Spil Guider > videospil > alle video game > Homefront anmeldelse Round-up

Homefront anmeldelse Round-up

THQ investering i & quot; Homefront, & quot; den første person shooter, der er udstyret med det usandsynlige tilfælde af Nordkorea invaderer USA, har mødt en blandet modtagelse af anmeldelser. Bemærkelsesværdige anmeldelser omfatter The Escapist s 6,0 gennemgang, som siger & quot; er der ikke nok spil i Homefront The Game til at indeholde Homefront Multimedia Concept, & quot; og The Telegraph er lige så lav scoring revision, der kalder det en godt konstrueret skydespil, der desværre forbliver i skyggen af ​​sin konkurrence.
9.3 xboxaddict.com review Vi er først introduceret til 2027 vision det vestlige USA efter en beregnet og stort set afgørende strejke mod denne gang store nation. Dens borgere lever i frygt, omgivet af forfald og død. Udsigterne er dystre og propaganda er overvældende. Da vi er revet fra den magre rønne vi vågen fra og sat på en re-agtede skolebus er det helt klart, at vi er under belejring. Umiddelbart dine sanser er invaderet med råb og ødelæggelser, der overtager. Når den tid kommer, i alt er det filmiske herlighed, du er ivrig og villig til at tage kampen til fjenden. Læs hele anmeldelsen
9,0 totallygn.com gennemgå Samlet set Homefront er et fantastisk spil. Det var en af ​​mine mest ventede titler for første halvår af 2011, og det ikke skuffe. Kaos har skabt en stor shooter og forhåbentlig en stor ny franchise. For dem, der ikke har gjort det du også bør tjekke ud Homefront roman. Jeg færdig med at læse den, før du spiller spillet for denne anmeldelse, og det hjalp mig til at forstå nogle af de tilbage historie til titlen. Romanen dækker begivenhederne før spillet, og det giver dig oprindelsen til "Voice of Freedom" blandt andet. Hvis du er en fan af den første person genren end Homefront skal være i din samling. Det er et frisk pust i en genre, der har tendens til at genbruge den samme gamle ting. I Homefront, hjem er faktisk hvor krigen er. Vil du deltage i modstand? Læs hele anmeldelsen
8,7 planetxbox360.com gennemgå En masse gameplay elementer ligner tidligere first-person shooters, men Kaos Studios, udviklerne bag de underholdende Frontlines: Fuel of War, gør meget godt af dem. Sigter og skydning føles som en leg, og nærkampsdrab er up-close og personlige, selv om de ikke er så levende som Killzone 3 's. Et bedre dækning systemet ville har været rart, da vi har dræbt et par gange ved ikke finde det rette sted at sidde på hug og skyde, men generelt er det håndterer fremragende. Hvad der virkelig gør Homefront skiller sig ud, er dog brug af køretøjer. I en scene, er du blæser fjender i glemmebogen med en tungt bevæbnet helikopter; det næste, du styrer en fjernbetjening køretøj kaldet Goliath, en roving tank, der mål uanset hvad du angiver. Have den rundt er virkelig nyttigt, selvom det er for bred åben for EMP missilangreb. (Heldigvis kan du tage ud raketstyr i tide.) Læs hele anmeldelsen
8.6 computerandvideogames.com review Throw i stor skala Ground Control missioner, en voldsom Skirmish mode og en improviseret prioritet- baseret mission generator i form af slaget Creator, og Homefront multiplayer virkelig en sværvægter. Vi ville gå så langt at sige, at dette er det fineste, bedste værdi multiplayer skydespil på markedet, komfortabelt dygtiggørelsen både seneste torsk monstre og kantning foran Bad Company 2. Det fortjener en bred, fuldt engageret publikum. Læs hele anmeldelsen
8.6 3djuegos.com gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
8.5 spaziogames.it gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen

