"NBA 2K15 'anmeldelse

I øjnene på mange basketball kærlige gamere, 2K Sports og teamet på Visual Concepts har produceret den NBA 2K
serie at være den regerende konge af retten til år. Med udgivelsen af ​​ NBA 2K15
, franchisen ser ud til at fortsætte sin dynasti køre selv som EA Sports ' NBA Live
serien forsøger at montere et comeback. Bevæbnet med mere end et par forbedringer i forhold til sidste års indrejse, kan NBA 2K15
bære franchisen navn stolt, men der er også mere end et par mangler i år, der kan have lige åbnet døren lige nok til at få et par fans ser på spillet på tværs af byen.

for det første elefant stående på center Court har det, der skal behandles, er 2K er problematiske servere. Sidste år serverproblemer for 2K14
var veldokumenterede og sætte en skamplet på at spillets lancering. Desværre, synes at have været lavet til dette års udgivelse lille forbedring. Siden udgivelsen dag, har 2K servere varierede fra helt ned, at buggy, til laggy, til kompetent. Dette hvis ikke kunne blive overset for, at elementer af de solo play dele er bundet til serverens ydeevne ... eller mangel på samme.

Ydelse har i høj grad forbedret i løbet af de sidste par uger, men er stadig ikke perfekt. Vi har alt for nylig set, hvad forkludrede spil lanceringer kan gøre for at de fællesskaber veletablerede franchises som Diablo
SimCity
. Forhåbentlig er det sidste år sætningen "serverproblemer ved lanceringen" skal skrives i en NBA 2K
gennemgang. Nu, hvis de kan lappe ud spillets lange og hyppige belastning gange, så de ville være i erhvervslivet.

Drejning over til det positive, de mest bemærkelsesværdige aspekter af NBA 2K15
er den fortsatte forbedringer i opfange udseendet og fornemmelsen af ​​NBA basketball. Mens spillermodeller selv ikke er kraftigt forbedret i forhold til sidste år, er spillernes opførsel er taget til det næste niveau med en opmærksomhed på detaljerne i bevægelse, afstand, og kropslighed. Takket være de 5000-plus animationer på skærmen, handlingen på skærmen til sidst har en konkret vægt og realisme, der skal opleves at blive troet. Ser disse spillere skære, skabe plads eller fade lige før du tager et jump shot er visuelt bedst dette eller NBA serien nogensinde har set.

En anden forbedring i forhold til sidste år, er den ekstra opmærksomhed på ting i offensiven side af bolden . Fra et kontrol synspunkt, NBA 2K15
tilbyder den mest tilgængelige offensive kontrol ordning til dato i form af rå input enkelhed. Alt føles skarp og bevidst med mindre chance for ukorrekt input eller tilfældig spilfordeling. Selvom spillet stadig ikke tilbyde meget for nye spillere i form af forståelse lovovertrædelsen, barrieren for indrejse til styring af grundlæggende er det laveste det nogensinde har været.

Desværre, mens lovovertrædelse fik "keep it simple" behandling , forsvars efterladt et rod af unintuitive kontrol ordninger og krumme knaptryk. Og mens spillerne forsøger at huske, hvilken skulder knapper til at trykke på bare at starte en klippe, de nye og flotte animationer faktisk formår at arbejde imod dem, fordi at gøre det forkerte valg eller trykke på de forkerte knapper resulterer i en forsvarer, der kan bevæge få låst i en utilsigtet animation lige længe nok til lovovertrædelsen at blæse af dem i en let layup. Det kan ske med tilstrækkelig hyppighed, at finesse og reflekser af defensive basketball bliver mere om at spille en kedelig ventetid spil, hvor det bedste man kan gøre er afskåret passerer baner indtil AI beslutter at foretage et træk på en AI holdkammerat, hvorved spilleren fjerne fra ligningen. Ikke ligefrem sjov interaktion. Vejviser

Derudover enkle handling at skyde bolden er blevet behandlet i år. Lagring release points er blevet erstattet med et rent implementeret shot meter. Fungere som et dynamisk skiftende værktøj, der tager gætte arbejde ud af ikke blot, når en spillers højere procentdel skud er, men også giver en visuel retningslinje for, hvornår man skal slippe kuglen, denne nye måler faktisk ofte følte sig som en velsignelse og en forbandelse. Det absolut gør tingene lettere. Men bliver det også let at få et tilfælde af tunnelsyn og lås øjne på måleren snarere end at være opmærksom på hele gulvet. Det syntes også vildt inkonsekvent på tidspunkter. Alt for ofte, vidt åbne skud udgivet på pengene raslede ind og ud af jern, mens andre anfægtede skud frigivet tidligt eller sent vil dræne bunden af ​​nettet. Når det følte det fungerede, blev det en af ​​de bedste nye værktøjer i Visual Concepts 'bælte. Men når det ikke synes at ønsker at spille med sine egne regler, blev det increaslingly frustrerende at bruge.

Samlet set definerer tema NBA 2K15
er, at dette er året Visual Concepts ideer outreached deres evne til at udføre dem. Og på grund af dette, spillet gennem sine forskellige tilstande og præsentationer, er fuld af nogle af de mest spændende basketball nogensinde tilbudt, sammen med kun nok mangler, at det er svært at tro, de eksisterer i en franchise, der normalt får næsten alt rigtigt. Intet legemliggør dette mere end MyCareer tilstand.

Oprettelse af en spiller, der går undrafted og skal kæmpe sig vej ind i ligaen er absolut en overbevisende ny vinkel til at spille. Men lige fra starten, at tendensen af ​​ting kun halvdelen arbejder bliver tydelig med ansigtet capture funktionen. De, der er i stand til rent faktisk at fuldføre scanningen vil blive behandlet til Elefantmanden
version af sig selv skabt på skærmen. Kom ind i deres karriere, er spillerne får en ti-dages kontrakt for at bevise deres værd for en interesseret team. Mellem-game cutscenes har indtaling fra virkelige NBA stjerner, der virker som en rigtig god idé. Men virkeligheden er, at mange af disse "forestillinger" er cringeworthy i bedste. Derudover nogle af disse scriptede begivenheder synes ikke at korrelere logisk til stykket på domstol. For eksempel kan veteran AI formane spillere for egoistiske spil, selvom den tidligere spillets statistik viser noget, men. De særheder gå på og på, men det hele kan koges ned til 2K ellers stjernernes niveau af polish bliver kompromitteret af talrige områder af dårlig udførelse.

NBA 2K15
er både svært at elske og svært at hade. Den er fyldt med de velkendte tilstande og indhold, som fans er kommet til at elske, og når det er på, det er nogle af de bedste virtuelle basketball nogens tommelfingre nogensinde har været en del af. Det virker bare så svært at få den oplevelse med nogen konsekvens på grund af alle de små pletter, der plager dette spil. Lang tid fans måske finde masser at elske her, eller det kan ramme dem som lidt af et skridt tilbage i den samlede polsk trods on-retssag er den bedste omkring. Samlet set NBA 2K15
vil sandsynligvis gå ned som en af ​​de mere polariserende poster i en ellers storied historie, og muligvis en til at lade Live-
serien tilbage ind i samtalen.

NBA 2K15