Spil Guider > videospil > alle video game > LEGO Pirates of the Caribbean anmeldelse

LEGO Pirates of the Caribbean anmeldelse

Halvdelen sjov af LEGO-spil er at se, hvordan de vil gøre nye film universer. Mens kombinere en filmserie baseret på en tur med et videospil serie baseret på legetøj kan lyde som en opskrift på de største udsalg denne side af en Gaga koncert, LEGO serien afværger kynisme ved boatful. Det vil sige, medmindre du håber på en LEGO spil du ikke allerede har spillet.

Ligesom alle andre LEGO spil, du kører dumpy LEGO mennesker rundt som de er galninge, svinge dit våben nonchalant og ødelægger alt, hvad du kommer i kontakt med. Det meste af terrænet er destruerbare, og du er belønnet for dine overtrædelser med finurlige spild af LEGO studs (game valuta), som gør det muligt at købe alt fra snydekoder til kostumer i hjemmet base, kaldet "The Port." Sikker på, vi har gjort det før, men det er stadig sjovt.

Se, ligesom et barn, der ure den samme film igen og igen, der er en lille trøst i at vide, hvis du har spillet en LEGO spil du ' ve spillet dem alle. Pirates gør ikke forsøg på at genopfinde formlen, men adskiller sig i et par små måder. For én, Pirates er helt sikkert den mest fantastiske LEGO spil nogensinde. Fra motion blur til uberørte vand refleksioner landskabet ser flot komisk sammenstillet med LEGO træer og håbløst tætbygget LEGO mennesker. Spillet er også sværere end sine forgængere.

Du vil stadig reducere dine fjender til bunker af plast og indsamle tusindvis af nitter hvert niveau, men at låse alt, hvad du bliver nødt til at spille gennem flere gange med oplåselige tegn. Og så er der disse gåder. Ni ud af ti gange vil du svæve gennem et niveau betaler intet hoved til dine fjender og ingen opmærksomhed på de gåder. Svarene er altid lige foran dig - bryde noget, bygge noget, hente dette, hente det - ". Handlinger" det meste af tiden det er en strækning at kvalificere gåderne som noget mere end

Indtil den anden 1 /10th af puslespil, hvor du forventes at bryde nogle tilfældige objekt for at finde de ting, du ikke vidste, du ledte efter. Anvisningerne på skærmen er sjældent vises, så du køre rundt spinding dine arme som en vindmølle på PCP, indtil du til sidst løse, hvad der formentlig designet som et simpelt puslespil i en børns spil.

knap-kampene , knap-løse gåder formel har arbejdet for alle andre LEGO spil, men i løbet af Pirates 'tyve lange missioner, at formel mister sin smag. Det fælles system co-op vil have en spiller gør alt, mens den anden står rundt - og de sjuskede platformspil sektioner, eller som vi ynder at kalde dem, "den eneste gang du dør," forblive som ikke fastbundet som en nyfødt hvalp

Der er stadig masser af sjov inde det gode skib, især i den fremragende base, hvor kan låses op er rigelige, men LEGO serien synes at miste sin nye legetøj glans. Pirates har sine øjeblikke, men vi er klar til at sætte sejl i en ny retning.

18 maj 2011