Spil Guider > videospil > alle video game > 'Zombii Attack' anmeldelse

'Zombii Attack' anmeldelse

Spil Rant s C. J. Smillie anmeldelser Zombii Attack

Spil, der er lavet for enheder såsom telefoner og instant messaging-programmer er meget forskellige fra dem, lavet til konsoller. De er som regel designet af hensyn til at dræbe en spillers tid - noget for dem at gøre, mens venter på en bus, eller på vej til skole, eller bare efter noget at gøre når man keder sig. Som sådan, de sjældent har nogen form for stof til dem, og de er forsimplede i naturen.

Gamers Digital har lavet en række spil med dette design ordning i tankerne, hovedsagelig til MSN, Yahoo, Apple og andre lignende mærker. Nu har de allieret sig med Motiviti at gøre deres første skridt ind konsolspil, med Zombii Attack
for WiiWare.

Historien til spillet er den samme historie med nogen zombie spil, film, tegneserie eller hvad-har-du. En virus har spredt over hele planeten, hvilket de døde til at stige fra deres grave og angribe de levende at fortære deres kød. Naturligvis som en af ​​de få overlevende venstre, er det op til dig at bekæmpe denne trussel. Der er lidt af et twist, selv om. Den ene ansvarlig for virus, Dr. Zii, har brug for dig til at fange visse racer af zombier, så han kan mode en kur. Det er så grundlæggende en historie som er nødvendig for så simpelt et spil som dette.

Gameplayet er meget forsimplet. Spilleren indlæser deres slangebøsse med forskellige elementer såsom sten, reservehjul, ambolte, etc, til at lancere dem på zombier, reoler op penge til at købe mere ammunition. Spilleren har også at fange visse typer zombier via en traktor stråle og lancere dem til en nettopris flyvende rundt i området.

Da afspilleren bruger en slangebøsse frem for den traditionelle pistol, de har at holde tasten brand-knappen for at oplade op skud. Men deri ligger problemet. Ideen er, at jo længere de hold skud, jo større chance zombier nødt til at komme hen imod dem og beskadige basen. Men alligevel, vil spillerne altid vil oplade skud, fordi fyring hurtigt er spild af ammunition. Købe forskellige former for ammunition til forskellige slags zombier ville være interessant, men at skulle købe mere og mere af det samme ammunition, fordi du har kørt ud er bare kedelig.

Ud over at det blev lovet, at spillet ville have "destruerbare omgivelser", hvilket typisk betyder noget i retning af huse kollapser eller træer falder. Men den egentlige Zombii Attack
miljøer kan ikke interagerede med på nogen måde, langt mindre blive ødelagt. Faktisk er det eneste, der kan blive ødelagt er spillerens base, som er noget, de vil få lyst til aktivt at undgå

Grafikken er også temmelig forfærdeligt -. Selv af Wii standarder. De ligner meget mere velegnet til Nintendo 64 end en download titel i denne dag og alder - med klodser figurdesign og intetsigende miljøer. Musikken også temmelig generiske -. Lyde som grungy-techno ting, at spillerne ville forvente fra 64-bit æra

Det største problem med dette spil, er imidlertid, at det simpelthen ikke hører hjemme på Wii eller enhver mainstream konsol for den sags skyld. Der er meget lidt stof til titlen - du bare dræbe zombier, få penge, købe mere ammunition, gentag for 18 niveauer. Det føles som en større browser spil - hvilket er en stor rip off på prisen. En konsol titel, man har til at betale 500 Wii Points for, og det optager en betydelig mængde plads på systemets hukommelse, bør have en smule mere i det end bare en afslappet tid-killer. Der er ikke noget galt med spillet i sig selv; det bare ikke hører hjemme på en konsol og ville har sandsynligvis haft en meget mere succes på iPhone eller Android markedspladser.

Zombii Attack
er ude nu til Nintendo WiiWare for 500 Wii Points.