Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: The Bridge

Anmeldelse: The Bridge

Maurits Cornelis Escher blev berømt for sine matematisk inspirerede kunstværker; ofte byder umulige geometrier og aparte optiske illusioner. I forlængelse i hans fodspor, The Bridge
er et spil, der ikke blot indser ånd Escher & rsquo; s arbejde i tre dimensioner; det beder dig om at løse gåder inden for disse sindet bøjning landskaber.

Tilgængeligheden af ​​konceptet, låse døren i hvert niveau og passerer gennem det, samt kontrol ordningen modsiger The Bridge
& rsquo; s ofte djævelsk sværhedsgrad. Lige fra hvirvler, der holder spilleren, eller enhver anden genstand, der sker for at komme for tæt på, i stedet for en tyngdekraft ændre slør og endda parallelle dimensioner; de forskellige mekanik af The Bridge tilføje et tilfredsstillende niveau af kompleksitet til gåder og aldrig føle kedeligt eller over bruges

The Bridge
er ulige i at dens problemer doesn & rsquo;. t ligge i færdighed forpligtet til at udføre løsningen på hver puslespil: vanskeligheden er rent inden finde ud af puslespillet, med omtanke er særligt værdifulde

Mens The Bridge
gør belønning. omtanke, trial and error er ikke straffet overhovedet i spillet. Det er muligt for & ldquo; mislykkes & rdquo; en mission, eller ender i en position, hvor en given puslespillet er uløselige, men en praktisk tilbagespolingstid funktion giver for de fleste fejl, selv dem, der foretages flere minutter, inden fail-tilstand, der fortrydes. Den tilbagespolingstid funktion, sammen med en generøs hint-system, sikrer, at selv puslespil nybegyndere bør være i stand til at fremskridt gennem meget af spillet uden at skulle ty til at søge efter løsninger på internettet. Den hårde kerne puslespil fan behøver ikke bekymre dig om et fald i vanskeligheder, men da begge disse funktioner er meget ekstraudstyr, og der er mulighed for at bare genstarte niveau.

Æstetisk, The Bridge
er smuk, selv om manglen på enhver form for farve, mens det i overensstemmelse med den litografiske stil, er blevet ensformigt. Det bliver så kedeligt, i virkeligheden, at den lejlighedsvise forekomst af en stærk kontrast mellem dyb sort og ren hvid faktisk begynder at føle sig som en nyhed. Dette kan dog være mindre af et problem for folk, der don & rsquo; t spille både den normale tilstand, og jo sværere & ldquo; nyt spil plus & rdquo; mode (kompleksiteten af ​​de gåder stiger, og der er en alternativ slutter) gennem i to dage, som jeg gjorde.

Desværre yderst begrænset lyddesign vil aldrig være andet end kedeligt. Soundtracket er begrænset til en sang (jeg faktisk slået musikken efter fjerde kapitel, kun lejlighedsvis igen gør det muligt at kontrollere, om det havde ændret på alle) og varieret, men igen begrænset antal, lydeffekter gøre noget for at afhjælpe . monotoni

The Bridge
er et spil af dikotomier: på den ene side det & rsquo; s smukke kunstværk, og på den anden side er det & rsquo; s puslespil med nogle geniale puslespil design. Desværre, aldrig rigtig synes de at påvirke hinanden. Kunstværket er helt klart inspiration til level design, men gåderne selv don & rsquo; t føler som om deres design blev af illustrationen. For at bryde det ned til en analogi: vinduet dressing er unik, men vinduet selv er ganske almindeligt

Historien om The Bridge
er mærkeligt:. Overfladisk det & rsquo; s simpel genfortælling af mødet mellem to passionerede mennesker og udvikling af en vidunderlig venskab baseret på denne passion for, at citere spillet, & ldquo; esoteriske matematik & rdquo; kun for en af ​​dem til at dø. Det & rsquo; s egentlig ikke overraskende, at der er hints hele vejen gennem spillet, at tingene nyresten & rsquo; t helt som de synes: er det tegn du spiller virkelig den ene forlod i live? Er progressionen af ​​illustrationen en slags visuel metafor for tilstanden af ​​dine karakterer psyke i løbet af disse begivenheder? Kære læser, disse spørgsmål er for dig at besvare, hvis du beslutter dig for at spille The Bridge
.

The Bridge
er et spil, der excellerer i nogle områder, men synes at betale for dette ved dårlige resultater i andre. Samlet set utrolige visuelle design og strålende puslespil design er mere end nok til at gøre op for den næsten ikke-eksisterende soundtrack, mens fortællingen synes at fremme en masse tanker om den nøjagtige karakter af historien bliver fortalt. Fans af meget vanskelige puslespil vil finde en masse at lide i The Bridge
, og dem, der er nye til genren vil også stå en god chance for at få en masse ud af spillet.