8.5 msxbox-world.com gennemgå Åbningsscenen af ​​singleplayer-spillet sætter tonen for den koreanske besættelse, hvilket giver en bustur gennem rædslerne af amerikanske borgere besejret, modløs og på deres barmhjertighed. Designet til at røre følelser og give spilleren formål, det helt sikkert virker, og betyder, at de ansigtsløse fjender du støder fortjener hvad straf du kan kaste på dem. At være en first person shooter, betyder kampen skal være stram, og i denne henseende Homefront leverer nogle solide gameplay. De skydning mekanik synes at spejle mest moderne skydespil, hvor du får et 'X' på dit kors hår, når kuglerne ramte, kontrol layout er næsten identiske, og bevægelse er konsekvent tempofyldt. Læs hele anmeldelsen
8.4 gamingexcellence.com review Grafisk, Homefront er solid. Miljøer er godt detaljeret, og hjælpe med at indstille tonen i et besat Amerika. Nogle teksturer, ligesom træets årer i en hårdttræ gulv, ser helt fantastisk. Men skygger nogle gange ser lidt lav opløsning, og karakter-modeller kan se magre tider. Men selv om Homefront havde de største grafik i verden, ville de stadig blegner i sammenligning med den fænomenale lyddesign. Lydeffekterne i kanonerne er sandsynligvis det bedste, jeg nogensinde har hørt i et videospil, og eksplosionerne lyder ikke alt for dårlig enten. Stemmen handler er spot-on, og den utrolige soundtrack sætter stemningen perfekt gennem hele kampagnen. Læs hele anmeldelsen
8,0 darkstation.com review Lad mig først sige, at jeg håber, at Kaos fortsætter med at udvikle flere Homefront titler de kommende år. Homefront er en af ​​de bedste nye franchise i de seneste par år, og hvis du har nogen forbindelse med første persons skydespil dette er et spil, du bør tjekke ud. Det er ikke uden nogle mindre freshman bump, men den samlede pakke er en af ​​de mere overbevisende hidtil i 2011 Læs hele anmeldelsen
7,7 gamefocus.ca gennemgå Homefront er en solid erfaring, selv om det gør ikke ' t helt levere, hvad det lovede. Som et FPS, det er kompetent. Som en historie enhed, betyder det fortæller en historie, bare ikke helt den måde, det blev faktureret ud. De spørgsmål Homefront har ikke forfærdeligt individuelt, selvom nogle måske tænke to gange, når de alle er linet op ved siden af ​​hinanden. Læs hele anmeldelsen
7.2 extremegamer.ca gennemgå Online modes inkluderer 32 player "Ground Control, & quot; som er en holding objektiv progression kamp. En 24 spiller "Team Deathmatch," 16 player "Skirmish", som cykler både Team Deathmatch og kontrolcentre tilstande på forskellige kort. "Battle Commander" kontrolcentre, team deathmatch og skirmish alle kommer ulåst på niveau 7 (som tager lang tid,) og ja, det betyder at du skal betale for at spille dem. Læs hele anmeldelsen
7,0 armchairempire.com gennemgå Homefront gør et godt stykke arbejde at holde sig til sin indstilling og giver en sammenhængende historie bue samtidig med standard skyderi og lejlighedsvis blomstrende eksplosion. Jeg er ikke en stor fan af klasseløse multiplayer, selv havde jeg det sjovt (i komprimerede play gange) med den offensivt fokuseret multiplayer. Homefront er værd at undersøge. Læs hele anmeldelsen
7,0 ign.com gennemgang kunne lide Homefront en masse, og alligevel anerkender jeg, at aspekter af spillet, jeg kan lide mest er ikke det vigtigste for, om spillet er stor eller ikke. Homefront er helt sikkert en af ​​de mest unikke skydespil jeg nogensinde har spillet, drevet af en sindrig og overraskende godt konkretiseret plot og en mørk og kedelig, realistisk indstilling. Men det også kontrollerer og føles som en typisk shooter, ligner et spil, der er flere år gammel, og vigtigst af alt, har en utilgiveligt kort kampagne. Multiplayer er Homefront forløsende kvalitet, og disse spillere derude, der er ligesom mig og dåne for alternative /fremtidige historie indstillinger bør bestemt se på det. Men hvis det, du søger er en øvre-echelon shooter, holde udkig, fordi Homefront er ikke, hvad du søger efter. Læs hele anmeldelsen
7,0 vgchartz.com review Ved første øjekast, Homefront er en stor nyt spil med en strålende spekulativ fiktion back-historie. Efter flere timer, men du indse det er faktisk bare halvdelen af ​​et fantastisk spil. En fire timers kampagne, ingen split-screen, og kun to multiplayer modes gør Homefront bogstaveligt halvdelen af ​​andre AAA FPS spil, at det forsøger at konkurrere med. Hvad er der er strålende, Kaos og THQ bare glemte at give os et spil værd $ 60. Læs hele anmeldelsen
6.4 incgamers.com gennemgå En kompetent shooter, men en, der undlader at innovere, udvide eller bedre, hvad vi allerede har set fra denne genre. Multiplayer er lidt af en diamant-in-the-ru, men på grund af dens 'me too' ligheder med konkurrencen, er det usandsynligt at vinde over fans af de etablerede franchises længe. Læs hele anmeldelsen
6,0 escapistmagazine.com anmeldelse Der er ikke nok spil i Homefront The Game til at indeholde Homefront Multimedia Concept. Det ville arbejde stor som en film, og fungerer fint som et spil baseret modkultur argument mod selvtilfredshed af moderne amerikanere. Som et spil, men det bare ikke klippe det. Læs hele anmeldelsen
6,0 telegraph.co.uk review Verdens Kaos har skabt er moden med mulighed, en brutal scene sat op til nedkøling, som påvirker historier om modstand i lyset af undertrykkelse. Hvis blot Kaos havde mere tro, mere tro, hvad de kunne udføre i denne krigsskueplads, kunne vi have været at se på noget særligt. I stedet Homefront er en sjov, godt konstrueret shooter, men en, der forbliver i skyggen af ​​sin konkurrence. Læs hele anmeldelsen
6,0 g4tv.com gennemgå Homefront er absolut et spil delt. Den single-player spil er underholdende i byger, men langt fra store. Kort og fuld af kliché og udholdende lineære design, er det for det meste sjovt mens det varer, men ikke på alle bemærkelsesværdige. For multiplayer fans dog Homefront tilbyder et godt alternativ til Black Ops og Killzone 3, med en overraskende poleret online oplevelse. Læs hele anmeldelsen
5,0 joystiq.com revision Som jeg slugged gennem mine tredje Hooters, rydde en sti til den nærliggende hvide slot, jeg kunne ikke lade være mærkeligt: ​​Hvis fra begyndelsen, hele byer er blevet vendt til video spil niveauer og alle borgere til soldaterne, hvorfor blev jeg bragt her i første omgang? Læs hele anmeldelsen