Spil Guider > videospil > alle video game > Små Deviants anmeldelse

Små Deviants anmeldelse

LittleDeviants er en glimrende måde at eksperimentere med PlayStation Vita s numerousnew funktioner, herunder de forreste og bageste touchpads, kamera, bevægelsessensor andaugmented reality kapaciteter. Når det er sagt, denne samling af bid-sizedminigames føles mere som en udvidet tech demo end en fuld produkt. Whilethere er nogle anstændige sort i opgørelsen, er der ikke meget replay værdi, og et par af de spil er en opgave at spille, hvilket gør overallexperience ujævn og frustrerende.

premisefor lille Deviants er, at yndig, bug-eyed udlændinge er blevet jaget acrossthe galaksen ved vrede Botz - alias robotter. Desværre for afvigere, they'vecrashed landede på en planet beboet af bittesmå, blokformede-ledes menneskelignende-lookingpeople og skal sammenstykke deres boblende lille rumfartøj til at komme hjem. Andthat er her du kommer ind. Hver minigame låser det næste spil, og grantsyou et nyt stykke til dit rumskib. Korte men morsomme scener puste lidt liv intothese særling skabninger, men you'llsoon indse, at selv om de kan have deres egne unikke egenskaber, ingen denne stats kommer i spil. Minispil er helt fokuseret på at bruge PS Vita'sfeatures, så det virkelig betyder ikke noget, at den ene afvigende er ekstra hoppende eller flere elektrisk-chargedthan anden.

Forvent at smearyour snusket fingre over den berøringsfølsomme skærm og brug PS Vita er motionsensors ganske lidt. Kontrollerne er præcise og stramme, hvilket gør det nemt toscore nok point til at tjene en bronze rangordning og gå videre til det næste spil, men minigamesthat bruge den bageste touchpad er simpelthen ikke sjovt. Med undtagelse af spillet whereyou Punch robotter ud af et vindue (som ikke ønsker det?), Det er akavet tohave at glide fingrene langs bagsiden af ​​den håndholdte. For eksempel severalminigames påkrævet, at vi bruger tilbage touchpad til at skabe bakker og rul ourdeviant rundt for at indsamle stjerner, undgå robotter og endelig hoppe ind i en portalfor det næste niveau. Heldigvis er der ingen tidsbegrænsning, og mens dette er en fantasticdisplay af, hvad touchpad kan gøre, det er ikke meget intuitiv og vi følte aldrig likewe havde fuldstændig kontrol og ville meget hellere bruge bevægelsesføleren. En af themore interessante minispil var et puslespil, hvor vi var nødt til at omdirigere electricitywith forskellige typer af metalplader. Problemet er, at den forreste og backtouchpad begge anvendes til at rotere skærmen, så medmindre vi holder Vitaat de tips, ville vi børste ryggen og uheld rotere vores opfattelse.

en håndfuld ofminigames gentages, og det var uheldigt, at back præg-kontrollerede rollingone optrådte flere gange når nogle af de andre var meget mere engaging.However, er der masser af underholdende dem med solide kontroller, hvor du styrer en afvigende gennem undergroundpassages, eller vippe Vita at rulle den rundt i en labyrint at indsamle stjerner. Oneminigame havde os holde Vita sidelæns, ved hjælp af den tilbage touchpad til at sigte ogKommissionens forreste touch screen til at fyre en afvigende fra en kanon. Det er en simpel mål-og-shootkind af spil med nogle memory arbejde involveret, men det fungerede godt, så det er toobad den kun viste op en gang.

Der er nogle
replay værdi, uanset om det er gettingthat høj score eller frigøre et samlerobjekt for den interaktive kunstgalleri orcat hus (ja, kan du samle portrætter af Möggers, som er essentiallycats.) præsentationen af ​​disse funktioner er godt gået, og der er en masse ofpersonality i indstillingen. Alle dine statsare også spores i tilfælde du spekulerer hvor mange gange du har kastet og howfar du har rullet.

LittleDeviants er struktureret i korte, fordøjelige bidder gør det et ideelt portablegame, men der er et par augmented reality spil, der vil tvinge dig til at standup og skyde på imaginære Botz og en syngende spil, der bruger din stemme s pitchto stoppe indkommende objekter. (Blot en advarsel, hvis du har planer om at spille det inpublic.) Mens spillet er udelukkende en enkelt spiller affære, ville nogle friendlycompetition have været en nice tilføjelse. Den eneste konkurrence er i tilog scoringer, hvor du kan gå online og sammenlign dem med dine venner.

I smalldoses, Little Deviants er en fornøjelig oplevelse og en fantastisk måde at becomefamiliar med PS Vita nye tech. Men under alt dette charme og googly-eyedcuteness, er der ikke meget at tilbyde ud over de 30 minispil, med en luns ofthem gentages på en forskellige kort. Det ser ud som små Deviants ville have beenbetter velegnet som en tech demo, og skulle have kommer bundtet med systemet.