, at gentagne gameplay bliver sådan en stor hurdle virkelig siger det hele. Fans af Slender Man vil stadig nyde deres erfaringer, men dem på hegnet om at købe dette spil er bedre stillet forlader Slank
at holde sig ude i skoven

Slender:. Det Ankomst
er nu tilgængelig på PC og Mac