Spil Guider > videospil > alle video game > Deadpool anmeldelse: selvforkælelse til Extreme

Deadpool anmeldelse: selvforkælelse til Extreme

Uanset om du allerede kender ham fra tegneserien eller dette er dit første introduktion, Deadpool gør ikke & rsquo; t spilde tiden fortæller dig, hvem er, hvad han gør, eller en hvilken som helst andre antal åndsforladt one-liners og pop kultur referencer. I virkeligheden, når han begynder han gør ikke & rsquo; t stoppe. Kendt som & lsquo; Merc med en Mouth & rsquo ;, Deadpool var engang en del af det Weapon X-program, den samme, som gav Wolverine hans adamantium skelet. Desværre er den samme proces, der gav Deadpool accelereret heling gav ham også kræftsvulster, at forlade sin krop arret og vansiret med alvorlige psykiske ustabilitet spørgsmål.

Ligesom han har tendens til at bryde den imaginære fjerde væg i tegneserier, Deadpool er fuldt ud klar han er i et videospil. Hele åbningssekvens har ham fræsning hans lejlighed, kalder op High Moon Studios præsident Peter Della Penna sammen med Nolan North, indtil et script for Deadpool
spil ankommer til hans dør. Men scriptet gør kun tingene mere forvirrende med Deadpool springe i linjer af dialog, indtil den første mission starter uden nogen sammenhæng eller motivation. Dette fortsætter i hele resten af ​​ Deadpool
. Jeg har ofte følt forvirret og usikker på, hvorfor jeg var på et sted, og hvilket formål jeg var der for andet end det sagde det. Det gør ikke & rsquo; t har en fortælling til at læne sig tilbage på, da det bærer sine plot huller som en ære badge, bogstaveligt talt trække scriptet, når den løber tør for ting at gøre. Denne tendens gælder for støtte figurer såvel som Wolverine, Rogue, Psylocke, Domino, og kabel, nogle gange kun optræder som en del af en dårlig eller rå vittighed. Når jeg var dybt i kamp, ​​men tingene begyndte at føle sig mere som de burde.

Deadpool
spiller mere som et tegn actionspil i samme ånd som < em> Devil May Cry
, Bayonetta
, eller God of War
. Deadpool
doesn & rsquo; t har det samme niveau af dybde eller kompleksitet de andre spil gør dog, følelse lavvandet i sammenligning. Let angreb, tung angreb og pistoler udgør flytningen listen. Du kan mikse og matche for pistol kata-lignende angreb med nogle modangreb svarende til Batman Arkham spil, men de fleste kampe koges ned til en tung angreb derefter jugging fjenden med lys angreb. Kameraet kan arbejde imod dig, men som en streng af combos kan tvinge fjender i en væg eller hjørne, forlader kameraet irriterende stirre direkte ind i Deadpool & rsquo; s ansigt stedet for at følge fjenden

En straight-forward. låse-system, ved hjælp af DP points opnået fra besejre fjender og trække ud combos, fører til forskellige typer af nye våben og specielle angreb, men disse nye angreb er enkle to-knap kombinationer, don & rsquo; t tilføje meget til det temmelig rudimentære kampsystem. Nogle gange når den er fyldt med et rum af fjender, jeg didn & rsquo; t føler jeg havde nok redskaber til at bortskaffe dem, hvilket gør store grupper af fjender frustrerende at beskæftige sig med. Løb i til håndgemæng dem ned forlod mig ud i det åbne for at tage skade, mens skyderiet langvejs følte akavet og malplaceret. Det mindede mig om High Moon & rsquo; s sidste kamp, ​​ Transformers: Fall of Cybertron
, hvor kamp med fokus på skydning uden nogen måde at negere indkommende brand. Deadpool
lider af samme problem; med ingen dækning mekaniker, pistoler er et risikabelt valg til at bruge, når bliver hyldet med skyderi

På bare omkring seks timer Deadpool
isn & rsquo;. ta lang et spil, men med mængden af ​​komprimeret selv-praleri og samey fjende typer, det & rsquo; s hårdt for det ikke at føle sig kort. Der er nogle bølge-baserede udfordringer med forskellige vanskeligheder, som kan brødføde punkter i låser såsom puls rifler og landminer, men disse finder sted i de samme omgivelser set i kampagnen, hvilket gør dem til at føle gentagne før de selv begynder.

trods en maske, der dækker munden, Deadpool & rsquo; s & lsquo; Merc med en Mouth & rsquo; holdning er udbredt gennem hele kampagnen. Mellem hans tre personligheder, hans vigtigste, og de to stemmer i hans hoved, han & rsquo; s konstant chatter op fjender og generelt være en bajads, som han angriber. De vittigheder og referencer følte over overbærende, da det gik på, føler sig mere som om de var der på grund af pligt, snarere end at være passende tidsindstillet eller relevant. Det & rsquo; s også vigtigt at bemærke, at Deadpool & rsquo; s.
Humor undertiden grænser til det umodne og rå, på et tidspunkt foregiver at presse brysterne af en kvinde, efter at hun dør af at blive spiddet på et rør

Heldigvis, når det kommer til spil kultur de parodier og referencer er klog og godt gået. I et afsnit, bliver det en top-down pixeleret dungeon crawler som Zelda
spil i SNES æra. Senere, det sker i form af en 2D side-scroller ikke ulig Prince of Persia
. Deadpool
vil undertiden minde spilleren til at følge ham, indtil han bogstaveligt går væk fra afspilleren & rsquo; s kamera, forlader spilleren udelukkende at styre kameraet, indtil han finder Deadpool igen. Disse tilfælde følte unik og passer godt ind i den fuldt ud klar mentalitet Deadpool
, hvilket gør dem til en fornøjelse at spille igennem.

Nær slutningen, Deadpool
lykønsker spilleren og noter han & rsquo; s lade spilleren tage æren for alt hans hårde arbejde. Det & rsquo; s en lille smid-væk linje, men det skinner et lys på mængden af ​​back-klappede Deadpool
emmer, trods ikke tjener det. På et tidspunkt, en af ​​stemmerne i Deadpool & rsquo; s hoved spørger ham, om han & rsquo; s vil gøre en pik vittighed om en begivenhed, der sker, som Deadpool svar, & ldquo; det ville være for let & rdquo.; Det stod for mig i modsætning til den konstant spærreild af drilleri han tude ud resten af ​​tiden, hvilket gør dem synes doven. Hvis det & rsquo; s alt for nemt at lave en joke på den rette mulighed, så Deadpool
viser, hvor svært det & rsquo; s arbejde for at tjene sig selv og karakteren Deadpool, snarere end afspilleren.

6 ud af 10

En kopi af spillet blev leveret af udgiveren med henblik på denne anmeldelse.