Spil Guider > videospil > alle video game > Gods vil holde øje anmeldelse: Joyous Misery

Gods vil holde øje anmeldelse: Joyous Misery

Gods vil holde øje
er ikke sjovt eller underholdende. eller en god måde at slappe af i slutningen af ​​en lang dag, eller hvad andre deskriptorer spillere gerne bruge til spil, de kan lide. I stedet er det & rsquo; s stressende, smertefuld, irriterende og frustrerende. Det & rsquo; s også den mest spændende spil I & rsquo; ve spillet i 2014. Gods vil holde øje
er den slags spil, der definerer et år, men du er nødt til at lade det arbejde sin magi
det ofte viser sig at være en besværlig udsigt til spil, der ikke ligesom andre spil, og jeg tror, ​​ Gods vil holde øje
er ikke en undtagelse. Det & rsquo; s meget vanskeligt, for én ting (når PR sendt kopier af spillet for at presse de omfattede denne note: & ldquo; Dette spil er hårdt og er beregnet til at være svært - sluge din stolthed før du starter & rdquo;), men det & rsquo; s ikke netop det. GWBW er vanskeligt i utraditionel måde, og der & rsquo; s også et væsentligt element af held involveret. Uanset om du lykkes er nogle gange ikke i dine hænder overhovedet.

Udgangspunktet for GWBW, der præsenteres som et punkt-og-klik eventyr, er, at du er en sergent i en slags fremtidig plads krig , og du holde finde dig selv i intense overlevelse situationer, der kræver nogle smarte lederevner. Spillet åbner med en gidseltagning - du og dit team er dem, der tager gidsler, som du forsøger en info røveri. Du & rsquo; ve mĺ holde loven fra at komme i, holde gidslerne bliver for antsy og gør hvad du kan for at hjælpe med hackingforsøg. Det & rsquo; s nervepirrende og hård, og spillet gør ikke & rsquo; t forklare virkelig, hvordan du gør alt dette. Det & rsquo; s ikke at sige det giver dig dårlige instruktioner; det bare gør ikke & rsquo; t holder af dig. Det & rsquo; s dit job at finde ud af noget, der virker

Fordi du aren & rsquo;. T givne retningslinjer, er det & rsquo; s ikke usandsynligt, at du & rsquo; ll finde dig selv i en kompromitteret position, tvunget til at gøre noget forfærdeligt gerne myrde et gidsel. Det & rsquo; s lige hvordan det går, men selvfølgelig er der mange måder at håndtere situationen. Regne dem ud er op til dig.

Senere i spillet, du og en partner finde jer bundet til stole ryg mod ryg, blive tortureret i dagevis, og dette spil bliver en af ​​udholdenhed. Du er nødt til at overleve ved hvad er nødvendige midler, med en advarsel: at give for meget information ville være dårlige nyheder. Du & rsquo; re tortureret på mange måder, men det bedste er den dag, du finde dig selv med en revolver påpegede dit ansigt, med en runde i cylinderen. Du kan gøre ting for at forbedre dine odds, men det udløser vil blive trukket på et tidspunkt, og det & rsquo;. R aldrig vil være op til dig, om det sender en kugle gennem dit ansigt

Og det & rsquo; s blot en af ​​mange scener, & rsquo; ll vind dig op, så hårdt du & rsquo; ll brug for en cigaret pause efter. Gods vil holde øje
er en følelsesmæssig kamp fra start til slut, og ligesom dine rigtige følelsesmæssige kampe du & rsquo; re ikke altid i gebyr. Tilfældig, blind held den ultimative form er lige så meget en del af livet som at spise, men det & rsquo; s sjældent findes et sted i kraft fantasy medium af videospil. Deconstructeam vover at gå der, og selv om det & rsquo; s absolut frustrerende, for mig er det & rsquo;. Er endnu mere spændende

I don & rsquo; t ved, hvad & rsquo; s kommer til at ske i hvert scenario, selv efter at spille dem alle, og vide, at alt det hårde arbejde og omhyggelig planlægning jeg lagt i dem kan fortrydes på forgodtbefindende af spillet & rsquo; s programmering er bedre end kage eller
sex. Den bedste del? I mangel et scenario betyder, at du nødt til at prøve igen fra begyndelsen, selvom du har brugt en halv time maser på det allerede. Held og lykke med at finde et actionspil, der får adrenalinen flyder og gør dig i panik mere end toppe øjeblikke i Gods vil holde øje
i

​​Ikke at det & rsquo; s. Perfekt, eller i overensstemmelse med, hvordan det spiller sine scenarier ud - i en situation, du kan have hvert medlem af gruppen udføre en aktion under en blok af tid, og i et andet får du fem aktioner i alt på tværs af medlemmerne i løbet af en periode, for eksempel. Men det & rsquo; s tilgiveligt til en vis grad, fordi de broaches nye moralske og etiske dilemmaer, såsom & ldquo; måske vi & rsquo; d have en lettere gang at overleve herude i denne Ørken, hvis vi didn & rsquo; t har at brødføde så mange mennesker, hvoraf nogle aren & rsquo; t bidrage så meget & rdquo;.

Født fra en ludum Dare scenario (en opdateret version, der er medtaget i midten af ​​spillet), og spredes i en fuld-længde spil, Gods vil holde øje
er langt den mest interessante spil fra 2014 indtil videre, og det wouldn & rsquo; t virkelig være en strækning at kalde sit design & ldquo;. banebrydende & rdquo; Men den sande glæde, over dets andre beundringsværdige karaktertræk, kommer fra den følelsesmæssige traumer og frustration det påfører på afspilleren. Accepter ingen erstatninger.

10/10

Gods vil holde øje blev udviklet af Deconstructeam og udgivet af Devolver Digital. Det blev udgivet den 24. juli 2014 på MSRP på $ 9,99. En kopi af spillet blev leveret af udgiveren med henblik på denne anmeldelse.