Spil Guider > videospil > alle video game > Shogun 2: Total War anmeldelse Round-Up

Shogun 2: Total War anmeldelse Round-Up

Shogun 2 har bragt nogle gennemgribende ændringer i Total War serie af spil. Mange af disse forbedringer er blevet godt modtaget af gaming presse, som har hyldet spillet til at være seriens bedste. Bemærkelsesværdige anmeldelser inkluderer PC Gamer er 9.2, som kaldte spillet en & quot; beundringsværdige tilbagevenden indstilling Total War seværdigheder & quot; med sin & quot; strammere, mere fokuseret oplevelse end den kontinentale byspredning af Empire og Napoleon & quot; og Strategi Informer er lige så høj 9.2 gennemgang, som siger at spillet er & quot; vel værd at bruge penge, selv på lanceringen dag & quot;.
10 gameblog.fr gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
9.5 gamingbolt.com gennemgå holdet på Creative Assembly har virkelig pisket op en mesterlig spil denne gang. Indstilling ud til at begrænse nogle af de udskejelser tidligere titler, Shogun 2 tager et skridt tilbage og vulkaniserede grund af sin ungdom i feudale Japan. Et spil så glat kodet som den er strømlinet, det er uden sammenligning den mest medrivende Total War siden Rom og vil glæde lang tid fans af serien og puste nyt liv et helt nyt sæt af tilhængere. Læs hele anmeldelsen
9.3 spaziogames.it gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
9.2 strategyinformer.com gennemgå The Total War Fællesskab, især i de seneste år, er blevet en lidt svært at behage. Vi er sikre dog, at dette vil opfylde de fleste af dine forventninger. I betragtning af arten af ​​franchisen, forventer ikke et ton af dybde på skalaen, som Paradox formår, men der er nok her at lege med. Dette er den mest fuldt udstyret Total War til dato, og en stor hyldest til det spil, der blev lanceret serien. Der er mere, vi ikke har talt om, men hvis vi fortalte dig alt om spillet, så er der ikke ville være nogen overraskelser venstre ville der? Hvis du forudbestilt Shogun 2, godt for dig, hvis du ikke gjorde det, vil det være værd at bruge penge, selv på lanceringen dag. Læs hele anmeldelsen
9.2 pcgamer.com review Shogun 2 viser en beundringsværdig re-indstilling af Total War seværdigheder. Det er en strammere, mere fokuseret oplevelse end den kontinentale byspredning af Empire og Napoleon, ofrer ingen af ​​deres forviklinger, og bringer forbedret AI til slagmarken. I sidste optælling, er det konsekvent spændende, grand i omfang, overraskende atmosfærisk, og blodige svært at sætte ned. Læs hele anmeldelsen
9.2 nowgamer.com anmeldelse Andet end kampagnens diplomati og ledelse elementer, har stort set alt andet blevet rullet ind i Shogun 2 online multiplayer, der udfordrer din avatar at erobre Japans provinser via en række af matcher lavet en-til-en eller teambaserede jord, hav og belejringen kampe. Indfanges bygninger, der tilbyder slagmarken buffs for tropper sikrer hære gå i offensiven, generelt resulterer i den type hurtige udfald helt passende for online, mens de konstante frugterne af XP, nye holderen kort og enhedstyper - for ikke at nævne de unfair taktik du kun komme fra menneskelige modstandere - tilføje endnu et lag til et allerede stort spil. Læs hele anmeldelsen
9.1 vandal.net gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
9,0 eurogamer.net review Så er der Yoshihisa, min længstsiddende metsuke (metsuke er Sengoku -era gestapo, hovedsageligt bruges til jagt ninjaer og bestikke fjendtlige hære). Og Sanetok den Monk, omdrejningspunktet for min anti-kristendom drev. Læs hele anmeldelsen
9,0 eurogamer.it gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
9,0 meristation.com gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen

9.0 gamekult.com gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
9,0 gamer.nl gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
9,0 everyeye.it gennemgå Ingen Synopsis tilgængelig Læs hele anmeldelsen
9,0 metro.co.uk review Den japanske sans for feudale ære også viser sig at være et perfekt koncept for videospil, der sikrer, at bryde en pagt er aldrig en triviel beslutning - enten i dine modstanderes øjne eller din egen befolkning er. Læs hele anmeldelsen
9,0 totalvideogames.com gennemgå Det er helt sikkert en multiplayer tilbud der er chockfull af indhold og langsigtet appel, tilføjer væsentligt til den eksisterende single-player opsætning og giver en stor mængde potentiel spilletid det er svært at bedre andre steder i spil som helhed, endsige strategi genren. Læs hele anmeldelsen
8.8 cheatcc.com gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
8.7 3djuegos.com gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen

8,0 bit-tech.net gennemgang Hvis du rent faktisk formår at have en kamp, ​​kan du finde den Bark af Pine Tree hær formation uovervindelig - det lykkedes heroisk sejr efter heroiske sejr alt for let, selv med besvær sat til Hard . Mens disse to spørgsmål på papir bør munde at ødelægge spillet, gør de ikke. Shogun 2 præsenteres med en sådan stil og ynde, at det stadig er spændende og sjovt. For hardcore strategi spillere, vil behovet for at afbalancere enheder føre til flere beskatte møder online, selv om singleplayer spillet ikke ridse din lænestol-generel kløe, medmindre du krank vanskeligheden hele vejen op. Læs hele anmeldelsen
8,0 gamespy.com review Samlet set Shogun 2 er en stor forbedring fra de seneste Total War fejltrin, og revitaliserer herlighed oprindelige Shogun, samtidig med at tilføje så meget nyt og interessant indhold, som du måske ikke engang huske sagde original. Og denne ene endelig gør lige ved tilflyttere, hvilket gør tingene så let og så poleret som et spil StarCraft II. Hvis du ikke grave Shogun 2, så bare gå videre og komme ud af genren helt. Jeg hører Maple Story stadig behov spillere ... Læs hele anmeldelsen